ФорумЗагальна дискусіяMiFinity видає зняття

MiFinity видає зняття (Сторінка 2)

1 рік тому від Daniela93x
|
5556 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
NikeLaos
7 міс. тому

Привіт.

На жаль, це недоступно для вас. Чесно кажучи, ми нічого не можемо для вас зробити.

Заради інших, будь ласка, тримайте нас у курсі. Сподіваюся, це лише тимчасова проблема!

Автоматичний переклад.
Sepp187
7 міс. тому

Привіт!

Чи є ймовірність того, що Mifinity матиме проблеми, коли мова заходить про транзакції, пов’язані з азартними іграми, особливо коли йдеться про німецький регіон?

Я не знаю, але це не схоже на чистий збіг. Чесно кажучи, не знаю, що порадити. 🙁

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

А потім ви отримуєте подібне повідомлення електронною поштою... хоча я вже пояснив їм, що я вже перевірений і не можу нічого завантажити, тому що я вже підтверджений і завантажив документи майже 2 роки тому.. . і ви також усі перераховані в документах і прийняті... це пахне можливою більшою проблемою з Mifinity, я раджу всім поки що покласти туди щось, або якщо там ще можна зняти свої гроші, це нагадує мені багато MuchB. ..

Нам потрібно підтвердити дані вашого облікового запису, підтвердивши вашу особу.


Увійдіть у свій електронний гаманець Mifinity

Перейдіть в розділ завантаження документів

Завантажте будь-які необхідні документи, як зазначено нижче:

Щоб підтвердити свої особисті дані, завантажте чітку копію таких елементів (у форматі PDF або JPEG):

- Селфі, де ви тримаєте документ, що посвідчує особу (паспорт, посвідчення особи або водійські права)

Ваш(і) документ(и) буде розглянуто протягом 2 робочих днів.



Автоматичний переклад.
Sepp187
6 міс. тому

о!

Я хотів би допомогти вам, але я не можу надати жодного додаткового контакту, окрім служби підтримки..

Як щодо публікації відповіді через обліковий запис Instagram?

https://www.instagram.com/mifinity_payments/

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Одне питання, якщо мине 7 днів і я не звернуся до mifinify, чи повернуться гроші відправнику?

Автоматичний переклад.
Sepp187
6 міс. тому

Вам слід надіслати електронний лист на адресу clientservice@mifinity.com і пояснити ситуацію, яку мені довелося перевіряти двічі після того, як вдруге мені не потрібно було робити це знову. Я виявив, що вони дуже привітні, коли ви їм надсилаєте електронні листи, але не впевнений, що вони працюють у вихідні

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Одне питання, якщо мине 7 днів і я не звернуся до mifinify, чи повернуться гроші відправнику?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я поняття не маю; я б сказав, спробуйте переглянути терміни. Мені шкода, що я цього не знаю.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Доброго дня всім,


Я бачив багато негативних коментарів про Mifinity, я запитував, чи вони виводять кошти і чи все йде добре, чи у них, наприклад, проблеми з Португалією.


Спасибі всім, хто допомагає.

Автоматичний переклад.
bp54
1 тиждень тому

Я перемістив ваш допис у цю тему, де ви можете отримати деякі відповіді на свої запитання, і, сподіваюся, ви зможете зв’язатися з деякими іншими користувачами тут.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого