ГоловнаФорумЗагальна дискусіяMiFinity видає зняття

MiFinity видає зняття

 від Daniela93x
|
11 348 переглядів 28 відповідей |
|
1 2

Привіт! Я надіслав запит на зняття 2 коштів із свого рахунку MiFinity на свій банківський рахунок. Обидва вже майже 3 дні в статусі «в черзі KYC». В іншому випадку гроші завжди перераховувалися негайно, щонайпізніше через кілька годин. Звичайно, підтримка не відповідає. Хтось має ідею, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
Daniela93x

Привіт Даніела,

Чи перевірили ви, який статус у вашому рахунку казино з цими двома вилученнями? Спочатку все потрібно зробити в запиті казино.

Автоматичний переклад.
Honza

Так, гроші були виплачені казино, і вони вже були зараховані на мій рахунок MiFinity. Коли я списував його з банківського рахунку, єдине, що виникло в процесі, це «в черзі KYC». І в такому стані вже кілька днів.

Автоматичний переклад.
Daniela93x

і чи намагалися ви зв’язатися з ними за цією електронною адресою: clientservices@mifinity.com ? Крім того, ви можете спробувати зв’язатися з ними через соціальні мережі, що вони мають. З мого особистого досвіду twitter і facebook є хорошими платформами для вирішення проблем.🙂

Автоматичний переклад.
Honza

Так, я зв’язався через цей електронний лист і через Facebook. Обидва поки що безуспішно. На жаль.


Автоматичний переклад.
Daniela93x

Ви також можете спробувати Twitter, це, мабуть, найкраща платформа, де можна розповісти про свою проблему. Я просто хочу бути впевненим. Ви вже виводили кошти з казино на свій рахунок MiFinity? Це було без проблем? Ви надіслали всі необхідні документи в казино та MiFinity для перевірки? Перевірка KYC дуже важлива, щоб отримати гроші з казино та облікового запису MiFinity.

Автоматичний переклад.

Привіт,

У мене та ж проблема.

Мій обліковий запис Myfinity повністю підтверджено, я кілька разів робив там депозити та знімав кошти. У минулому зняття коштів на банківський рахунок завжди оброблялося безпосередньо.


Тепер там написано «У черзі KYC», що, схоже, на даний момент стосується багатьох клієнтів.

Автоматичний переклад.
Daniela93x

Чи виплатили вам це тим часом, Даніело?

Автоматичний переклад.

Тож мої виплати вже оброблено та пройшли досить швидко.

Мені все ще цікаво, чому зараз є лише черга KYC, коли ви хочете заплатити.

Автоматичний переклад.
Tobias137

Здається, їм просто потрібно підтвердити ваш обліковий запис, але вони не мають достатньо людських ресурсів, щоб швидко обробити документи, тому ви опинилися в черзі 😕

Автоматичний переклад.

Для мене все навпаки, мій депозит через MiFinity Instantbanking недоступний, навіть якщо його вже було знято з мого рахунку.

І звісно жодної реакції підтримки. Здається, це звичайна практика на острові. Той факт, що цей брудний сервіс не має підтримки в чаті/телефоні, говорить багато про що.

Недобросовісна компанія, від якої варто триматися подалі.

Обліковий запис там обов'язково знову анулюють.

Автоматичний переклад.
ZockerMH1102

Ви також намагалися зв’язатися зі службою підтримки MiFinity? Просто ідея, але я б спробував це, про всяк випадок.

У будь-якому випадку, як довго ви чекали?

Автоматичний переклад.

Чи може хтось допомогти мені переказати гроші з MiFinity в банк у вашій країні? :(

У Колумбії це досить важко зробити 🙁

Автоматичний переклад.
IsabelaEscobar1818

Привіт.

На мою думку, ви хотіли б переказати свої гроші на чийсь також банківський рахунок, чи не так?

Ви не впевнені, що це найкраще рішення.

Але я можу зрозуміти це неправильно.

Чи можете ви натомість знайти інший гаманець, який дозволить вам зняти гроші напряму?

Автоматичний переклад.

Привіт, я перебуваю в mifinity, і я також повністю верифікований. Тепер я хотів отримати гроші на мій банківський рахунок, але їх було відхилено. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.

Я новачок у mifinity, на жаль, я повністю підтверджений, тепер я хотів зняти гроші зі свого банківського рахунку, але його було відхилено протягом 1 хвилини 😞 хтось може мені допомогти, будь ласка

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене mifinity, і я також повністю верифікований, тепер я хотів отримати гроші на мій банківський рахунок, але це було відхилено, хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
maximillianhabermann

Привіт, чи пробував ти запитати службу підтримки, в чому проблема, що твій вихід було відхилено? Я думаю, що найкраще почати звідси, але, сподіваюся, ви також отримаєте деякі відповіді від гравців із подібним досвідом.

У будь-якому випадку, чи можете ви спробувати спочатку з підтримкою mifinity і розповісти нам, яку відповідь ви отримали?

Автоматичний переклад.

німецька:

Мене повільно, але впевнено починає сильно дратувати Mifinity.... Я не можу нічого виплатити "сукупний ліміт транзакцій досягнуто". Це велика сума в діапазоні 4 цифр. З суботи, 30 вересня 2023 року, я не отримував жодних відгуків від Mifinity ні електронною поштою, ні телефоном. Я зараз відкрив 4 квитки "підвищити ліміти". Я повністю перевірений, і нічого не відбувається. Чи може хтось тут підтримати?


англійська:

Мене повільно, але впевнено починає сильно дратувати Mifinity.... Я не можу нічого виплатити "сукупний ліміт транзакцій досягнуто". Це велика сума в діапазоні 4 цифр. З суботи, 30 вересня 2023 року, я не отримував жодних відгуків від Mifinity ні електронною поштою, ні телефоном. Я зараз відкрив 4 квитки "підвищити ліміти". Я повністю перевірений, і нічого не відбувається. Чи може хтось тут підтримати?


Заздалегідь спасибі.


KR

Нільс

Автоматичний переклад.

Так, привіт шановний форум,

У мене є обліковий запис у Mifinity з 2022 року, я верифікував себе тоді, і досяг ліміту в 1000 євро майже 2 дні тому, згідно з електронним листом від Mifinity, і тепер я більше не можу отримувати гроші з казино чи виплачувати їх з Mifinity Немає відповіді електронною поштою, і я не розумію, чому в мене є лише ліміт у 1000 євро для транзакцій, навіть якщо я перевірений... оскільки я рідко використовував Mifinty, і тепер він майже чотиризначний ліміт Сума полягає в тому, що я не можу отримати, і я не читав дуже позитивних звітів у кількох темах щодо підтримки, тому я хотів запитати, чи є тут на форумі люди, які мають статус VIP або мають прямий контакт і можуть запитати що відбувається . Понад 48 ГОДИН немає відповіді (2 електронні листи), немає чату, немає опцій в обліковому записі, хоча завжди є сповіщення Досягнуто ліміту трансакцій, перейдіть до свого профілю самостійно... тощо, це виглядає як довгий процес отримання ваших грошей. ..і я взагалі не можу зрозуміти, що це лише 1000 євро, інакше я завжди читаю 2000 євро або 20000 євро при перевірці, і вони отримали всі документи прямо тоді майже 2 роки тому, тільки гроші, які зникли з MuchB і Тепер щось подібне... просто проблеми та розчарування з усіма цими провайдерами.

LG

Сепп

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого