Так, привіт шановний форум,
У мене є обліковий запис у Mifinity з 2022 року, я верифікував себе тоді, і досяг ліміту в 1000 євро майже 2 дні тому, згідно з електронним листом від Mifinity, і тепер я більше не можу отримувати гроші з казино чи виплачувати їх з Mifinity Немає відповіді електронною поштою, і я не розумію, чому в мене є лише ліміт у 1000 євро для транзакцій, навіть якщо я перевірений... оскільки я рідко використовував Mifinty, і тепер він майже чотиризначний ліміт Сума полягає в тому, що я не можу отримати, і я не читав дуже позитивних звітів у кількох темах щодо підтримки, тому я хотів запитати, чи є тут на форумі люди, які мають статус VIP або мають прямий контакт і можуть запитати що відбувається . Понад 48 ГОДИН немає відповіді (2 електронні листи), немає чату, немає опцій в обліковому записі, хоча завжди є сповіщення Досягнуто ліміту трансакцій, перейдіть до свого профілю самостійно... тощо, це виглядає як довгий процес отримання ваших грошей. ..і я взагалі не можу зрозуміти, що це лише 1000 євро, інакше я завжди читаю 2000 євро або 20000 євро при перевірці, і вони отримали всі документи прямо тоді майже 2 роки тому, тільки гроші, які зникли з MuchB і Тепер щось подібне... просто проблеми та розчарування з усіма цими провайдерами.
LG
Сепп
Yes Hello dear forum,
I have had an account with Mifinity since 2022 and verified myself back then, and reached the limit of 1000 euros almost 2 days ago, according to the email from Mifinity, and now I can no longer receive money from the casino or pay it out from Mifinity There is no response via email, and I don't understand why I only have a limit of 1000 euros for transactions even though I'm verified... since I've only rarely used Mifinty and it's now almost a four-digit limit The amount is that I can't get to and I haven't read very positive reports in several threads regarding support, so I wanted to ask if there are people here in the forum who have VIP status or have direct contact and can ask what's going on . Over 48 HOURS no response (2 emails), no chat, no option in the account although there is always a notification Transaction limit reached go to your profile On your own...etc smells like a long process to get your money. ..and I can't understand at all that it's only 1000 euros, otherwise I always read 2000 euros or 20000 euros when verified, and they got all the documents directly back then almost 2 years ago, only the money that disappeared from MuchB and Now something like that... just problems and frustration with all these providers.
LG
Sepp
Ja Hallo liebes Forum,
hab einen Account bei Mifinity seit 2022 und habe mich damals auch verifiziert, und habe vor knapp 2 Tagen das Limit von 1000 Euro erreicht, laut E-Mail von Mifinity und jetzt kann ich kein Geld mehr Empfangen vom Casino und auch nicht ausbezahlen von Mifinity und es kommt keine Rückmeldung via E-Mail, und ich verstehe auch nicht warum ich nur ein Limit von 1000 Euro für Transaktionen habe, obwohl ich verifiziert bin..., da ich auch nur selten Mifinty genutzt habe, und es jetzt um knapp einen vierstelligen Betrag geht an den ich nicht rankomme und ich in mehreren Threads nicht gerade positive Meldungen gelesen habe was den Support angeht, wollte ich mal Fragen ob es Leute hier im Forum gibt die einen VIP Status haben oder direkten Kontakt und mal Nachfragen können was da los ist. Über 48 STD keine Antwort (2-Emails), kein Chat, keine Option im Account obwohl immer eine Benachrichtigung kommt Transaktion Limit erreicht gehen Sie zu ihrem Profil Unter Sich...usw riecht schon nach einem langen Prozess um an sein Geld zu kommen...und ich kann es überhauot nicht nachvollziehen, das es nur 1000 Euro sind, sonst lese ich immer 2000 Euro oder 20000 Euro, bei Verifizierung, und die haben alle Dokumente damals direkt bekomme vor knapp 2 Jahren, erst das verschwundene Geld bei MuchB und jetzt sowas...nur noch Probleme und Frust mit diesen ganzen Anbietern.
LG
Sepp
Автоматичний переклад.