ФорумЗагальна дискусіяMiFinity видає зняття

MiFinity видає зняття

1 рік тому від Daniela93x
|
5562 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт! Я надіслав запит на зняття 2 коштів із свого рахунку MiFinity на свій банківський рахунок. Обидва вже майже 3 дні в статусі «в черзі KYC». В іншому випадку гроші завжди перераховувалися негайно, щонайпізніше через кілька годин. Звичайно, підтримка не відповідає. Хтось має ідею, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
Daniela93x
1 рік тому

Привіт Даніела,

Чи перевірили ви, який статус у вашому рахунку казино з цими двома вилученнями? Спочатку все потрібно зробити в запиті казино.

Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

Так, гроші були виплачені казино, і вони вже були зараховані на мій рахунок MiFinity. Коли я списував його з банківського рахунку, єдине, що виникло в процесі, це «в черзі KYC». І в такому стані вже кілька днів.

Автоматичний переклад.
Daniela93x
1 рік тому

і чи намагалися ви зв’язатися з ними за цією електронною адресою: clientservices@mifinity.com ? Крім того, ви можете спробувати зв’язатися з ними через соціальні мережі, що вони мають. З мого особистого досвіду twitter і facebook є хорошими платформами для вирішення проблем.🙂

Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

Так, я зв’язався через цей електронний лист і через Facebook. Обидва поки що безуспішно. На жаль.


Автоматичний переклад.
Daniela93x
1 рік тому

Ви також можете спробувати Twitter, це, мабуть, найкраща платформа, де можна розповісти про свою проблему. Я просто хочу бути впевненим. Ви вже виводили кошти з казино на свій рахунок MiFinity? Це було без проблем? Ви надіслали всі необхідні документи в казино та MiFinity для перевірки? Перевірка KYC дуже важлива, щоб отримати гроші з казино та облікового запису MiFinity.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

У мене та ж проблема.

Мій обліковий запис Myfinity повністю підтверджено, я кілька разів робив там депозити та знімав кошти. У минулому зняття коштів на банківський рахунок завжди оброблялося безпосередньо.


Тепер там написано «У черзі KYC», що, схоже, на даний момент стосується багатьох клієнтів.

Автоматичний переклад.
Daniela93x
1 рік тому

Чи виплатили вам це тим часом, Даніело?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож мої виплати вже оброблено та пройшли досить швидко.

Мені все ще цікаво, чому зараз є лише черга KYC, коли ви хочете заплатити.

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Здається, їм просто потрібно підтвердити ваш обліковий запис, але вони не мають достатньо людських ресурсів, щоб швидко обробити документи, тому ви опинилися в черзі 😕

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Для мене все навпаки, мій депозит через MiFinity Instantbanking недоступний, навіть якщо його вже було знято з мого рахунку.

І звісно жодної реакції підтримки. Здається, це звичайна практика на острові. Той факт, що цей брудний сервіс не має підтримки в чаті/телефоні, говорить багато про що.

Недобросовісна компанія, від якої варто триматися подалі.

Обліковий запис там обов'язково знову анулюють.

Автоматичний переклад.
ZockerMH1102
10 міс. тому

Ви також намагалися зв’язатися зі службою підтримки MiFinity? Просто ідея, але я б спробував це, про всяк випадок.

У будь-якому випадку, як довго ви чекали?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Чи може хтось допомогти мені переказати гроші з MiFinity в банк у вашій країні? :(

У Колумбії це досить важко зробити 🙁

Автоматичний переклад.
IsabelaEscobar1818
9 міс. тому

Привіт.

На мою думку, ви хотіли б переказати свої гроші на чийсь також банківський рахунок, чи не так?

Ви не впевнені, що це найкраще рішення.

Але я можу зрозуміти це неправильно.

Чи можете ви натомість знайти інший гаманець, який дозволить вам зняти гроші напряму?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я перебуваю в mifinity, і я також повністю верифікований. Тепер я хотів отримати гроші на мій банківський рахунок, але їх було відхилено. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я новачок у mifinity, на жаль, я повністю підтверджений, тепер я хотів зняти гроші зі свого банківського рахунку, але його було відхилено протягом 1 хвилини 😞 хтось може мені допомогти, будь ласка

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, у мене mifinity, і я також повністю верифікований, тепер я хотів отримати гроші на мій банківський рахунок, але це було відхилено, хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
maximillianhabermann
7 міс. тому

Привіт, чи пробував ти запитати службу підтримки, в чому проблема, що твій вихід було відхилено? Я думаю, що найкраще почати звідси, але, сподіваюся, ви також отримаєте деякі відповіді від гравців із подібним досвідом.

У будь-якому випадку, чи можете ви спробувати спочатку з підтримкою mifinity і розповісти нам, яку відповідь ви отримали?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

німецька:

Мене повільно, але впевнено починає сильно дратувати Mifinity.... Я не можу нічого виплатити "сукупний ліміт транзакцій досягнуто". Це велика сума в діапазоні 4 цифр. З суботи, 30 вересня 2023 року, я не отримував жодних відгуків від Mifinity ні електронною поштою, ні телефоном. Я зараз відкрив 4 квитки "підвищити ліміти". Я повністю перевірений, і нічого не відбувається. Чи може хтось тут підтримати?


англійська:

Мене повільно, але впевнено починає сильно дратувати Mifinity.... Я не можу нічого виплатити "сукупний ліміт транзакцій досягнуто". Це велика сума в діапазоні 4 цифр. З суботи, 30 вересня 2023 року, я не отримував жодних відгуків від Mifinity ні електронною поштою, ні телефоном. Я зараз відкрив 4 квитки "підвищити ліміти". Я повністю перевірений, і нічого не відбувається. Чи може хтось тут підтримати?


Заздалегідь спасибі.


KR

Нільс

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, привіт шановний форум,

У мене є обліковий запис у Mifinity з 2022 року, я верифікував себе тоді, і досяг ліміту в 1000 євро майже 2 дні тому, згідно з електронним листом від Mifinity, і тепер я більше не можу отримувати гроші з казино чи виплачувати їх з Mifinity Немає відповіді електронною поштою, і я не розумію, чому в мене є лише ліміт у 1000 євро для транзакцій, навіть якщо я перевірений... оскільки я рідко використовував Mifinty, і тепер він майже чотиризначний ліміт Сума полягає в тому, що я не можу отримати, і я не читав дуже позитивних звітів у кількох темах щодо підтримки, тому я хотів запитати, чи є тут на форумі люди, які мають статус VIP або мають прямий контакт і можуть запитати що відбувається . Понад 48 ГОДИН немає відповіді (2 електронні листи), немає чату, немає опцій в обліковому записі, хоча завжди є сповіщення Досягнуто ліміту трансакцій, перейдіть до свого профілю самостійно... тощо, це виглядає як довгий процес отримання ваших грошей. ..і я взагалі не можу зрозуміти, що це лише 1000 євро, інакше я завжди читаю 2000 євро або 20000 євро при перевірці, і вони отримали всі документи прямо тоді майже 2 роки тому, тільки гроші, які зникли з MuchB і Тепер щось подібне... просто проблеми та розчарування з усіма цими провайдерами.

LG

Сепп

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого