ФорумЗагальна дискусіяMiFinity видає зняття

MiFinity видає зняття

1 рік тому від Daniela93x
|
8995 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

Привіт! Я надіслав запит на зняття 2 коштів із свого рахунку MiFinity на свій банківський рахунок. Обидва вже майже 3 дні в статусі «в черзі KYC». В іншому випадку гроші завжди перераховувалися негайно, щонайпізніше через кілька годин. Звичайно, підтримка не відповідає. Хтось має ідею, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
Daniela93x
1 рік тому

Привіт Даніела,

Чи перевірили ви, який статус у вашому рахунку казино з цими двома вилученнями? Спочатку все потрібно зробити в запиті казино.

Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

Так, гроші були виплачені казино, і вони вже були зараховані на мій рахунок MiFinity. Коли я списував його з банківського рахунку, єдине, що виникло в процесі, це «в черзі KYC». І в такому стані вже кілька днів.

Автоматичний переклад.
Daniela93x
1 рік тому

і чи намагалися ви зв’язатися з ними за цією електронною адресою: clientservices@mifinity.com ? Крім того, ви можете спробувати зв’язатися з ними через соціальні мережі, що вони мають. З мого особистого досвіду twitter і facebook є хорошими платформами для вирішення проблем.🙂

Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

Так, я зв’язався через цей електронний лист і через Facebook. Обидва поки що безуспішно. На жаль.


Автоматичний переклад.
Daniela93x
1 рік тому

Ви також можете спробувати Twitter, це, мабуть, найкраща платформа, де можна розповісти про свою проблему. Я просто хочу бути впевненим. Ви вже виводили кошти з казино на свій рахунок MiFinity? Це було без проблем? Ви надіслали всі необхідні документи в казино та MiFinity для перевірки? Перевірка KYC дуже важлива, щоб отримати гроші з казино та облікового запису MiFinity.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

У мене та ж проблема.

Мій обліковий запис Myfinity повністю підтверджено, я кілька разів робив там депозити та знімав кошти. У минулому зняття коштів на банківський рахунок завжди оброблялося безпосередньо.


Тепер там написано «У черзі KYC», що, схоже, на даний момент стосується багатьох клієнтів.

Автоматичний переклад.
Daniela93x
1 рік тому

Чи виплатили вам це тим часом, Даніело?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож мої виплати вже оброблено та пройшли досить швидко.

Мені все ще цікаво, чому зараз є лише черга KYC, коли ви хочете заплатити.

Автоматичний переклад.
Tobias137
1 рік тому

Здається, їм просто потрібно підтвердити ваш обліковий запис, але вони не мають достатньо людських ресурсів, щоб швидко обробити документи, тому ви опинилися в черзі 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Для мене все навпаки, мій депозит через MiFinity Instantbanking недоступний, навіть якщо його вже було знято з мого рахунку.

І звісно жодної реакції підтримки. Здається, це звичайна практика на острові. Той факт, що цей брудний сервіс не має підтримки в чаті/телефоні, говорить багато про що.

Недобросовісна компанія, від якої варто триматися подалі.

Обліковий запис там обов'язково знову анулюють.

Автоматичний переклад.
ZockerMH1102
1 рік тому

Ви також намагалися зв’язатися зі службою підтримки MiFinity? Просто ідея, але я б спробував це, про всяк випадок.

У будь-якому випадку, як довго ви чекали?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи може хтось допомогти мені переказати гроші з MiFinity в банк у вашій країні? :(

У Колумбії це досить важко зробити 🙁

Автоматичний переклад.
IsabelaEscobar1818
1 рік тому

Привіт.

На мою думку, ви хотіли б переказати свої гроші на чийсь також банківський рахунок, чи не так?

Ви не впевнені, що це найкраще рішення.

Але я можу зрозуміти це неправильно.

Чи можете ви натомість знайти інший гаманець, який дозволить вам зняти гроші напряму?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я перебуваю в mifinity, і я також повністю верифікований. Тепер я хотів отримати гроші на мій банківський рахунок, але їх було відхилено. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я новачок у mifinity, на жаль, я повністю підтверджений, тепер я хотів зняти гроші зі свого банківського рахунку, але його було відхилено протягом 1 хвилини 😞 хтось може мені допомогти, будь ласка

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене mifinity, і я також повністю верифікований, тепер я хотів отримати гроші на мій банківський рахунок, але це було відхилено, хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
maximillianhabermann
1 рік тому

Привіт, чи пробував ти запитати службу підтримки, в чому проблема, що твій вихід було відхилено? Я думаю, що найкраще почати звідси, але, сподіваюся, ви також отримаєте деякі відповіді від гравців із подібним досвідом.

У будь-якому випадку, чи можете ви спробувати спочатку з підтримкою mifinity і розповісти нам, яку відповідь ви отримали?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

німецька:

Мене повільно, але впевнено починає сильно дратувати Mifinity.... Я не можу нічого виплатити "сукупний ліміт транзакцій досягнуто". Це велика сума в діапазоні 4 цифр. З суботи, 30 вересня 2023 року, я не отримував жодних відгуків від Mifinity ні електронною поштою, ні телефоном. Я зараз відкрив 4 квитки "підвищити ліміти". Я повністю перевірений, і нічого не відбувається. Чи може хтось тут підтримати?


англійська:

Мене повільно, але впевнено починає сильно дратувати Mifinity.... Я не можу нічого виплатити "сукупний ліміт транзакцій досягнуто". Це велика сума в діапазоні 4 цифр. З суботи, 30 вересня 2023 року, я не отримував жодних відгуків від Mifinity ні електронною поштою, ні телефоном. Я зараз відкрив 4 квитки "підвищити ліміти". Я повністю перевірений, і нічого не відбувається. Чи може хтось тут підтримати?


Заздалегідь спасибі.


KR

Нільс

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, привіт шановний форум,

У мене є обліковий запис у Mifinity з 2022 року, я верифікував себе тоді, і досяг ліміту в 1000 євро майже 2 дні тому, згідно з електронним листом від Mifinity, і тепер я більше не можу отримувати гроші з казино чи виплачувати їх з Mifinity Немає відповіді електронною поштою, і я не розумію, чому в мене є лише ліміт у 1000 євро для транзакцій, навіть якщо я перевірений... оскільки я рідко використовував Mifinty, і тепер він майже чотиризначний ліміт Сума полягає в тому, що я не можу отримати, і я не читав дуже позитивних звітів у кількох темах щодо підтримки, тому я хотів запитати, чи є тут на форумі люди, які мають статус VIP або мають прямий контакт і можуть запитати що відбувається . Понад 48 ГОДИН немає відповіді (2 електронні листи), немає чату, немає опцій в обліковому записі, хоча завжди є сповіщення Досягнуто ліміту трансакцій, перейдіть до свого профілю самостійно... тощо, це виглядає як довгий процес отримання ваших грошей. ..і я взагалі не можу зрозуміти, що це лише 1000 євро, інакше я завжди читаю 2000 євро або 20000 євро при перевірці, і вони отримали всі документи прямо тоді майже 2 роки тому, тільки гроші, які зникли з MuchB і Тепер щось подібне... просто проблеми та розчарування з усіма цими провайдерами.

LG

Сепп

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого