1 рік тому
Звичайно, зараз я видаляю обліковий запис.
Будьте здорові!
Sure thing, I'm deleting the account now.
Stay well!
0
Звичайно, зараз я видаляю обліковий запис.
Будьте здорові!
Sure thing, I'm deleting the account now.
Stay well!
Зараз закриваю ваш обліковий запис.
Будьте здорові!
Closing your account now.
Stay well!
Закрийте мій обліковий запис тут, на Casino Guru, ви не законні!!
Будь ласка, закрийте мій обліковий запис, ви несправедливі та чесні!! Я не хочу мати нічого спільного з Casino Guru і Radka!!
Close my Account here on Casino Guru you are not legit !!
Please close my account you are not fair and honest!! I don't want anything to do with Casino Guru and Radka!!
Close my Account here on Casino Guru you are not legit !!
Bitte schließt mein Konto ihr seid nicht fair und ehrlich !! Ich will nichts mit Casino Guru und Radka zu tun haben !!
Привіт. Щоб бути впевненим, чи хочете ви закрити свій обліковий запис Casino Guru?
Хоча просто запитую.
Hello. Just to be sure, do you want your Casino Guru account closed, please?
Just asking, though.
Чи можете ви також закрити мій обліковий запис, будь ласка
Can you also close my account please
Привіт.
Ми всі відвідуємо регулярні тімбілдинги, тому я зараз закриваю ваш обліковий запис. Вибачте за затримку.
Будьте здорові!
Hello.
We're all attending regular team building, so I'm closing your account now. Sorry for the delay.
Stay well!
Будь ласка, дайте відповідь на скаргу ?
Для цього скористайтеся цим посиланням . Закриття вашого облікового запису не є проблемою, але скарга все ще відкрита.
Чи можу я знати, чи було хоча б якесь оновлення з перевіркою?
Я сподіваюся, ви розумієте.
Would you kindly respond to the complaint, please?
Use this link to do so. Closing your account isn't an issue, yet the complaint is still open.
May I know whether there's been any update with the verification at least?
I hope you understand.
Привіт і дякую!
Зараз я закриваю ваш обліковий запис.
Будьте здорові!
Hello, and thanks!
I'm closing your account now.
Stay well!
Привіт, без проблем.
Просто ми зазвичай не видаляємо скарги, це служить попередженням для інших гравців.
Ви з цим згодні?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hello, no problem.
It's just we don't usually delete complaints, it serves as a warning for other players.
Are you ok with that?
Kindly let me know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.