Ваша справа звучить як хороший матеріал для розділу скарг. У всякому разі, ви говорите:
"номер у них неправильний"
Здається, ви дали їм неправильний номер телефону, інакше я не розумію, яка може бути інша причина цього. Незважаючи на це, вони повинні сказати вам, якими мають бути наступні кроки, замість того, щоб відправити вас на сторінку входу. Отже, якщо ви не можете просунутися та якось вирішити цю проблему, не соромтеся подати нову скаргу на нашому веб-сайті.
Your case sounds like a good material for the complaints section. Anyway, you say:
"the number they have is incorrect"
That sounds like you gave them an incorrect phone number, otherwise I don't understand what might be another reason for it. Despite that, they should tell you what the next steps should be instead of sending you to the login page. So if you can't manage to get forward and resolve this somehow, feel free to submit a new complaint on our website.
Автоматичний переклад.