Привіт.
Де саме обмежений ваш обліковий запис? У більшості випадків казино має надати пояснення
Ви впевнені, що вам не сказали?
Дайте мені знати, будь ласка.
Hello there.
Where exactly is your account restricted? In most cases, the casino should provide an explanation
Are you sure you haven't been told?
Let me know, please.
Ну, на жаль, це не ім'я. Це лише частина URL-адреси. Це зовсім не корисно, вибачте.
Не могли б ви написати назву казино? Не лише неповна адреса – якщо можна.
Як щодо вашої проблеми, ви запитували в казино? Будь ласка, є прогрес? 🤔
Well, it's not actually the name, I'm afraid. This is just a part of the URL address. It's not helpful at all, sorry.
Could you kindly write the casino's name? Not just the incomplete address - if I may.
What about your issue, did you ask the casino? Is there any progress, please? 🤔
Привіт, на жаль, якщо я переходжу на певну сторінку скарг, сторінка надсилає мене вперед із варіантами відповіді, а потім повертає мене назад без можливості завершити скаргу
Hello, unfortunately, if I go to the specific page for complaints, the page sends me forward with the response options and then sends me back without the possibility of concluding the complaint
Salve purtroppo se vado nella pagina apposita per i reclami, la pagina mi manda avanti con le opzioni di risposte e poi mi manda indietro senza possibilità di concludere il reclamo
Чи не могли б ви вставити відеокліп? Або хоча б кілька скріншотів. Спробую розібратися в проблемі. Дякую тобі.
Could you please paste a video clip? Or at least a few screenshots. I'll try to figure out the problem. Thank you.
Це остання сторінка, яку я бачу, і потім це змушує мене повернутися
This is the last page I see and then it makes me go back
Questa è la ultima pagina che vedo e che poi mi fa tornare indietro
Привіт і щиро дякуємо за співпрацю! Чи можу я також переглянути останню сторінку, до якої ви можете отримати доступ, перш ніж вона поверне вас назад, будь ласка? Ми намагаємося локалізувати конкретну сходинку, яка спричиняє проблему. 🙏
Hello, and thank you kindly for your cooperation! May I also see the last page you can access before it gets you back, please? We're trying to localize the concrete step, which is causing the problem. 🙏
О, дякую тобі. але мені потрібно переглянути попередню сторінку, будь ласка. Той, який перенаправляє вас назад на цю загальну сторінку. 🙏
Oh, thank you. but I need to see the previous page, please. The one that redirects you back to this general page. 🙏
Привіт, отже, ця сторінка перенаправляє вас на те, що ви вже опублікували як знімок екрана раніше, так? Коли ви клацаєте один із варіантів, ви переходите на загальну сторінку, так?
Hi, so this is the page that redirects you to what you already posted as a screenshot before yes ? When you click on one of the options, it takes you to the general page, yes ?
Знімок екрана, який ви бачите, де він потім зависає і змушує мене повернутися назад, не маючи можливості опублікувати
The screenshot you see where it then freezes and makes me go back without being able to publish
Lo screenshot che vedi e dove poi si blocca e mi fa tornare indietro senza poter pubblicare
Дякуємо за відповідь. Я розмовляв зі своїм колегою, і вона повідомила мені, що іноді Італія заблокована у нас, і що можливо було б увімкнути VPN і спробувати подати скаргу таким чином. Якщо це не допоможе, я спробую допомогти вам ще раз і вирішити проблему.
Збираєшся спробувати?
Thank you for your reply. I talked to my colleague and she advised me that sometimes Italy is blocked with us and that a possibility would be to turn on the VPN and try to file a complaint that way. If that doesn't help, I'll try to help you again and solve the problem.
Are you going to try it ?
Я щойно активував свій улюблений VPN, surfshark, але нічого, звичайна сторінка, яка зрештою блокує мене
I just activated my favorite VPN, surfshark but nothing the usual page that blocks me in the end
Ho appena attivato la mia VPN preferita, surfshark ma niente la solita pagina che mi blocca alla fine
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.