Я не знаю, який графік роботи у персоналу, але спеціаліст із розгляду скарг зв’яжеться з вами не більше ніж пару днів. Пам’ятайте, що є багато інших відкритих скарг, тому це нормально, якщо вам доведеться почекай трохи, але це буде небагато.
Крім того, вирішення скарги може тривати тижнями, і це повністю залежить від того, наскільки швидко на неї відреагує казино. Як тільки спеціаліст із розгляду скарг запитає у вас докладнішу інформацію, вони встановлять таймер, протягом якого казино відреагує на скаргу (це триває тиждень), якщо казино не зв’язується, надається додатковий тиждень, якщо казино не реагує, тоді справа закривається як нерозкрита, а рейтинг казино знижується.
У цьому казино немає вирішених скарг (здається, вони на них не реагують), але мало що знаєш, спробувати варто
I don't know what the staff's work schedule is but it won't take more than a couple days of wait before a complaint specialist reach out to you, have in mind there are many other open complaints, so it's normal if you have to wait a bit, but it won't be much.
Also, the complaint resolution can take weeks and it completely depends on how quick the casino reacts to it, once the complaint specialist ask you for more details they will set a timer for the casino to react to the complaint (it's a week long), if the casino doesn't communicate an extra week is given, if the casino fails to react then the case is closed as unsolved and the casino's rating is lowered.
This casino has no solved complaints (it seems they don't react to them), but you never know, it's worth a try
Автоматичний переклад.