2 р. тому
Як тільки у мене будуть новини, я повідомлю вас.
Гарного дня
As soon as I have news, I'll let you know.
Have a good day
Assim que tiver novidades comunico.
Tenha um bom dia
0
Як тільки у мене будуть новини, я повідомлю вас.
Гарного дня
As soon as I have news, I'll let you know.
Have a good day
Assim que tiver novidades comunico.
Tenha um bom dia
Це було б чудово, заздалегідь дякую! 🙂
That would be great, thank you in advance! 🙂
Привіт як ти?
Чи можете ви висловити свою думку про найкращі казино для гри???
Hello how are you?
Could you give me your opinion of the best casinos to play???
Olá como vai?
Você podia me dar a sua opinião dos melhores casinos para jogar???
Привіт, краще ніколи 🙂.
Дякуємо, що запитали. Як йдуть справи з Neteller?
Щоб знайти рекомендовані казино, я пропоную вам переглянути розділ онлайн-казино - Топ онлайн-казино 🙂
Це посилання показує ліцензію CH .
Hello, never better 🙂.
Thanks for asking though. How are things with the Neteller going?
To find the recommended casinos, I suggest you check the online casino section - Top online casinos 🙂
This link shows the CH licensed.
Привіт,
Минуло 3 тижні, є прогрес? 🤔
Hello there,
3 weeks have passed, any progress? 🤔
Привіт
Мені сказали, що 10фр від банків-посередників.
Але вони припустять 1 помилку в обмінних курсах і повернуть мені 31 франк
Мені доведеться перевірити у своєму банку, що вони думають про банки-посередники
Hello
I was told that the 10fr are from intermediary banks.
But they will assume 1 error in exchange rates and refund me 31fr
I'll have to check with my bank what they think about intermediary banks
Olá
Disseram-me que os 10fr são de bancos intermediários.
Mas assumirão 1 erro nas taxas de câmbio e devolveram me 31fr
Terei que ver com o meu banco o que eles acham disso dos intermediários bancos
Привіт!
Тож зрештою це була певна помилка. Дякую, що повідомили!
Чи не могли б ви також повідомити мені думку банку про ці банки-посередники?
Hello there!
So it was kind of an error in the end. Thank you for letting me know!
Would you also update me on the bank's opinion about those intermediary banks, please?
Привіт,
Чи можете ви вставити найкращий контакт служби підтримки Netteler, будь ласка? Гадаю, це повинно стати в нагоді. 🤔
Hello,
can you paste in the best contact to Netteler support, please? I guess it should come in handy. 🤔
Мої неймовірні страждання через Neteller продовжуються. Вони забрали 30% моїх грошей з мого рахунку, а решту зберігають на моєму рахунку. Після позасудової скарги мого адвоката він відкрив мені рахунок для зняття, але це було неможливо. Вони стверджують, що перевіряють, але вже тиждень жодної реакції. Не довіряйте їм свої гроші..
My incredible suffering from Neteller continues.They have taken 30% of my money from my account and keep the rest in my account. After the out-of-court complaint from my lawyer, he opened the account for me to withdraw, but this was not possible. They claim they are checking it, but for a week now no response. Don't trust them with your money..
Συνεχίζεται η απίστευτη ταλαιπωρία μου από την Neteller.Μου έχει αφαιρέσει το 30% των χρημάτων μου από το λογαριασμό μου και μου κρατάει τα υπόλοιπα στο λογαριασμό. Μετά την εξώδικη καταγγελία από τον δικηγόρο μου,άνοιξε τον λογαριασμό για να κάνω ανάληψη,αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατόν. Ισχυρίζονται ότι το ελέγχουν ,αλλά εδώ και μια εβδομάδα καμμιά απαντηση. Μην τους εμπιστεύεστε τα χρήματα σας..
Мені дуже шкода. Таких досить високих гонорарів я ще не зустрічав, чи не знаю, чи можна це так назвати. Чому провайдер взяв з вас 30%? Я хотів запитати, з якої причини вони ще не вислали вам гроші, але я бачу, що ви нічого більше не знаєте. Як довго триває ваша ситуація?
У будь-якому випадку, якщо у вас є якісь прогреси, ви можете повідомити мене, я буду тримати за вас кулаки. 🤞
I'm so sorry. I haven't come across such quite high fees yet, or I don't know if I can call it that. Why did the provider charge you 30%? I wanted to ask what reason they have for not sending you the money yet, but I see that you don't know anything more. How long has your situation been going on ?
Anyway, if you have any progress you can let me know, I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Минув місяць, друзі, і Neteller заблокувала мій рахунок, і я не можу зняти гроші. Він також викрав 137 євро (30% капіталу) з мого рахунку на тій підставі, що я порушив умови, АЛЕ не дає пояснень «з юридичних причин», як зазначено. Для тих, хто знає закон, це означає, що він не дає пояснень, тому що він знає, що те, що він буде вимагати, він не зможе довести і він буде судитися. Крім того, я згадую, що звернувся до центрального банку Ірландії, якому він підзвітний, і який негайно відповів, що розслідує проблему. Це надійна в усіх відношеннях компанія Neteller......
It's been a month friends and Neteller keeps my account frozen and I can't make a withdrawal. It has also embezzled €137 (30% of the capital) from my account on the grounds that I have violated the terms, BUT does not give explanations " for legal reasons" as stated. For those who know the law, this means that he does not give explanations because he knows that what he will claim, he will not be able to prove and he will SUE. In addition, I mention that I have appealed to the central Bank of Ireland, to which it is accountable, and which immediately replied that it is investigating the problem. This is the Neteller company, in all respects reliable......
Πέρασε φίλοι ένας μήνας και η Νeteller κρατάει τον λογαριασμό μου δεσμευμένο και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη.Επισης μου έχει κάνει υπεξαίρεση 137€ (30% του κεφαλαίου) από τον λογαριασμό μου με την αιτιολογία ότι έχω παραβιάσει τους όρους,ΑΛΛΑ δεν δίνει επεξήγησεις " για λόγους νομικους" όπως αναφέρει. Για όσους γνωρίζουν νομικά ,αυτό σημαίνει ότι δεν δίνει επεξήγησεις γιατί γνωρίζει ότι αυτό που θα ισχυριστεί ,δεν θα μπορέσει να το αποδείξει και θα ΜΗΝΥΘΕΙ. Επιπλέον αναφέρω ότι έχω προσφύγει στην κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας ,στην οποία λογοδοτεί,και η οποία άμεσα μου απάντησε ότι ερευνά το πρόβλημα.Αυτη είναι η εταιρεία Neteller , καθ' όλα αξιόπιστη......
Вибачте за таку проблему, яку ви зіткнулися. Я переніс ваш допис сюди, де ви можете побачити в дописі вище, що користувач описує подібну ситуацію. Сподіваємось, незабаром ви зможете знайти рішення. Тримайте нас в курсі.
Sorry for the kind of issue you experienced. I moved your post over here, where you can see in the post above that the user describes a similar situation. Hopefully, you will be able to get the solution to it soon. Keep us informed.
Минуло майже 45 днів, а мої кошти все ще заблоковані на моєму обліковому записі Neteller. Надсилаю безперервні скарги, а вони їх видаляють з поміткою "що є відкрита справа і вони ....на всі питання дадуть відповідь"... Але коли.....? Я також надіслав скарги до Центрального банку Ірландії, який контролює це... Досі без розвитку.. Зверніть увагу, друзі, що якщо в якийсь момент Neteller... вирішить стягнути з вас стягнення за ймовірне порушення умов... ви будете бути в пригоді з вашими грошима...
It's been almost 45 days and my funds are still blocked in my Neteller account. I have sent continuous complaints and they delete them with the note "that there is an open case and they will ....answer all the questions"... But when.....? I have also sent complaints to the Central Bank of Ireland which supervises it...Still no development.. Be aware friends here, that if at some point Neteller...decides to charge you for alleged breach of terms...you will be in for an adventure with your money...
Πέρασαν 45 ημέρες σχεδόν και τα χρήματα μου παραμένουν μπλοκαρισμενα στο λογαριασμό μου στην Neteller. Έχω στείλει συνεχείς διαμαρτυρίες και τις διαγράφουν με την επισήμανση " ότι υπάρχει ανοιχτή υπόθεση και θα ....απαντήσουν σε όλα τα ερωτήματα"... Πότε όμως.....? Έχω στείλει καταγγελίες και στην Κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας που την εποπτεύει...Ακόμη καμμιά εξέλιξη.. Να γνωρίζετε φίλοι εδώ ,ότι αν κάποια στιγμή η Neteller ...αποφασίσει να σας κατηγορήσει για δήθεν παραβίαση όρων ...θα σας περιμένουν περιπέτειες με τα χρήματα σας....
Це жахливо. Але я не бачу виходу, тому що все залежить від висновку скарги.
Вибачте, я не знаю, як допомогти вам отримати хоча б гідне оновлення. Якщо говорити про це, чи отримали ви якесь пояснення, коли ця проблема виникла тоді? Я не зовсім впевнений, які правила чи умови ви повинні були порушити.
That's terrible. Yet I see no way out because it all depends on the complaint's conclusion.
I'm sorry, I have no idea how to help you get at least a decent update. Speaking of which, have you received any kind of explanation when this issue occurred back then? I'm not entirely sure which rules or terms you were supposed to break.
Проблема полягає не лише в 139 євро, які вони зняли з рахунку, а й у тому, що я досі не можу зняти решту грошей, 357 євро, які є на рахунку після відрахування.
The issue is not only the €139 they took from the account, but also the fact that I still can't withdraw the remaining money, €357 that is in the account after the deduction..
Το θέμα δεν είναι μόνο τα 139€ που αφαίρεσαν από το λογαριασμό,αλλά και το ότι δεν μπορώ να κάνω ακόμη ανάληψη τα υπόλοιπα χρήματα ,357€ που υπάρχουν στο λογαριασμό μετά την αφαίρεση ..
Так, я стежив за цим, але мені більше цікаво дізнатися початкову проблему. Які правила чи умови ви повинні були порушити? Я хотів би знати, тому що інших підказок немає. Або, принаймні, я не міг знайти жодного.
Yes, I followed that much, but I'm more interested in learning the initial problem. What rules or terms were you supposed to break? I'd love to know, because there are no other hints. Or at least I couldn't find any.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.