ФорумЗагальна дискусіяЕлектронний гаманець Netteler

Електронний гаманець Netteler (Сторінка 3)

2 р. тому від Mco00
|
18816 переглядів 67 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Як тільки у мене будуть новини, я повідомлю вас.

Гарного дня

Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Це було б чудово, заздалегідь дякую! 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт як ти?

Чи можете ви висловити свою думку про найкращі казино для гри???

Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Привіт, краще ніколи 🙂.

Дякуємо, що запитали. Як йдуть справи з Neteller?

Щоб знайти рекомендовані казино, я пропоную вам переглянути розділ онлайн-казино - Топ онлайн-казино 🙂

Це посилання показує ліцензію CH .


Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Привіт,

Минуло 3 тижні, є прогрес? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт

Мені сказали, що 10фр від банків-посередників.

Але вони припустять 1 помилку в обмінних курсах і повернуть мені 31 франк

Мені доведеться перевірити у своєму банку, що вони думають про банки-посередники

Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Привіт!

Тож зрештою це була певна помилка. Дякую, що повідомили!

Чи не могли б ви також повідомити мені думку банку про ці банки-посередники?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Як тільки у мене будуть новини, я повідомлю вас

Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Це було б чудово, а до того часу залишайтеся здоровими!😉

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ти також

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я використовую цей гаманець. Тепер я думаю, що це були хороші рішення. У мене немає жодних проблем, і підтримка дуже корисна

Автоматичний переклад.
Leonmed
1 рік тому

Привіт,

Чи можете ви вставити найкращий контакт служби підтримки Netteler, будь ласка? Гадаю, це повинно стати в нагоді. 🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мої неймовірні страждання через Neteller продовжуються. Вони забрали 30% моїх грошей з мого рахунку, а решту зберігають на моєму рахунку. Після позасудової скарги мого адвоката він відкрив мені рахунок для зняття, але це було неможливо. Вони стверджують, що перевіряють, але вже тиждень жодної реакції. Не довіряйте їм свої гроші..

Автоматичний переклад.
nat.fort.88
6 міс. тому

Мені дуже шкода. Таких досить високих гонорарів я ще не зустрічав, чи не знаю, чи можна це так назвати. Чому провайдер взяв з вас 30%? Я хотів запитати, з якої причини вони ще не вислали вам гроші, але я бачу, що ви нічого більше не знаєте. Як довго триває ваша ситуація?

У будь-якому випадку, якщо у вас є якісь прогреси, ви можете повідомити мене, я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Минув місяць, друзі, і Neteller заблокувала мій рахунок, і я не можу зняти гроші. Він також викрав 137 євро (30% капіталу) з мого рахунку на тій підставі, що я порушив умови, АЛЕ не дає пояснень «з юридичних причин», як зазначено. Для тих, хто знає закон, це означає, що він не дає пояснень, тому що він знає, що те, що він буде вимагати, він не зможе довести і він буде судитися. Крім того, я згадую, що звернувся до центрального банку Ірландії, якому він підзвітний, і який негайно відповів, що розслідує проблему. Це надійна в усіх відношеннях компанія Neteller......

Автоматичний переклад.
nanosioannis6
5 міс. тому

Вибачте за таку проблему, яку ви зіткнулися. Я переніс ваш допис сюди, де ви можете побачити в дописі вище, що користувач описує подібну ситуацію. Сподіваємось, незабаром ви зможете знайти рішення. Тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Минуло майже 45 днів, а мої кошти все ще заблоковані на моєму обліковому записі Neteller. Надсилаю безперервні скарги, а вони їх видаляють з поміткою "що є відкрита справа і вони ....на всі питання дадуть відповідь"... Але коли.....? Я також надіслав скарги до Центрального банку Ірландії, який контролює це... Досі без розвитку.. Зверніть увагу, друзі, що якщо в якийсь момент Neteller... вирішить стягнути з вас стягнення за ймовірне порушення умов... ви будете бути в пригоді з вашими грошима...

Автоматичний переклад.
nanosioannis6
5 міс. тому

Це жахливо. Але я не бачу виходу, тому що все залежить від висновку скарги.

Вибачте, я не знаю, як допомогти вам отримати хоча б гідне оновлення. Якщо говорити про це, чи отримали ви якесь пояснення, коли ця проблема виникла тоді? Я не зовсім впевнений, які правила чи умови ви повинні були порушити.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Проблема полягає не лише в 139 євро, які вони зняли з рахунку, а й у тому, що я досі не можу зняти решту грошей, 357 євро, які є на рахунку після відрахування.

Автоматичний переклад.
nanosioannis6
5 міс. тому

Так, я стежив за цим, але мені більше цікаво дізнатися початкову проблему. Які правила чи умови ви повинні були порушити? Я хотів би знати, тому що інших підказок немає. Або, принаймні, я не міг знайти жодного.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого