ГоловнаФорумЗагальна дискусіяЕлектронний гаманець Netteler

Електронний гаманець Netteler (Сторінка 3)

 від Mco00
|
23 674 переглядів 67 відповідей |
|
12 3 4
Radka

Як тільки у мене будуть новини, я повідомлю вас.

Гарного дня

Автоматичний переклад.
Mco00

Це було б чудово, заздалегідь дякую! 🙂

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт як ти?

Чи можете ви висловити свою думку про найкращі казино для гри???

Автоматичний переклад.
Mco00

Привіт, краще ніколи 🙂.

Дякуємо, що запитали. Як йдуть справи з Neteller?

Щоб знайти рекомендовані казино, я пропоную вам переглянути розділ онлайн-казино - Топ онлайн-казино 🙂

Це посилання показує ліцензію CH .


Автоматичний переклад.
Mco00

Привіт,

Минуло 3 тижні, є прогрес? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт

Мені сказали, що 10фр від банків-посередників.

Але вони припустять 1 помилку в обмінних курсах і повернуть мені 31 франк

Мені доведеться перевірити у своєму банку, що вони думають про банки-посередники

Автоматичний переклад.
Mco00

Привіт!

Тож зрештою це була певна помилка. Дякую, що повідомили!

Чи не могли б ви також повідомити мені думку банку про ці банки-посередники?

Автоматичний переклад.
Radka

Як тільки у мене будуть новини, я повідомлю вас

Автоматичний переклад.
Mco00

Це було б чудово, а до того часу залишайтеся здоровими!😉

Автоматичний переклад.
Radka

Ти також

Автоматичний переклад.

Я використовую цей гаманець. Тепер я думаю, що це були хороші рішення. У мене немає жодних проблем, і підтримка дуже корисна

Автоматичний переклад.
Leonmed

Привіт,

Чи можете ви вставити найкращий контакт служби підтримки Netteler, будь ласка? Гадаю, це повинно стати в нагоді. 🤔

Автоматичний переклад.

Мої неймовірні страждання через Neteller продовжуються. Вони забрали 30% моїх грошей з мого рахунку, а решту зберігають на моєму рахунку. Після позасудової скарги мого адвоката він відкрив мені рахунок для зняття, але це було неможливо. Вони стверджують, що перевіряють, але вже тиждень жодної реакції. Не довіряйте їм свої гроші..

Автоматичний переклад.
nat.fort.88

Мені дуже шкода. Таких досить високих гонорарів я ще не зустрічав, чи не знаю, чи можна це так назвати. Чому провайдер взяв з вас 30%? Я хотів запитати, з якої причини вони ще не вислали вам гроші, але я бачу, що ви нічого більше не знаєте. Як довго триває ваша ситуація?

У будь-якому випадку, якщо у вас є якісь прогреси, ви можете повідомити мене, я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.

Минув місяць, друзі, і Neteller заблокувала мій рахунок, і я не можу зняти гроші. Він також викрав 137 євро (30% капіталу) з мого рахунку на тій підставі, що я порушив умови, АЛЕ не дає пояснень «з юридичних причин», як зазначено. Для тих, хто знає закон, це означає, що він не дає пояснень, тому що він знає, що те, що він буде вимагати, він не зможе довести і він буде судитися. Крім того, я згадую, що звернувся до центрального банку Ірландії, якому він підзвітний, і який негайно відповів, що розслідує проблему. Це надійна в усіх відношеннях компанія Neteller......

Автоматичний переклад.
nanosioannis6

Вибачте за таку проблему, яку ви зіткнулися. Я переніс ваш допис сюди, де ви можете побачити в дописі вище, що користувач описує подібну ситуацію. Сподіваємось, незабаром ви зможете знайти рішення. Тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Romi

Минуло майже 45 днів, а мої кошти все ще заблоковані на моєму обліковому записі Neteller. Надсилаю безперервні скарги, а вони їх видаляють з поміткою "що є відкрита справа і вони ....на всі питання дадуть відповідь"... Але коли.....? Я також надіслав скарги до Центрального банку Ірландії, який контролює це... Досі без розвитку.. Зверніть увагу, друзі, що якщо в якийсь момент Neteller... вирішить стягнути з вас стягнення за ймовірне порушення умов... ви будете бути в пригоді з вашими грошима...

Автоматичний переклад.
nanosioannis6

Це жахливо. Але я не бачу виходу, тому що все залежить від висновку скарги.

Вибачте, я не знаю, як допомогти вам отримати хоча б гідне оновлення. Якщо говорити про це, чи отримали ви якесь пояснення, коли ця проблема виникла тоді? Я не зовсім впевнений, які правила чи умови ви повинні були порушити.

Автоматичний переклад.
Radka

Проблема полягає не лише в 139 євро, які вони зняли з рахунку, а й у тому, що я досі не можу зняти решту грошей, 357 євро, які є на рахунку після відрахування.

Автоматичний переклад.
nanosioannis6

Так, я стежив за цим, але мені більше цікаво дізнатися початкову проблему. Які правила чи умови ви повинні були порушити? Я хотів би знати, тому що інших підказок немає. Або, принаймні, я не міг знайти жодного.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого