ФорумЗагальна дискусіяЕлектронний гаманець Netteler

Електронний гаманець Netteler (Сторінка 2)

2 р. тому від Mco00
|
18856 переглядів 67 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
2 р. тому

Останній шанс для них вирішити проблему, тоді я передам скаргу.

Якщо це не спрацює, мені доведеться поговорити зі своїм адвокатом.

Автоматичний переклад.
Mco00
2 р. тому

Я думаю, що таємниця розгадана 😀

Neteller застосовує комісію за міжнародні перекази – це цілком нормально, ці комісії відповідають комісіям, які можна знайти в умовах Neteller, однак Neteller не має уявлення, куди йдуть ці комісії, оскільки проміжний банк змінюється залежно від регіонів – зараз здогадується.

Ну, те ж саме з моїм банком, коли я роблю міжнародну транзакцію, комісія стягується, АЛЕ я одразу отримую сповіщення з поясненням суми.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Це не вирішено.

Звідки ця письмова чи записана плата?! Я також роблю міжнародні перекази з банком, і те, що я стягую, пишеться, і людина отримує саме ті гроші, які я надсилаю.

Ніщо не зникає.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гроші не можуть зникнути в переказі, все потрібно прописати.

Автоматичний переклад.
Mco00
2 р. тому

Я згоден, тому я хотів би побачити список стягнених зборів, у вашому випадку - наданий Neteller. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

file це тут 10фр

Автоматичний переклад.
Mco00
2 р. тому

Отже, який сенс на даний момент? 🙂

Мій банк стягує з мене комісію після здійснення переказу – це називається «витрати на трансакцію в іншій валюті»

Я думаю, це те саме.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

У мене є новини від netteler.

Справу передано до відділу скарг netteler, вони розслідуватимуть справу.

Відповідаючи вам, справа в тому, що після того, як я сплачу ці 10 франків

Є інші 10fr, які зникають безслідно, тобто 140fr - 10fr = 130fr

На мій рахунок приходить 120 франків

Це той випадок, який ніхто не може пояснити

Автоматичний переклад.
Mco00
2 р. тому

Привіт,

схрещені пальці! Я припускаю, що "витрати на трансакцію в іншій валюті" все ж я цілком переконаний, що процедура не встановлена належним чином і її потрібно добре пояснити.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Побачимо

Автоматичний переклад.
Mco00
2 р. тому

Я буду тут чекати будь-якого прогресу.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

добре, дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

У мене є новини від netteler

Ми повернулися до того самого.

Звинувачують 1 банк-посередник з боку мого банку.

Тепер мені доведеться вимагати від свого банку офіційну виписку, щоб підтвердити відсутність банку-посередника.

Я попросив їх надіслати мені підтвердження оплати від netteler, але вони досі не відповіли, оскільки вартість переказу буде доведена

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

У мене є новини від netteler

Ми повернулися до того самого.

Звинувачують 1 банк-посередник з боку мого банку.

Тепер мені доведеться вимагати від свого банку офіційну виписку, щоб підтвердити відсутність банку-посередника.

Я попросив їх надіслати мені підтвердження оплати від netteler, але вони досі не відповіли, оскільки вартість переказу буде доведена

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я думав, ви вже запитували свій банк раніше. У всякому разі, це пояснення майже таке ж, як я згадував раніше - не знаю, до чого це приведе, тому дайте мені знати.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Добре, дякую за увагу

Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Привіт,

як ся маєш? Чи привело спілкування з обома сторонами до якогось результату? 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт

Ще ні

Я ще не встиг зв’язатися зі своїм банком

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Сьогодні я отримав електронний лист про свою скаргу на netteler.

Тоді мені повідомили, що ще не встигли завершити розслідування і що до 15 грудня мені повідомлять новини.

Кажуть, роблять все можливе і максимально швидко.

Для мене вони все ще хочуть виграти час і знайти хороший привід.

Зрештою, я можу тільки чекати

Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Привіт,

Я згоден, що поки не буде зроблено остаточну заяву, можна лише чекати. 🙁


Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого