ГоловнаФорумЗагальна дискусія про азартні ігриЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 95)

1 рік тому від kirekin
|
2 392 355 переглядів 15 385 відповідей |
Невелике попередження для спільноти комп'ютерної графіки: Casino Guru — це відкрита платформа, де кожен може вільно ділитися своїми думками та поглядами. Ми віримо у свободу слова та намагаємося бути максимально необмежувальними. Проте, пам’ятайте: те, що щось опубліковано на форумі, не означає, що Casino Guru погоджується з цим або будь-яким чином підтримує це. Нам дуже приємно бачити, як гравці беруть участь у розмовах, ведуть дискусії з повагою та отримують від цього задоволення! Саме тому ми створили цю платформу. Однак ми помітили зростаючу тенденцію – не лише тут, а й на інших платформах – коли деякі гравці, чесно програвши гроші в казино, шукають способи повернути ці кошти через свій банк або постачальника платіжних послуг, часто шляхом подання повернення платежів або висування неправдивих заяв. Хочемо попередити вас: така поведінка не лише несправедлива, вона також дуже ризикована! Ми вже бачили та чули історії (тут та в інших місцях) людей, які потрапили в серйозні проблеми, намагаючись піти цим шляхом – включаючи закриття рахунків у казино на кількох платформах, закриття банківських рахунків, борги та навіть судові позови (спроба шахрайства). Спроба шахрайства або перекручування правди банку чи постачальнику ніколи не є гарною ідеєю та може мати тривалі наслідки. Отже, ось наше дружнє звернення до всіх членів спільноти Casino Guru: Виступіть проти нечесних та нечесних казино. Скористайтеся нашим Центром вирішення скарг, якщо вам потрібна допомога – вам не доведеться боротися самотужки. Але, будь ласка, не намагайтеся повернути гроші, які ви справедливо втратили. Це просто не варте ризику. Дякуємо, що ви є частиною нашої спільноти – і бажаємо вам гарного дня!
1...94 95 96...842
Додати публікацію
veritas1979
1 рік тому

Так. Але це казино вважає, що це одна й та сама PSP - Astropay..


Але в моїй виписці з рахунку вказано кілька різних платіжних пластикових карток.. а також інших постачальників? Д

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так. Але це казино вважає, що це одна й та сама PSP - Astropay..


Але в моїй виписці з рахунку вказано кілька різних платіжних пластикових карток.. а також інших постачальників? Д

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не думайте, що ви можете зробити багато.

Astropay вже давно в грі, швидше за все, їм байдуже.


Якщо у вашій виписці немає жодного із зазначених імен продавця, ви нічого не можете зробити. Насправді ніхто більше не обробляє відшкодування.

Найкраще, що ви можете зробити, це просто перестати віддавати свої важко зароблені гроші цим казино.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але хтось тут пробував Astropay?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт, у вас є контакти для Fatamp, Topcom, Tsinda limited, Altaprime Limited, Steam sync, Stacs ltd, Cloud energy photoelec. якщо ви можете мені допомогти, дякую

Автоматичний переклад.
staderennais53
1 рік тому

Цинда = Я nfo@tsindagamers.com


https://www.norrsken.org/contact


kigali@norrsken.org / info@norrsken.org


Norrsken – це ті, хто здає їм приміщення в оренду.

Я надіслав електронного листа обом, але жодної відповіді 🙁 Було б чудово, якби більше людей допомогло 🙂

Змінено
Автоматичний переклад.
Lucid_1337
1 рік тому

norrsken = норрська основа. Це якась шведська некомерційна організація, заснована одним із засновників Klarna. Можливо, варто зв’язатися з ними напряму та запитати, чому вони орендують офіси компаніям, які займаються неліцензованими азартними іграми/відмиванням грошей.


«NORRSKEN — ЦЕ ВПЛИВНА ЕКОСИСТЕМА, ДЕ ПІДПРИЄМЦІ МОЖУТЬ ЗНАЙТИ ВСЕ, ЩО ЇМ ПОТРІБНО, ЩОБ ЗРОБИТИ СВОЇМ БІЗНЕСОМ РЯТУВАННЯ СВІТУ»


так, tsinda gamers явно рятує світ лол

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Майте будь-який APERATOR і ALPASTRIKE

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні зі мною зв’язалися два продавці, які відмовляються відшкодовувати кошти та спеціально послалися на форум.


Маючи майже 85 тисяч переглядів, казино та торговці починають охоплювати все це. Законне відшкодування стане набагато важчим

Автоматичний переклад.
Sutton
1 рік тому

Було б цікаво дізнатися, хто ці двоє 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні зі мною зв’язалися два продавці, які відмовляються відшкодовувати кошти та спеціально послалися на форум.


Маючи майже 85 тисяч переглядів, казино та торговці починають охоплювати все це. Законне відшкодування стане набагато важчим

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не повертали кошти протягом тривалого часу, чи не так?

Але люди, здається, читають лише 1-2 або два коментарі, бачать щось про повернення коштів і думають, що зможуть повернути всі свої гроші.


Як уже багато разів було сказано, перемога тут не у відшкодуванні, а в тому, щоб дізнатися, як казино зловживають платежами, поводяться як злочинці, відмивають гроші тощо. Сподіваюся (мабуть, ні), це змусить будь-кого замислитися на крок далі та припинити грати в цих казино. Ми всі просто спонсоруємо злочинців, росіян та інших поганих людей, щоб жити розкішним життям.


Інвестуйте в себе, а не віддавайте свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 рік тому
Glamors12 видалив(-ла) публікацію
1 рік тому

Я б не затримав подих 🙂

Я справді здивований, що вони ще не зняли його, враховуючи, що 99% доходу гуру приходить від зв’язку з усіма видами казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гра в цих казино по суті підтримує організовану злочинність. Більш нічого. Ви маєте справу з найбруднішими людьми, яких тільки можна уявити. Процес перевірки та оплати надто довгий, і ваші гроші часто потрапляють до невідомих компаній. Існує явна відсутність відповідальних заходів щодо азартних ігор. Ці неліцензовані казино представляють найгірші аспекти галузі, включаючи шахрайство, низьку безпеку та відсутність захисту гравців.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після 15 років і незліченних втрат цих шахраїв я нарешті усвідомлюю, що вони є, завжди були і завжди будуть шахраями. Мені соромно прийти до цього усвідомлення.

Відбиватися, кидаючи виклик їхнім тіньовим методам оплати, є чесною грою, якщо ви чесні. Але тіньові платежі — це лише верхівка айсберга, і вони самі по собі не дозволяють зрозуміти, чому ці казино є шахрайством. Фактично, ви можете мати тіньову практику платежів і все одно керувати чесним казино.

Скасування виграшів з будь-якої причини, яку вони можуть вигадати, є найдикішою та найбільш хитрою частиною шахрайства. Найбільше мене ображає те, як вони запалюють гравця. Ви виграєте, вони вам не платять і поводяться так, ніби ви зробили щось не так.

Ось приклад того, чому це так проблематично. Припустімо, заради аргументів, що ви випадково ввели неправильний поштовий індекс під час реєстрації. Ви граєте на сайті і втрачаєте 1000 доларів. Потім ви робите ще один депозит і отримуєте 2000 доларів. Ви подаєте запит на зняття, подаєте документи. Вони помічають, що ви використали неправильний поштовий індекс під час реєстрації, і кажуть, з міркувань безпеки, що через це ваші виграші анульовані.

Проблема з цим прикладом полягає в тому, що 1) багато хто з нас мали подібний досвід через незначні чи божевільні причини, і 2) це означає, що ви взагалі ніколи не грали в азартні ігри з першими 1000 доларів, які ви програли, тому що ніколи не було можливості виграти, оскільки будь-яка перемога зрештою буде дискваліфікована. Отже, ви не отримали послугу, за яку заплатили, кожен внесений вами долар завжди буде конфісковано.

Якби ці казино працювали в США, проти них було б подано масовий колективний позов за таку практику. Вони шахраї.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після 15 років і незліченних втрат цих шахраїв я нарешті усвідомлюю, що вони є, завжди були і завжди будуть шахраями. Мені соромно прийти до цього усвідомлення.

Відбиватися, кидаючи виклик їхнім тіньовим методам оплати, є чесною грою, якщо ви чесні. Але тіньові платежі — це лише верхівка айсберга, і вони самі по собі не дозволяють зрозуміти, чому ці казино є шахрайством. Фактично, ви можете мати тіньову практику платежів і все одно керувати чесним казино.

Скасування виграшів з будь-якої причини, яку вони можуть вигадати, є найдикішою та найбільш хитрою частиною шахрайства. Найбільше мене ображає те, як вони запалюють гравця. Ви виграєте, вони вам не платять і поводяться так, ніби ви зробили щось не так.

Ось приклад того, чому це так проблематично. Припустімо, заради аргументів, що ви випадково ввели неправильний поштовий індекс під час реєстрації. Ви граєте на сайті і втрачаєте 1000 доларів. Потім ви робите ще один депозит і отримуєте 2000 доларів. Ви подаєте запит на зняття, подаєте документи. Вони помічають, що ви використали неправильний поштовий індекс під час реєстрації, і кажуть, з міркувань безпеки, що через це ваші виграші анульовані.

Проблема з цим прикладом полягає в тому, що 1) багато хто з нас мали подібний досвід через незначні чи божевільні причини, і 2) це означає, що ви взагалі ніколи не грали в азартні ігри з першими 1000 доларів, які ви програли, тому що ніколи не було можливості виграти, оскільки будь-яка перемога зрештою буде дискваліфікована. Отже, ви не отримали послугу, за яку заплатили, кожен внесений вами долар завжди буде конфісковано.

Якби ці казино працювали в США, проти них було б подано масовий колективний позов за таку практику. Вони шахраї.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, точно. Існує 0 захисту від цього.


Ось чому так приємно припинити азартні ігри в усіх цих лайнових казино, які вже більше 30 днів не грають і продовжують 0 відсотків. Моє блокування моєї шведської ліцензії навіть пройшло, і я просто знову заблокував себе. так що це теж приємно. Я ніколи не був надзвичайно залежним від азартних ігор, просто часто мені було нудно, але я думаю, що це було просто зле коло, яке тепер остаточно розірвано.


Я краще сплю, почуваюся краще, більше заощаджую, маю більше витрачати на себе. Все просто краще.


Автоматичний переклад.
veritas1979
1 рік тому

Я підтримую те, що ви говорите. Я подав дві скарги гуру казино щодо двох казино Кюрасао тут, і обидва рази вони віддали перевагу казино. Обидва випадки були випадками, коли два зазначених казино дозволили мені пройти повну перевірку KYC, дозволили мені внести депозит лише для того, щоб під час запиту на зняття мені сказали, що я з обмеженої країни, і це було неможливо. Гуру казино став на бік казино (NINECASINO).

Потім я повідомив про це їхній орган ліцензування, і мені миттєво повернули мої депозити, але гуру казино дав мені відчути, що я був не правий. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я підтримую те, що ви говорите. Я подав дві скарги гуру казино щодо двох казино Кюрасао тут, і обидва рази вони віддали перевагу казино. Обидва випадки були випадками, коли два зазначених казино дозволили мені пройти повну перевірку KYC, дозволили мені внести депозит лише для того, щоб під час запиту на зняття мені сказали, що я з обмеженої країни, і це було неможливо. Гуру казино став на бік казино (NINECASINO).

Потім я повідомив про це їхній орган ліцензування, і мені миттєво повернули мої депозити, але гуру казино дав мені відчути, що я був не правий. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

правильно. А скільки людей у вашій країні робили депозити, програвали і навіть не здогадувалися, що вони ніколи не отримають гроші, якщо виграють? Це огидна бізнес-практика.


Автоматичний переклад.
Golfforesite
1 рік тому

Це абсолютно скандально, і нас налаштовують на програш

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я підтримую те, що ви говорите. Я подав дві скарги гуру казино щодо двох казино Кюрасао тут, і обидва рази вони віддали перевагу казино. Обидва випадки були випадками, коли два зазначених казино дозволили мені пройти повну перевірку KYC, дозволили мені внести депозит лише для того, щоб під час запиту на зняття мені сказали, що я з обмеженої країни, і це було неможливо. Гуру казино став на бік казино (NINECASINO).

Потім я повідомив про це їхній орган ліцензування, і мені миттєво повернули мої депозити, але гуру казино дав мені відчути, що я був не правий. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Абсолютний божевілля, якщо це правда. Чи знав casino.guru, що ви граєте в забороненій країні, і казино все одно забрало ваші гроші? Казино перебувало в безпрограшній ситуації, але все одно зробило це правильно. Мені важко в це повірити, і я зовсім не маю на увазі, що ти брешеш. Чи можете ви зв'язати цей випадок?

Автоматичний переклад.
lxxxkpdx
1 рік тому

Вони перестали платити. Ти запізнився, щоб стрибнути на борт човна. На жаль. Сподіваюся, це були не великі гроші заради вас

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Astropay каже, що платежі, які пройшли, не можуть бути відшкодовані.


ось що вони сказали:

«Немає значення, де були розміщені гроші, якщо вони були зараховані в казино»



Автоматичний переклад.
1...94 95 96...842
Перейти на сторінкуіз 842 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого