Привіт усім, я думав повернутися після моїх попередніх коментарів. На жаль, наприкінці минулого тижня та більшу частину цього тижня у мене знову стався рецидив, я безглуздо зареєструвався в інших казино та почав програвати. Не знаю, чому я взагалі намагався це зробити… У будь-якому випадку, дозвольте мені перевірити, чи може моя ситуація комусь допомогти?
1-й відкликаний платіж:
Сантандер, Велика Британія. Після певних переміщень і майже відмови, 24 жовтня було оголошено про повернення коштів як «товари не отримано», але вони дали мені 4 різні контрольні номери, оскільки не змогли згрупувати всі транзакції в одну. Минуло 49 днів, і сьогодні я зателефонував їм для оновлення. Сантандер тепер каже, що відкликання платежів може тривати до 130 днів? Мені сказали, що для початку це буде 45 днів...
2-е повернення платежу (після рецидиву)
Barclaycard UK – Зібрано миттєво під неправильним кодом MCC, надано докази депозитів, зроблених сьогодні на Freshbet, а також доказ спроби зв’язатися з фальшивими продавцями, які вказано в моїй виписці. Це має бути легкий виграш, оскільки азартні ігри за допомогою кредитних карток заборонені.
3-й відкликаний платіж (після рецидиву)
NatWest UK – Збільшено повернення платежів через додаток, 2 із 8 було успішно стягнуто, і продавці миттєво повернули гроші (вони, очевидно, не хотіли це оскаржувати). Для інших 6 я отримав автоматичні електронні листи, в яких говорилося, що вони не підніматимуть це питання, і навіть натякали, що я їх фальсифікую. Я негайно подав скаргу та отримав відповідь протягом 2 днів із проханням надіслати докази, які підтверджують повернення платежу. Зробив це в понеділок і зараз чекаю, поки менеджер зі скарг повідомить мені, чи будуть вони подані чи ні. Здається дивним, що вони не підняли їх спочатку, враховуючи, що перші 2 були успішними, І продавець не повернув гроші?!
4-е повернення платежу (після рецидиву)
Сантандер, Великобританія. Мені довелося зателефонувати їм сьогодні й пояснити, що у мене рецидив (дуже незручно), і попросити їх підвищити повернення платежів ще за 4 транзакції. Жінка по телефону була дуже корисною та назвала їх «неотриманими товарами та послугами», і я вже надіслав докази через онлайн-посилання. Здається, після труднощів, через які я пройшов у першому, вони виявили проблему тут. Вона також зазначила, що вони мали наплив людей, які телефонували з подібних речей, і, здається, ці казино частіше привертають увагу щодо претензій і відкликань. Чи може бути корисним для майбутнього?
Якщо у когось є якісь запитання, звільняйтесь. Я провів чимало досліджень на цю тему, майже весь форум прочитав з голови до ніг і буду радий допомогти, якщо зможу.
Незабаром ви будете перенаправлені на сайт казино. Зачекайте, будь ласка. Якщо ви використовуєте програмне забезпечення для блокування реклами, перевірте його налаштування.