Привіт усім, я думав повернутися після моїх попередніх коментарів. На жаль, наприкінці минулого тижня та більшу частину цього тижня у мене знову стався рецидив, я безглуздо зареєструвався в інших казино та почав програвати. Не знаю, чому я взагалі намагався це зробити… У будь-якому випадку, дозвольте мені перевірити, чи може моя ситуація комусь допомогти?
1-й відкликаний платіж:
Сантандер, Велика Британія. Після певних переміщень і майже відмови, 24 жовтня було оголошено про повернення коштів як «товари не отримано», але вони дали мені 4 різні контрольні номери, оскільки не змогли згрупувати всі транзакції в одну. Минуло 49 днів, і сьогодні я зателефонував їм для оновлення. Сантандер тепер каже, що відкликання платежів може тривати до 130 днів? Мені сказали, що для початку це буде 45 днів...
2-е повернення платежу (після рецидиву)
Barclaycard UK – Зібрано миттєво під неправильним кодом MCC, надано докази депозитів, зроблених сьогодні на Freshbet, а також доказ спроби зв’язатися з фальшивими продавцями, які вказано в моїй виписці. Це має бути легкий виграш, оскільки азартні ігри за допомогою кредитних карток заборонені.
3-й відкликаний платіж (після рецидиву)
NatWest UK – Збільшено повернення платежів через додаток, 2 із 8 було успішно стягнуто, і продавці миттєво повернули гроші (вони, очевидно, не хотіли це оскаржувати). Для інших 6 я отримав автоматичні електронні листи, в яких говорилося, що вони не підніматимуть це питання, і навіть натякали, що я їх фальсифікую. Я негайно подав скаргу та отримав відповідь протягом 2 днів із проханням надіслати докази, які підтверджують повернення платежу. Зробив це в понеділок і зараз чекаю, поки менеджер зі скарг повідомить мені, чи будуть вони подані чи ні. Здається дивним, що вони не підняли їх спочатку, враховуючи, що перші 2 були успішними, І продавець не повернув гроші?!
4-е повернення платежу (після рецидиву)
Сантандер, Великобританія. Мені довелося зателефонувати їм сьогодні й пояснити, що у мене рецидив (дуже незручно), і попросити їх підвищити повернення платежів ще за 4 транзакції. Жінка по телефону була дуже корисною та назвала їх «неотриманими товарами та послугами», і я вже надіслав докази через онлайн-посилання. Здається, після труднощів, через які я пройшов у першому, вони виявили проблему тут. Вона також зазначила, що вони мали наплив людей, які телефонували з подібних речей, і, здається, ці казино частіше привертають увагу щодо претензій і відкликань. Чи може бути корисним для майбутнього?
Якщо у когось є якісь запитання, звільняйтесь. Я провів чимало досліджень на цю тему, майже весь форум прочитав з голови до ніг і буду радий допомогти, якщо зможу.
Hi everyone, thought I’d come back after my previous comments. Unfortunately at the end of last week, and most of this week, I relapsed again and stupidly signed up to more casinos and started losing. Don’t know why I even attempted this… Anyway, let me see if my situation can help anyone?
1st Chargeback:
Santander UK - After some back and forth, and nearly giving up, chargebacks got raised as ‘goods not received’ on 24th October, but they gave me 4 different reference numbers as they couldn’t group all the transactions into one. It has now been 49 days, and I called them today for an update. Santander are now saying that it can take up to 130 days for the chargebacks to be completed? I was told it would be 45 days to begin with…
2nd Chargeback (after relapsing)
Barclaycard UK - Raised instantly under incorrect MCC code, submitted evidence of deposits made on freshbet today, as well as proof of trying to contact the fake merchants that show on my statement. This should be an easy win as gambling on credit cards is not permitted.
3rd Chargeback (after relapsing)
NatWest UK - Raised chargebacks through the app, 2 out of 8 were successfully raised and the merchants instantly refunded (they obviously didn’t want to contest it). For the other 6, I received automated emails saying they wouldn’t raise it, and even insinuated that I was falsifying them. I put a complaint in right away, and got a response within 2 days asking me to send over evidence that will support a chargeback. Done this on Monday and am currently waiting for a complaints manager to let me know if they will be raised or not. Seems weird that they didn’t raise them in the first place, considering the first 2 were successful AND the merchant refunded no?!
4th chargeback (after relapse)
Santander UK - Had to call them up today and explain that I relapsed (super embarrassing) and ask them to raise chargebacks for 4 more transactions. Lady on the phone was very helpful and raised them as ‘goods and services not received’ and I have already sent over the evidence via online link. It seems as though after the struggle I went through in the first one, they have identified the issue here. She also mentioned that they have had an influx of people calling about similar things, and these casinos seem to be getting more frequent attention with regards to claims and chargebacks. Could be a good thing for future?
If anyone has any questions, fire away. I’ve done an abundance of research on this subject, and pretty much read this whole forum head to toe and would be happy to help if I can.
Автоматичний переклад.