ГоловнаФорумЗагальна дискусія про азартні ігриЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 287)

1 рік тому від kirekin
|
2 402 589 переглядів 15 463 відповідей |
Невелике попередження для спільноти комп'ютерної графіки: Casino Guru — це відкрита платформа, де кожен може вільно ділитися своїми думками та поглядами. Ми віримо у свободу слова та намагаємося бути максимально необмежувальними. Проте, пам’ятайте: те, що щось опубліковано на форумі, не означає, що Casino Guru погоджується з цим або будь-яким чином підтримує це. Нам дуже приємно бачити, як гравці беруть участь у розмовах, ведуть дискусії з повагою та отримують від цього задоволення! Саме тому ми створили цю платформу. Однак ми помітили зростаючу тенденцію – не лише тут, а й на інших платформах – коли деякі гравці, чесно програвши гроші в казино, шукають способи повернути ці кошти через свій банк або постачальника платіжних послуг, часто шляхом подання повернення платежів або висування неправдивих заяв. Хочемо попередити вас: така поведінка не лише несправедлива, вона також дуже ризикована! Ми вже бачили та чули історії (тут та в інших місцях) людей, які потрапили в серйозні проблеми, намагаючись піти цим шляхом – включаючи закриття рахунків у казино на кількох платформах, закриття банківських рахунків, борги та навіть судові позови (спроба шахрайства). Спроба шахрайства або перекручування правди банку чи постачальнику ніколи не є гарною ідеєю та може мати тривалі наслідки. Отже, ось наше дружнє звернення до всіх членів спільноти Casino Guru: Виступіть проти нечесних та нечесних казино. Скористайтеся нашим Центром вирішення скарг, якщо вам потрібна допомога – вам не доведеться боротися самотужки. Але, будь ласка, не намагайтеся повернути гроші, які ви справедливо втратили. Це просто не варте ризику. Дякуємо, що ви є частиною нашої спільноти – і бажаємо вам гарного дня!
1...286 287 288...846
Додати публікацію
paulmcewan05
7 міс. тому

припустимо, я краще сприймаю це як перемогу, ніж я припускаю

Автоматичний переклад.
Aljosha93
7 міс. тому

який це банк?


Автоматичний переклад.
Williamj86
7 міс. тому

Так, принаймні, у вас є ще кілька задніх товаришів

Автоматичний переклад.
paulmcewan05 видалив(-ла) публікацію
7 міс. тому

Хтось стикався з трейдерами КУНАВА і ПНММ?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
7 міс. тому

На який відсоток ти сподіваєшся на пару

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
7 міс. тому

І банк не поверне платіж замість вас, друже

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
7 міс. тому

Які там міркування позаду цього друга

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Побачивши це казино під назвою Kolmre, я закопався в його веб3-казино, чи варто мені більше грати в нього чи що

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

До кого я можу звернутися щодо "falcora finance"

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

привіт Хтось отримав наступне?


skillcrafters (пов’язано з netsellerpay, які не відповідають)


москва

kcl limited

автомати систем техн

Роппі

Newton OS limited

Глобальні послуги Arc-tech

Фіолетова кімната global limited

Окафор і партнери

Arctic Innovations Ltd

Автоматичний переклад.
Jcejejxjvujr
7 міс. тому

Також хотів би контактну інформацію для фіолетової кімнати!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Будь-хто має контактні дані для нижче


skinczar

keyzd

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
7 міс. тому

Привіт друже,


банк запитав вас, чому ви продовжували вносити кошти протягом деякого часу, оскільки існує маса транзакцій, якщо ви нічого не отримуєте?


не знаю, що до цього додати

Автоматичний переклад.
Hunter12
7 міс. тому

Ні, Revolut нічого не питав, але натомість через деякий час вони внесли мій обліковий запис у чорний список, тому я не можу відкликати платежі, усе автоматично відхиляється.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
7 міс. тому

Так само, як і мій обліковий запис. Навіть платежі, не пов’язані з казино, де товар не було доставлено, не розглядаються

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

file Elegro,


у когось ще була така відповідь? Припустімо, у мене немає шансів з ними і тим більше з банком.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вітаю! Я новачок тут і з великим полегшенням знайшов сьогодні цей форум. Будь ласка, хтось може допомогти мені з процесом, як це все працює. У мене є кілька продавців, з якими мені потрібно зв’язатися. Що я скажу? Якщо вони не відповідають, це є підставою для повернення платежу з банком? Будь-яка допомога буде вдячна

Автоматичний переклад.
Hirpo видалив(-ла) публікацію
Asnaps
7 міс. тому

привіт


Я пропоную вам прочитати 280 сторінок. Ми всі маємо - тут ви знайдете інформацію.

Витратьте час і зусилля, ось що зробить це успішним.

Успіхів!

Автоматичний переклад.
1...286 287 288...846
Перейти на сторінкуіз 846 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого