ГоловнаФорумЗагальна дискусія про азартні ігриЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 139)

1 рік тому від kirekin
|
2 392 119 переглядів 15 381 відповідей |
Невелике попередження для спільноти комп'ютерної графіки: Casino Guru — це відкрита платформа, де кожен може вільно ділитися своїми думками та поглядами. Ми віримо у свободу слова та намагаємося бути максимально необмежувальними. Проте, пам’ятайте: те, що щось опубліковано на форумі, не означає, що Casino Guru погоджується з цим або будь-яким чином підтримує це. Нам дуже приємно бачити, як гравці беруть участь у розмовах, ведуть дискусії з повагою та отримують від цього задоволення! Саме тому ми створили цю платформу. Однак ми помітили зростаючу тенденцію – не лише тут, а й на інших платформах – коли деякі гравці, чесно програвши гроші в казино, шукають способи повернути ці кошти через свій банк або постачальника платіжних послуг, часто шляхом подання повернення платежів або висування неправдивих заяв. Хочемо попередити вас: така поведінка не лише несправедлива, вона також дуже ризикована! Ми вже бачили та чули історії (тут та в інших місцях) людей, які потрапили в серйозні проблеми, намагаючись піти цим шляхом – включаючи закриття рахунків у казино на кількох платформах, закриття банківських рахунків, борги та навіть судові позови (спроба шахрайства). Спроба шахрайства або перекручування правди банку чи постачальнику ніколи не є гарною ідеєю та може мати тривалі наслідки. Отже, ось наше дружнє звернення до всіх членів спільноти Casino Guru: Виступіть проти нечесних та нечесних казино. Скористайтеся нашим Центром вирішення скарг, якщо вам потрібна допомога – вам не доведеться боротися самотужки. Але, будь ласка, не намагайтеся повернути гроші, які ви справедливо втратили. Це просто не варте ризику. Дякуємо, що ви є частиною нашої спільноти – і бажаємо вам гарного дня!
1...138 139 140...842
Додати публікацію
Dt100
11 міс. тому

Дякую за підказку!


Я знайшов електронний лист на grottobook.com


Буду використовувати це.

Автоматичний переклад.
Materialgirl84
11 міс. тому

Використовував контактну електронну адресу, яку я надав, чи є інша контактна адреса?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Хтось знову чув про Cashbulls?

Автоматичний переклад.
keejan
11 міс. тому

Дякую, у вас є веб-сайт або електронна пошта, будь ласка, вибачте

Автоматичний переклад.
Tabbbs
11 міс. тому

Від кого?

Автоматичний переклад.
keejan
11 міс. тому

Trhst CL Найробі КЕН


Сказали, що це може бути гумка?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ой, гаразд.

risk@gumballpay.com

Автоматичний переклад.
keejan
11 міс. тому

Дуже дякую xxx

Автоматичний переклад.
keejan
11 міс. тому

Нічого після відповіді olgas

Автоматичний переклад.
Mrtasty93
11 міс. тому

Так… тут те саме.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Які виплати безсумнівно підпали під оплату? Я отримав від них електронний лист, і вони просять квитанції про події.

Автоматичний переклад.
keejan
11 міс. тому

Скільки часу знадобилося, щоб відповісти вам?

Автоматичний переклад.
Materialgirl84
11 міс. тому

чи є бонус

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не розумію, чому деякі радять додати казино в cc.


Якщо після цього ви подасте запит на відкликання платежу та надішлете цей конкретний лист із казино в копії, ймовірно, банк його відхилить.


Просто тому, що трансакція казино не може бути оброблена для повернення платежів (незалежно від того, чи помилився продавець чи ні)



Навіть коли я відкликаю платежі, а казино надсилає мені повідомлення про проблему через кілька днів, я їх ігнорую. Це також причина, чому я виграв усі повернення платежів, які мені коли-небудь доводилося подавати проти них.

Автоматичний переклад.
Anonymized668
11 міс. тому

Дивіться мою тему про ту саму проблему.

https://casinoguru-int.com/en/forum/general-gambling-discussion/casinos-using-payment-processors-with-different-merchant-name-category-codes#post-123992 👈


Ви знайдете ім’я продавця та електронну адресу для зв’язку.

Змінено
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

ЕЛЕГРО Ніко


кажуть, що не можуть допомогти без участі банку, але банк не дає жодних порад

Автоматичний переклад.
C2D2
11 міс. тому

Коли я зв’язався з ними, вони відповіли, що вони не повертають кошти приватним особам і що я повинен натомість звернутися до свого банку, щоб зробити відкликання платежу

Змінено
Автоматичний переклад.
Lucid_1337
11 міс. тому

Гаразд. Можливо, тоді повернуло кошти казино, але всі транзакції лише від faramp були повернуті.


Спробуємо з’ясувати, чи повернув кошти Mobilum чи Leon Casino

Автоматичний переклад.
C2D2
11 міс. тому

Так, я також щойно сьогодні надіслав електронною поштою mobilum

Автоматичний переклад.
Anonymized840
11 міс. тому

я використав support@wintermads.zendesk.com

за два дні відповіли лише двічі, на третій день нічого не чув.

Автоматичний переклад.
1...138 139 140...842
Перейти на сторінкуіз 842 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого