запит на зняття коштів

3 р. тому від Scorpion
|
4697 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Здравствуйте


Я новачок у гуру казино

Я звертаюся до вас за інформацією про найдовший час очікування, який ви коли-небудь мали на сайті Дублінбету, щоб запит на відкликання був у статусі Очікує затверджено?

Служба підтримки Dublinbet говорить мені, що фінансовий відділ затверджує протягом 3 днів, і це вже на 4-й день, і все ще не затверджує, тоді як зазвичай протягом 2 днів це затверджується, навіть якщо надходження на банківський рахунок займає тривалий час


Що робити в цьому випадку?

спасибі


Автоматичний переклад.
Scorpion
3 р. тому

Я помітив, що на цьому тижні деякі казино мали великі проблеми з неробочим зняттям коштів, тому це може бути так. Який спосіб оплати ви використали для зняття коштів? Чесно кажучи, я б почав хвилюватися, якби це зайняло більше 7 робочих днів.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Я використовував банківський переказ як спосіб зняття коштів.

Якщо те, що ви кажете, також відповідає дійсності, це мене трохи заспокоює.

Я отримав електронний лист із повідомленням про те, що мої запити на відкликання будуть схвалені завтра і що він вибачається за заподіяні незручності.

Не рахуючи пізніше, вам доведеться почекати, поки переказ надійде на банківський рахунок !!

Але оскільки він часто все відкладає на завтра чи якийсь день, то я не дуже в це вірю.

Побачимо завтра або, можливо, наступного тижня

У будь-якому випадку я буду тримати вас у курсі подій.

Якщо це неправильно, чи можу я подати скаргу до CasinoGuru?


у будь-якому випадку дякую за вашу відповідь

Автоматичний переклад.
Scorpion
3 р. тому

Звичайно, ви можете подати скаргу, але поки казино спілкується з вами, і це не пройшло навіть тижня, я зачекаю. На цьому форумі є випадки, коли згадується ще одне казино, коли гравці чекають багаторазових вилучень грошей протягом 14 днів, але в підсумку вони отримують їх.

Погана ознака - це те, коли казино не відповідає на ваші повідомлення або вони заявляють, що ви порушили деякі умови, але це не схоже на ваш випадок.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Це запит, як і будь-який інший, я нічого не порушив.

Сьогодні вони відповіли, що це буде вирішено дуже скоро і що вони мають технічну проблему з перерахуванням платежу в мою країну, але якщо так, я думаю, що це не тільки моя країна побачить наступного тижня. .

Я інформую вас

Дякуємо за ваш відгук.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Наявність статусу, що очікує на розгляд, є дивним, враховуючи те, що це веб-сайт казино. Думаю, вам, мабуть, слід надіслати скаргу, щоб вони могли з цим щось зробити.

Автоматичний переклад.
Scorpion
3 р. тому

Думаю, це пов’язано з проблемами з постачальником послуг, про які я згадав раніше. Минулого тижня у багатьох казино була та ж проблема.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Я сподіваюся, теж,

Служба підтримки мені відповідає, але проблема в їх мовленні неправильна і занадто мінлива.


Я сьогодні відправляю пошту, щоб перевірити, вони відповіли на те саме повідомлення минулого тижня з тими ж помилками.


тоді це велике КОПІЮВАННЯ! Я думаю, що вони приймають людей за ідіотів, не кажучи, що насправді відбувається.


Я збираюся залишити їх ще трохи і подивитися, що станеться, але я збираюся дати їм хороший розголос, якщо це продовжиться в правильному напрямку!


На початку це 3 дні після завтра, потім наступного тижня, і я отримую те саме повідомлення, що повертає мене до наступного тижня



Що ти думаєш про це, Даніелю, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Scorpion
3 р. тому

Я бачу це досить часто. Казино ніколи не каже вам: Нам дуже шкода, але тут щось не працює, і ми насправді не знаємо, коли нам вдається це виправити. Натомість кажуть: Завтра. Потім, коли ти прийдеш завтра, вони кажуть: Може завтра.

Я не дуже розумію, чому вони не можуть бути чесними з клієнтами. Чи не було б простіше, якби вони попросили вас почекати тиждень? Навіть для них, якщо ви прийдете наступного дня, вони можуть просто сказати: ми вже просили вас почекати тиждень, тож, будь ласка, дайте нам тиждень, про який ми просили 😕

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

це саме його!

Я міг пояснити їм своє незадоволення, і він згодом відповів мені правильно.

Я відповів, що прийду перевірити, і вони сказали мені поспілкуватися.


так, краще дати трохи більше часу, щоб вирішити їх проблему

Я буду інформувати вас про результати

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, мій запит на зняття коштів затверджено. Я чекаю, чи надійде він на мій банківський рахунок.

Автоматичний переклад.
Scorpion
3 р. тому

Це звучить багатообіцяюче. Повідомте нас, коли нарешті отримаєте гроші 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт, сума грошей надійшла на мій банківський рахунок 🙂

Дякуємо за підтримку та подальші дії


Скажіть мені час від часу, якщо я хочу зробити пожертву, це можливо чи ні?

Автоматичний переклад.
Scorpion
8 міс. тому

Привіт, я хочу вивести прибуток, але я не знаю, як ви можете сказати мені, як я можу вивести його, дякую заздалегідь


Автоматичний переклад.
Lida87
8 міс. тому

Привіт, яка у вас проблема з виведенням коштів? У вас уже є підтверджений рахунок казино для виведення коштів? Який метод ви використовували для депозиту та як ви намагаєтеся зняти? Про яке казино йдеться?

Чи можете ви розповісти мені трохи більше, щоб я міг допомогти, якщо зможу?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Казино GURU дало мені 500 обертань, і це показало, що є прибуток, я не дуже знайомий, і я не знаю, чи зможу я їх зняти, я ще не зробив депозит, дякую

Автоматичний переклад.
Lida87
8 міс. тому

Мабуть, ви, мабуть, говорите про наші турніри, я правий чи ні?

На жаль, ви не можете зняти або внести гроші з нами, оскільки ми не казино. І якщо це наші турніри, коли вони закінчаться, у кінці буде стіл, за яким ви зможете бачити, де ви стоїте. Якщо одне з місць, де ви перебуваєте, виграє, з вами зв’яжуться електронною поштою.

Але якщо я пропустив, ви можете сказати мені більше.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого