ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриЗаблоковані казино для виведення коштів

Заблоковані казино для виведення коштів

1 рік тому від lissa311
|
1655 переглядів 12 відповідей |
|
1 рік тому

Чи є якісь казино, які блокують ваше зняття коштів і не дозволяють скасувати його?

Автоматичний переклад.
lissa311
1 рік тому

Привіт! Деякі казино часто відмовляють у виведенні коштів. Однак це може бути з різних причин. Але я ніколи не чув, щоб казино блокувало ваше зняття коштів і не дозволяло вам його скасувати. Чи пробували ви запитати в казино, у чому може бути проблема, якщо ви не можете цього зробити? Яке це казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мене просто нудить від хижих казино. Будь ласка, подивіться на відповідний бонус у слотах і казино на вкладці особистих акцій. У рекламній акції сказано, що 270% відповідного бонусу буде скасовано зняття або депозит.


ніде немає правил, згідно з якими можна скасувати лише певні зняття коштів. Казино дозволяє вам використовувати цей бонус і навіть порадить вам його використовувати. Тоді, якщо ви коли-небудь виграєте, ви отримаєте виграш.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Відтепер я граю за допомогою кредитної картки, тому, принаймні, якщо мене повністю обдурить інше казино, я можу оскаржити стягнення. Внесення коштів за допомогою біткойнів дозволяє казино дуже легко повністю скористатися гравцями.

Автоматичний переклад.
lissa311
1 рік тому

Чи можу я наполягати на питанні щодо ідентичності казино? Оскільки я бачу, що ви залишили свою єдину скаргу без відповіді, поки були активними на форумі. Можливо, це якось пов’язано з цією скаргою?

https://casino.guru/slotsandcasino-player-displeased-with-misleading-bonuses

Якщо вам усе ще потрібна допомога, будь ласка, попросіть повторно відкрити скаргу.

Крім того, це звучить знайомо?

https://casino.guru/slotsandcasino-player-s-withdrawal-and-bonus-confusion

Мені здається, що ви подали одну й ту саму скаргу з двох облікових записів, але це нормально, якщо ви не відстаєте від принаймні одного. Сподіваюся, ми знайдемо спосіб це вирішити. Просто переконайтеся, що ви надіслали інформацію про касира та історію бонусів до Petronela, як було запропоновано раніше. Якщо ви вже це зробили, дякую. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

я думаю, що в мене є інший обліковий запис на моєму комп’ютері, який має відкриту скаргу. Моя скарга, яку було закрито, стосувалася не цього питання, це було щось інше. Два рахунки були повною випадковістю. Я навіть не усвідомлював, що мені потрібно входити, тому що я входжу через apple. Якщо є можливість їх поєднати, зробіть це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

касир та історія бонусів нічого не говорять. Він складається з 4 різних секцій. Неможливо дізнатися, який депозит застосовано до якого бонусу. Крім того, немає способу дізнатися, чи гроші в незавершеному знятті надійшли від депозиту, бонусу або безкоштовної фішки, якщо ви не запишете або не запам’ятаєте це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

я думаю, що в мене є інший обліковий запис на моєму комп’ютері, який має відкриту скаргу. Моя скарга, яку було закрито, стосувалася не цього питання, це було щось інше. Два рахунки були повною випадковістю. Я навіть не усвідомлював, що мені потрібно входити, тому що я входжу через apple. Якщо є можливість їх поєднати, зробіть це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не хвилюйся про це. Це не заборонено, але іноді створює неабиякий безлад. Я просто сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти.

Будь ласка, не зважайте на мій попередній пост, де я знову запитував вас про два облікові записи; вести дві схожі розмови одночасно - справа складна. 😀

Я б рекомендував використовувати інший обліковий запис, оскільки наразі відкрита скарга була подана через нього. Ви можете це зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

касир та історія бонусів нічого не говорять. Він складається з 4 різних секцій. Неможливо дізнатися, який депозит застосовано до якого бонусу. Крім того, немає способу дізнатися, чи гроші в незавершеному знятті надійшли від депозиту, бонусу або безкоштовної фішки, якщо ви не запишете або не запам’ятаєте це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це не дуже зручно для користувачів. Я вважаю, що може спричинити чимало проблем, яких можна уникнути. 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

мне такие не попадались

Elzza
1 рік тому

Це добре, якщо ви ще не стикалися з подібною ситуацією в казино. Якщо гравець має тільки позитивний досвід, я б сказав, що це радше рідкість, ніж правило. Сподіваюся, у вас все добре.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Так, деякі казино мають цю функцію, яка блокує зняття коштів, щоб ви не могли їх скасувати. Насправді це чудовий спосіб допомогти вам дотримуватися свого бюджету та протистояти спокусі продовжувати грати зі своїми виграшами. Просто переконайтеся, що ви ознайомилися з умовами конкретного казино, яке вас цікавить.

Автоматичний переклад.
AmAndA.EkstrOm
1 рік тому

Влучне зауваження.

Говорячи про бюджетні та відповідальні азартні ігри, ви віддаєте перевагу одним відповідальним інструментам над іншими?

Ви зазвичай використовуєте?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого