Йдеться про вулкан Вегас (Сторінка 2)

3 р. тому від Kevinderose
|
8110 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
christianmirass
4 міс. тому

Отже, загалом у вас є хороший досвід роботи з казино, вам просто потрібно бути обережним відповідно до вашої думки. Чудово, що ви можете встановити такий ліміт і що в казино є такі відповідальні інструменти для азартних ігор.

Потім ви знімаєте більшість або всі свої гроші.

Крім того, вітаємо з вашою перемогою, це чудово, і сподіваюся, що ви виграєте ще одну.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, ви дійсно повинні бути обережними. І варіант встановлення ліміту збитків на один день, безсумнівно, виявився ефективним. Зараз я перейшов на зняття менших сум, тому що я помітив, що можуть виникнути проблеми не пізніше ніж від 2500 євро, наприклад, запити на документи, які вже були подані, або щось інше. Найбільша проблема, яку я бачу в цьому казино, полягає в тому, що сума, яку ви хочете зняти, не знімається з вашого рахунку гравця. Отже, якщо ви не встановите ліміт програшів і продовжуєте грати, може швидко статися, що ви випадково знизите суму, яку хочете зняти, на кілька центів. Навіть якщо згодом ви знову виграєте кілька сотень євро, запит на депозит автоматично скасовується. Тому я можу лише рекомендувати обмеження втрат. Однак розділ «відповідальна гра» відносно прихований. Ви можете знайти його в Налаштуваннях, дуже маленькому внизу профілю.


Я радий, якщо зміг допомогти! 😇 З повагою, Крістіан

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
christianmirass
4 міс. тому

Це, безперечно, корисна інформація, яка може допомогти гравцям, тому ще раз дякую.

Хоча ці опції не повністю видимі, приємно, що в казино вони взагалі є. Ви не знайдете його в кожному казино, і, можливо, спокуса зрештою переможе.

У будь-якому випадку, ви успішно пройшли перевірку в цьому казино? Я бачу, ви сказали, що якщо ви подаєте запит на зняття більшої суми, казино запитує інші документи. Це траплялося з вами? Які були конкретні? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Так, я повністю підтверджений. На даний момент у мене інша проблема, і я чекаю суму в 3300 євро з 15 серпня 2024 року. Сума в 500 євро, яку я хотів зняти приблизно півгодини раніше, була перерахована 17 серпня 2024 року. Інша сума все ще відсутня. Підтримка постійно відлякує мене. Сьогодні я подав нову скаргу. Дуже дратує!

Автоматичний переклад.
christianmirass
2 міс. тому

Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися у всьому, що стосується виведення коштів, але, судячи з того, що ви згадуєте, ви наближаєтеся. Ми побачимо, чи знадобиться команда втрутитися, чи ви отримаєте гроші раніше.

У всякому разі, вони сказали вам, чому минуло майже два тижні? Є причина?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого