Йдеться про вулкан Вегас

3 р. тому від Kevinderose
|
4598 переглядів 18 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

привіт у вас є досвід роботи з вулканом Вегас Я зроблю це коротким

Я виграв 13 800 євро. Я намагався виплатити його з 17 січня, але, на жаль, це не спрацювало належним чином, прийшло 1000, а потім 12800 було відхилено, нібито листи iban були невеликими, що я не думаю, але добре, нова заявка знову з 25.1 і було в 12 разів 1000 і один раз 800 нормально, і 14 днів починаються знову, починаючи з 25.1 досі я отримав собі 3000 євро, це нормально?

Поки що скарги немає, у мене ще 6 днів, поки не закінчаться нові 14 днів


жодна скарга просто не хочеться почути ваш досвід


наперед дякую

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Kevinderose
3 р. тому

Привіт, насправді були німецькі гравці, які згадували подібні проблеми із зняттям грошей. Ви можете знайти дописи тут:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout


У будь-якому випадку, принаймні перший випадок схожий на те, що гравець отримав свої гроші.




Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Я прочитав це до кінця

дякую, я зачекаю ще 6 днів, якщо нічого не станеться або буде відхилено знову, я негайно напишу скаргу, я її не хочу, але у мене немає вибору Андре, і якщо це не спрацює, Я їду до Голландії, щоб зателефонувати адвокату, тому що так, там мені сподобалося грати там ліцензію, сподіваюся, це вийде добре, і я продовжуватиму там грати потім

🙂


Дякую

Автоматичний переклад.
Kevinderose
3 р. тому

Здається, поки що вони платять переможцям, але це з якихось причин забирає у них багато часу. Повідомте нас, якщо вам вдасться отримати гроші. Удачі! 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Дякую, я повідомлю вас на ура

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Добре, дякую, я дам йому знати 🎰


Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт, Даніеле, мій статус усіх платежів наразі неповний. Я запитав у чаті, що це означає, що це має означати, що вони його обробляють, і слід зачекати в четвер 14 днів закінчилися з 2-ї спроби

просто хотів поділитися статусом

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Сьогодні вранці на моєму рахунку було 4800 приємно здивований, давайте подивимося, коли прийде решта, як тільки все буде на ньому, Vulkan Vegas отримує хороший рейтинг 👍

Автоматичний переклад.
Kevinderose
3 р. тому

Приємно! Вітаємо та дякуємо за оновлення! Як я вже казав вам раніше, схоже, вони хочуть платити гравцям, але це займає багато часу з якихось причин.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

На жаль, він починається знову. Статус знову змінили на новий, не більше коректний огляд історії платежів, і в чаті немає більше відповідей, коли я запитую, чому статус знову змінюється

соромно, коли так виходить, все пройшло так добре

завтра закінчилися 14 днів 2-ї спроби


вулканвегас


Автоматичний переклад.
Kevinderose
3 р. тому

Ого ... але ви отримали перший платіж, так? То що вам сказали в службі підтримки?

Я переконаний, що казино приймає гравців з німецької мови, але вони мають величезні проблеми з пересиланням грошей до Німеччини. Тому завжди потрібно стільки часу і стільки спроб. Не випадково всі, хто скаржиться на відкликання, є з Німеччини.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

привіт так, саме з 13800 8800 прийшли розподілені все ще бракує 5000 євро


Я завів чат сьогодні, і він сказав, будь ласка, почекайте

подивимось, я буду тримати вас в курсі подій


Дякую

Автоматичний переклад.
Kevinderose
3 р. тому

Поки це добре виглядає. Дійсно дуже повільно, але, схоже, вони хочуть все це заплатити.

Автоматичний переклад.
Kevinderose
3 р. тому

Привіт, Кевіне, як справи з твоїми вилученнями? Ви вже отримали всю суму?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Гей, значить, усе зараз зайняло багато часу, але все прийшло 🙂

Vulkan Vegas платить, але це вимагає 🙂


спасибі Даніелю

Автоматичний переклад.
Kevinderose
3 р. тому

Радий це почути. Я вірив, що ти врешті отримаєш це, як і всі інші на цьому форумі, але це з якихось причин зайняло багато часу. Є кілька випадків, схожих на ваш.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Дякую!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я граю на Vulkanvegas.com і не знаю, що робити, вони затримують виплати, я виграв 11 169 євро, з яких казино стягнуло з мене 20% жаху, але я намагаюся продовжувати працювати з підтримкою казино в розмірі 9 300 євро на початку. зачекайте до 14 днів і цю перевірку я пройшов ще в 2021 році, через 5 днів я написав у службу підтримки, чи все добре, вони сказали ні, і що я маю надіслати їм документ про заробітну плату і що мене не перевірили і мені потрібно зачекайте ще 14 днів, я думаю, що це шахрайство, і я не побачу своїх грошей, і, на жаль, я інвестував 2750 євро в це казино

Автоматичний переклад.
Maksym777
1 рік тому

Привіт,

Я розумію, що з вашої точки зору це може виглядати як затримка, але, наскільки я розумію, вас перевірили в 2021 році, тож, з іншого боку, ваша особиста інформація може бути застарілою. Той факт, що ви успішно пройшли KYC або будь-яку іншу перевірку в минулому, не означає, що ви перевірені до кінця свого життя.

Якщо дозволите, я прошу вас співпрацювати з казино, тому що якщо ви цього не зробите, ви не пройдете верифікацію, а це означає, що ви не отримаєте виграші. Ви виграли досить велику суму, і також можливо, що це спричинило подальші перевірки, але не хвилюйтеся - це цілком нормально.

Зробіть все можливе, щоб пройти верифікацію (а це може зайняти навіть 14 днів у деяких випадках), якщо все в порядку, немає причин не виплачувати.

Перевірка не означає, що казино вас обманює.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого