ГоловнаФорумЗагальна дискусія про азартні ігриWot nv казино

Wot nv казино (Сторінка 2)

 від Anonymized233
|
9 904 переглядів 22 відповідей |
|
1 2

Чоловіче… Анто – я думаю, що мені потрібна ваша допомога зі скаргою на Gamdom…


Я щойно провів 3 години, перечитуючи всі ваші скарги, і маю сказати, що ви найщасливіший гравець чи наполегливий скаржник, з яким я коли-небудь зустрічався на будь-якому форумі.

Незалежно від того, скільки попереджень вам дає власник ліцензії про те, щоб не грати на їхніх сайтах, партнерських сайтах чи на будь-якому новому сайті, який може отримати їхню ліцензію, вам все одно відшкодовують за свої помилки, як? Наполегливість чи удача?

Скільки разів ви зізнавалися, що є залежним від азартних ігор у кожному казино, а потім використовували це як захист, щоб вимагати від казино збитки після того, як попросили знову відкрити рахунки, і я цитую те, що ви заявили «відкрити на власний ризик»?


бачу, що ви повернули майже 20 000 доларів, що мене дивує, коли хтось повторює ту саму скаргу знову і знову,


не могли б ви допомогти мені зі скаргою?

на суму $220 000 або $160 000 (виграш або мої депозити)…


перегляньте мою сторінку, щоб знайти мою тему про Gamdom і дайте мені знати, якщо ви можете допомогти


ви можете отримати від 22 000 до 16 000 доларів, допомагаючи мені відшкодувати себе від шахрайства


просто ідея


(також моди - якщо це суперечить правилам вашого форуму (хоча я цього не бачив), будь ласка, видаліть, не попереджаючи мене, оскільки я спочатку перевірив правила

Якщо ви досягнете успіху, я дам вам навіть 10%


Автоматичний переклад.

Привіт,

це від Anton1318, і це було призначено для вас:

Привіт stonedTwat

я не порушую ліцензійних правил казино. Перш за все мої загальні втрати в азартних іграх півмільйона доларів. Але я отримав відшкодування лише 20000$. Якщо ви перевірите мої скарги, половина з них знімає ліміти на депозити або автоматично знову відкриває мій рахунок без мого занепокоєння.


Я завжди дотримуюся правил, тому що вивчав азартні ігри, якщо ви закриваєте свій рахунок в одному казино групи, ви маєте право отримати відшкодування відповідно до самовиключення. Про казино Gamdom, про яке ви згадували, перевірте, чи дозволена ваша країна?


Ви можете зв'язатися зі мною за цією адресою електронної пошти

josephraj1980@hotmail.com

Автоматичний переклад.

Я хотів би повідомити та водночас подати скаргу, nv5.casino/de — це абсолютне шахрайство, я вніс 90 євро і нічого не отримав, жодних безкоштовних обертань, нічого, потім у мене був короткий момент, коли гра хотіла заплатити щось вигадав, і раптом з’явилося повідомлення про помилку, і мене викинули з гри 8 разів поспіль. Мені так набридли ці дурні шахраї

Автоматичний переклад.
berti8686

Я вважаю, що найкращий спосіб вирішити цю проблему - написати в службу підтримки казино щодо повідомлень про помилки.

Ви зробили це? Чи змогли вони вирішити проблему?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого