Wot nv казино

2 р. тому від Anonymized233
|
7681 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
2 р. тому

Шановний казиногуру


Це казино робить багато поганих дій для гравців, як цей актор міг ще працювати? Будь ласка, внесіть їх у чорний список, щоб знати всім гравцям. Я шукаю загальний форум для всіх гравців, які можуть обговорити проблеми, з якими стикаються в казино Кюрасао. Особливо нам потрібне постійне рішення для кібер-удачі nv.

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Привіт, Anto1318!


ми вже попереджаємо гравців, розміщуючи дуже конкретні попередження в профілі казино. 🙂

file


Таке попередження також містить інформацію про те, чи внесено казино до чорного списку.

Будь ласка, перегляньте наш список казино та поділіться, які казино ви маєте на увазі.

Будь ласка, майте на увазі, що на Кюрасао є 4 ліцензійні органи, і я б сказав, що важливо розрізняти їх якості окремо.

"як цей актор міг ще працювати?"

Простіше кажучи, попит створює пропозицію, я б сказав.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановний казиногуру


Це казино робить багато поганих дій для гравців, як цей актор міг ще працювати? Будь ласка, внесіть їх у чорний список, щоб знати всім гравцям. Я шукаю загальний форум для всіх гравців, які можуть обговорити проблеми, з якими стикаються в казино Кюрасао. Особливо нам потрібне постійне рішення для кібер-удачі nv.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

поділіться, будь ласка, назвами казино, які ви згадали.

Треба сказати, що «кіберудачі» я ніде не знайшов.

Дякую.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гаряча лінія

bonanzagame

цукерки

пелікан

БІП біп


все це працює на wot nv і ліцензовано cyberlyck. Кіберудача — це найгірша юрисдикція, навіть їхні оператори мають явне порушення, вони змінюють умови або кажуть, що не отримують пошту про закриття. Вони не хочуть платити гравцям, які всі обманюють. Покажіть, будь ласка, одну скаргу на кіберудачу гравця.

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: додано посилання на казино
Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Привіт,

дякую за список, я зробив імена доступними для натискання, щоб кожен гравець, який перейшов до цієї теми, міг перевірити.

Я також вважаю, що жодне з цих казино не позначено як добре чи краще, тому я впевнений, що гравці вже були попереджені саме цим фактом.

У будь-якому випадку, я можу попросити вас допомогти з цим запитом:

«Покажіть нам, будь ласка, одну скаргу на кіберудачу, яку гравець сприяв».

Не могли б ви пояснити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

те, що я кажу, cyber luck curacao egaming 1668/jaz скарги гравців ніколи не схвалювали. Наразі я подав близько 5 скарг, але поки що жодної не вдалося. Як ігрові казино Curacao отримують тут хороший кредитний рейтинг? Навіть я переписав знову свою скаргу Tuskcasino на вашого колегу миколаса, жодної відповіді з його боку. Підкажіть, будь ласка, як з ним зв'язатися?

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Привіт, можу я запитати, коли ви зв’язалися з Ніколасом щодо справи Tuskcasino?

Щодо ліцензованих казино Кюрасао - існує дуже багато ліцензованих казино Кюрасао, які ми не рекомендуємо, і вони мають жахливий рейтинг на нашому веб-сайті. З іншого боку, є також казино, які володіють цією ліцензією, але немає жодних ознак того, що в них буде щось не так (їхні TC, розмір скарг, служба підтримки тощо). У цьому випадку немає причин давати казино погані оцінки лише тому, що вони мають ліцензію Кюрасао. Так, той факт, що вони мають цю ліцензію, негативно впливає на їхній рейтинг, але це лише один із багатьох аспектів.

Крім того, необхідно зазначити, що існує не лише 1 орган ліцензування Кюрасао, але принаймні 4. Треба сказати, що існують величезні відмінності в тому, як вони ставляться до гравців і скарг гравців до казино. Хтось із них дуже порядний, хтось зовсім жахливий і некомпетентний.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт


Я надіслав nikolas на багато листів щодо моєї скарги в Tuskcasino, поки немає відповіді. Будь ласка, отримайте від нього відповідь, що відбувається?

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Я переслав посилання на цю тему Ніколасу, тому я думаю, що він повернеться до вас якомога швидше.

РЕДАГУВАТИ: Я розмовляв з Ніком, і він каже, що ми зв’язалися з вами щодо скарги, і ми також повідомили, що скаргу буде відхилено.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Привіт


будь ласка, додайте ampmcasino також ту саму групу.

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Привіт,

як я вже згадував, ми надаємо власника, щоб кожен міг бачити це:

file


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

Моя остання відповідь на мою скаргу на крипто-Вегас не схвалена. Не могли б ви, хлопці, схвалити це, тоді я незабаром отримаю свої кошти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

чи можете ви повідомити Томасу, щоб він схвалив мою відповідь на мою скаргу, тоді лише оператор зможе побачити мою відповідь.

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Чоловіче… Анто – я думаю, що мені потрібна ваша допомога зі скаргою на Gamdom…


Я щойно провів 3 години, перечитуючи всі ваші скарги, і маю сказати, що ви найщасливіший гравець чи наполегливий скаржник, з яким я коли-небудь зустрічався на будь-якому форумі.

Незалежно від того, скільки попереджень вам дає власник ліцензії про те, щоб не грати на їхніх сайтах, партнерських сайтах чи на будь-якому новому сайті, який може отримати їхню ліцензію, вам все одно відшкодовують за свої помилки, як? Наполегливість чи удача?

Скільки разів ви зізнавалися, що є залежним від азартних ігор у кожному казино, а потім використовували це як захист, щоб вимагати від казино збитки після того, як попросили знову відкрити рахунки, і я цитую те, що ви заявили «відкрити на власний ризик»?


бачу, що ви повернули майже 20 000 доларів, що мене дивує, коли хтось повторює ту саму скаргу знову і знову,


не могли б ви допомогти мені зі скаргою?

на суму $220 000 або $160 000 (виграш або мої депозити)…


перегляньте мою сторінку, щоб знайти мою тему про Gamdom і дайте мені знати, якщо ви можете допомогти


ви можете отримати від 22 000 до 16 000 доларів, допомагаючи мені відшкодувати себе від шахрайства


просто ідея


(також моди - якщо це суперечить правилам вашого форуму (хоча я цього не бачив), будь ласка, видаліть, не попереджаючи мене, оскільки я спочатку перевірив правила

Якщо ви досягнете успіху, я дам вам навіть 10%


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

Моя остання відповідь на мою скаргу на крипто-Вегас не схвалена. Не могли б ви, хлопці, схвалити це, тоді я незабаром отримаю свої кошти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Антон1318,

Чесно кажучи, я не впевнений, що б ви хотіли, щоб ми змінили, ваша остання відповідь щодо вашої скарги CryptoVegas відкрита та схвалена:

file

Ваші кошти не мають жодного відношення до стану вашої публікації в ланцюжку скарги, оскільки платити має казино (а не ми).

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

чи можете ви повідомити Томасу, щоб він схвалив мою відповідь на мою скаргу, тоді лише оператор зможе побачити мою відповідь.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

про яку скаргу, будь ласка? Усі ваші скарги вже закриті, тому я не знаю.

Чи є якась конкретна публікація, яку б ви хотіли публічно приховати?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чоловіче… Анто – я думаю, що мені потрібна ваша допомога зі скаргою на Gamdom…


Я щойно провів 3 години, перечитуючи всі ваші скарги, і маю сказати, що ви найщасливіший гравець чи наполегливий скаржник, з яким я коли-небудь зустрічався на будь-якому форумі.

Незалежно від того, скільки попереджень вам дає власник ліцензії про те, щоб не грати на їхніх сайтах, партнерських сайтах чи на будь-якому новому сайті, який може отримати їхню ліцензію, вам все одно відшкодовують за свої помилки, як? Наполегливість чи удача?

Скільки разів ви зізнавалися, що є залежним від азартних ігор у кожному казино, а потім використовували це як захист, щоб вимагати від казино збитки після того, як попросили знову відкрити рахунки, і я цитую те, що ви заявили «відкрити на власний ризик»?


бачу, що ви повернули майже 20 000 доларів, що мене дивує, коли хтось повторює ту саму скаргу знову і знову,


не могли б ви допомогти мені зі скаргою?

на суму $220 000 або $160 000 (виграш або мої депозити)…


перегляньте мою сторінку, щоб знайти мою тему про Gamdom і дайте мені знати, якщо ви можете допомогти


ви можете отримати від 22 000 до 16 000 доларів, допомагаючи мені відшкодувати себе від шахрайства


просто ідея


(також моди - якщо це суперечить правилам вашого форуму (хоча я цього не бачив), будь ласка, видаліть, не попереджаючи мене, оскільки я спочатку перевірив правила

Якщо ви досягнете успіху, я дам вам навіть 10%


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, StonedTwat,

Я також читав деякі з цих скарг, і мушу сказати, що швидкість успіху лише надихає інших гравців спробувати так діяти, а мені ця ідея зовсім не подобається. Я розумію, що гравців, які мають проблеми з азартними іграми, потрібно захищати та поводитися з ними обережно, але мені важко повірити, що ефективна допомога полягає у постійних відшкодуваннях. Це лише моя особиста точка зору.

Не соромтеся співпрацювати, тільки не робіть пропозицій Casino Guru, я впевнений, що ви знаєте, що ми не зацікавлені в такій угоді. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт


Дякуємо за Ваш відповідь. Мою скаргу вирішено.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт stonedTwat

я не порушую ліцензійних правил казино. Перш за все мої загальні втрати в азартних іграх півмільйона доларів. Але я отримав відшкодування лише 20000$. Якщо ви перевірите мої скарги, половина з них знімає ліміти на депозити або автоматично знову відкриває мій рахунок без мого занепокоєння.


Я завжди дотримуюся правил, тому що вивчав азартні ігри, якщо ви закриваєте свій рахунок в одному казино групи, ви маєте право отримати відшкодування відповідно до самовиключення. Про казино Gamdom, про яке ви згадували, перевірте, чи дозволена ваша країна?


Ви можете зв'язатися зі мною за цією адресою електронної пошти

josephraj1980@hotmail.com

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Привіт,

ви випадково сплутали мене з StonedTwat. Я обурюся за вас, тому він/вона (стать: не хочу говорити) отримає сповіщення.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого