вулкан вегас виплата

1 рік тому від kmossa27
|
7027 переглядів 47 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому

Хороший день.


У мене проблема в тому, що я виграв 500 євро, а я просто не отримую гроші від Vulkan Vegas.


Кілька днів у чаті писали, але відповіді завжди ті самі.

Я не знаю, чи може хтось мені допомогти


Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
kmossa27
1 рік тому

Привіт,

Вибачте за ваші проблеми.

Будь ласка, будь ласка, вставте текст із цього скріншота безпосередньо в публікацію, щоб його можна було автоматично перекласти англійською мовою?

Цікаво, ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Я також хотів би запитати вас, у якому казино Vulcan/Vulkan Vegas ви граєте.

Вулкан Вегас чи Вулкан Вегас ?

Спасибі заздалегідь.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому


Я чую це щодня.


Я граю на сайті Vulkan Vegas, я там верифікований, і у мене ніколи не було проблем із виведенням коштів, а раптом вони це роблять


file

Автоматичний переклад.
kmossa27
1 рік тому

Добре, якщо я можу здогадатися, ця розмова означає, що ваше відкликання вже було направлено до фінансового відділу. Чи я правильний, будь ласка? Я не можу читати німецькою, і текст не може бути автоматично перекладений.

Будь ласка, зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів для обробки зняття коштів. Чи можу я дізнатися, коли ви подали заявку на відкликання та в якому вона зараз статусі?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, на жаль, я не можу перекласти це англійською, тому що це скріншот.


Саме вони надіслали запит у фінансовий відділ щодо виплати.

Виплату мені підтвердили 10.09.22, а другу – 11.09.22.

Але я постійно чую те саме, і мені знову і знову кажуть, що я маю зв’язатися наступного дня.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я прочитав законодавство на сайті, і там також чітко зазначено, що вони виплачують кошти на суму 0-500 протягом 2-3 робочих днів і беруть 500-5000 /5 робочих днів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, на жаль, я не можу перекласти це англійською, тому що це скріншот.


Саме вони надіслали запит у фінансовий відділ щодо виплати.

Виплату мені підтвердили 10.09.22, а другу – 11.09.22.

Але я постійно чую те саме, і мені знову і знову кажуть, що я маю зв’язатися наступного дня.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я хотів би вам допомогти, але, боюся, лише казино може сказати, що спричинило затримку. Я б припустив, що фінансовий відділ зараз досить зайнятий. Чесно кажучи, я хотів би знати, в якому казино виникає ця проблема, оскільки є два казино з майже однаковими назвами, але дуже різними оцінками репутації, я хочу перевірити нещодавно подані скарги, тому мені потрібно переконатися, про яке казино ми говоримо .

Чи можете ви перевірити ці посилання ( Vulkan Vegas або Vulcan Vegas ) і повідомити мені, будь ласка?

Дякую.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я прочитав законодавство на сайті, і там також чітко зазначено, що вони виплачують кошти на суму 0-500 протягом 2-3 робочих днів і беруть 500-5000 /5 робочих днів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знаю, що це погано, але здається, що фінансовий відділ затримується, а оператор чату не може надати приблизну дату. Вибачте, я можу лише здогадуватися.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
kmossa27
1 рік тому

Це казино Vulkan Vegas без C

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знаю, що іноді можуть бути затримки, але не до тих пір, поки мені постійно кажуть щось інше

Автоматичний переклад.
kmossa27
1 рік тому

Привіт,

Чудово, що ви вибрали Vulkan Vegas Casino, однак я все ще не можу читати німецькою, тому я не знаю, що написано на цих скріншотах.

Ви можете сказати мені, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У ньому сказано, що вони чекають перевірку казначейства, і це може зайняти кілька днів.


Теоретично процес для них завершено, але я повідомив їх, що процес не завершиться, доки я не отримаю гроші.

Тож зараз чекаємо відгуків від фінансового управління.


Автоматичний переклад.
kmossa27
1 рік тому

Привіт,

Тепер я розумію, дякую за пояснення.

Ну, як я вже згадував, ми надаємо казино 14 повних днів для продовження виведення коштів. Причина в тому, що іноді казино проводять додаткові перевірки. Я розумію, що ви можете сприймати це як непотрібну затримку, але казино просто повинні переконатися, що все є законним.

Не соромтеся подати скаргу , якщо вважаєте, що вам потрібна допомога, але я впевнений, що ми почекаємо до 14-го дня.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, мені доведеться набратися терпіння.

6 днів вже минуло.

Просто зрозумійте, що я кілька разів платив одну і ту ж суму, і жодних ускладнень з цього не було, і я отримав свої гроші протягом 2-3 днів, навіть у суботу та неділю я отримав гроші один раз.



Автоматичний переклад.
kmossa27
1 рік тому

Так, це зрозуміло, це найбільші шахраї - баланс постійно змінюється під час гри! Я пропоную просто подати до суду! LG

Автоматичний переклад.
JosefZebinger
1 рік тому

Так, я теж скептично ставлюся з цього приводу, але я почекаю 14 днів, а потім буде все інше, і я вже організував адвоката.


Тоді це дійсно жирний рахунок спочатку

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож минуло більше 2 тижнів, а я досі не отримав свої гроші, вони надіслали мені чеки, у яких сказано, що вони виплачені, і тепер я хочу покласти проблеми на свій банк.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, не грайте на сайті Vulkan Vegas, вони вас повністю обдурили, і бігати за вашими грошима – це лайнова агонія

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого