2 р. тому
0
Чи можу я знати, про якого платіжного постачальника ми говоримо? Я думав, що дебати пов'язані з казино. 🤔
May I know which payment provider we are talking about? I thought that the debate was associated with the casino. 🤔
Я зараз дуже розгублений, чесно кажучи.
Казино надіслало вам ваші виграші, але ви не можете їх отримати, оскільки ваш обліковий запис Payoro не повністю перевірено. Я правильно вгадав?
I'm quite confused now, honestly.
The casino sent you your winnings but you can't get them because your Payoro account is not fully verified. Am I guessing right?
Так, нібито, як я повинен був перевірити себе на відео, все було зрозуміло, тому що вони написали успішно через 5 днів на акаунті, нічого, тепер мені потрібно було знову відправити ID, тепер мені більше не відповідають
Yes, supposedly, as I had to verify myself with a video, everything was clear because they wrote successfully in 5 days on the account, nothing, now I had to send my ID card again, now I don't get an answer anymore
Ja angeblich wie ich mich mit Video verifizieren mußte war alles klar da schrieben sie erfolgreich in 5 Tagen auf dem Konto nix jetzt mußte ich Personalausweis noch mal schicken len jetzt bekomme ich keine Antwort mehr
Привіт,
Я цілком впевнений, що цей дзвінок для підтвердження було здійснено казино, чи не так?
Але ви говорили про постачальника платежів. Чи просили вас верифікувати себе в іншому місці, крім казино?
Чи правильно я зрозумів, що ваша перевірка в казино ще не оброблена? Якщо так, я припускаю, що ваші виграші не наближаються.
Будь ласка, який у вас статус вилучення?
Hello,
I'm quite sure that this verification call was made by the casino, correct?
But you were talking about the payment provider. Have you been asked to verify yourself somewhere else aside from the casino?
Did I get it correctly that your verification in the casino is not yet processed? If so, I would guess that your winnings are not on the way.
What is your withdrawal status, please?
Все перевірено в казино, платіжна служба все ще хоче моє посвідчення особи, яке я надіслав 2 дні тому, все ще нічого, я запитав у казино, все ще нічого
Everything is verified in the casino, the payment provider still wants my identity card, which I sent 2 days ago, still nothing, I asked at the casino, still nothing
Im casino ist alles verifiziert der zahlungsanbieter will noch meinen Personalausweis den hab ich vor 2 Tagen geschickt noch nix hab beim casino gefragt noch immer nix
Ну, так все-таки мова йде про проблему з провайдером гаманця «Payoro».
Я намагався знайти його в Інтернеті, щоб знайти форум підтримки або контакт, але, на жаль, мені не вдалося. 🙁
Well, so it is about the problem with the wallet provider "Payoro" after all.
I tried to find it on the internet in order to search for some support forum or contact, but sadly, I was not successful. 🙁
Але я спілкуюся з, але позавчора не було відповіді, тепер казино хоче спробувати ще раз, щоб отримати повідомлення від
But I am in contact with but since the day before yesterday there was no reply now the casino wants to try again to get a message from
Doch habe ich ja Kontakt zu aber seid vorgestern keine Antwort mehr jetzt will es das casino noch mal probieren da Nachricht von zu bekommen
Це німецька влада та банки. Вони все ще на попередженні про скандал Wirecard. Будь-який платіжний сервіс, який якимось чином не пов’язаний з гучним іменем, спочатку викликає підозру.
These are the German authorities and banks. They are still on the Wirecard scandal alert. Any payment service that is not somehow connected to a big name is suspicious at first.
Das sind die deutschen Behörden und Banken. Die sind immer noch in Wirecard Skandal Alarm Bereitschaft. Irgendwelche payment service die nicht irgendwie mit einen großen Namen verbunden sind ,sind erstmal verdächtig.
Але я спілкуюся з, але позавчора не було відповіді, тепер казино хоче спробувати ще раз, щоб отримати повідомлення від
But I am in contact with but since the day before yesterday there was no reply now the casino wants to try again to get a message from
Doch habe ich ja Kontakt zu aber seid vorgestern keine Antwort mehr jetzt will es das casino noch mal probieren da Nachricht von zu bekommen
Це німецька влада та банки. Вони все ще на попередженні про скандал Wirecard. Будь-який платіжний сервіс, який якимось чином не пов’язаний з гучним іменем, спочатку викликає підозру.
These are the German authorities and banks. They are still on the Wirecard scandal alert. Any payment service that is not somehow connected to a big name is suspicious at first.
Das sind die deutschen Behörden und Banken. Die sind immer noch in Wirecard Skandal Alarm Bereitschaft. Irgendwelche payment service die nicht irgendwie mit einen großen Namen verbunden sind ,sind erstmal verdächtig.
Це відео дає вам хороший огляд скандалу Wirecard. Розслідування ще навіть не закінчене, вони не знають, якими будуть загальні збитки, наразі це близько 9 мільярдів євро.
Про це вже є 2-годинні документальні фільми, 2-3 книги, а в майбутньому буде фільм на великому екрані. Тому що скандал має таке ж хвилювання, як і блокбастер.
https://www.youtube.com/watch?v=YkHFxggm_pU
This video gives you a good overview about the Wirecard scandal. The investigation isnt even finished yet, they don't know what the total damage will be, for now it's about €9 billion.
There are already 2 hour long documentaries, 2 or 3 books written about it, and there will be a big screen movie at some point in the future. Because the scandal has all the excitement a blockbuster movie does.
https://www.youtube.com/watch?v=YkHFxggm_pU
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.