Виведення коштів здійснюється дуже швидко у більших і кращих казино (за умови, що ваш рахунок вже підтверджено). Я б сказав, що все залежить від рівня автоматизації в казино та ваших способів оплати.
Я пам’ятаю, що коли я працював у казино, ВСІ запити на виведення коштів потрібно було перевіряти вручну, так, наприклад, у вас був календар і ви там позначили, що Даніель - Skrill - 09.00 - 10.00. Потім вам потрібно було хронологічно пройти всі запити на виведення коштів до Skrill, які були подані між 9-10 та розглянути їх. Іноді більше було зняття коштів, менше персоналу (вихідні, святкові дні) або якийсь важливий спосіб оплати перестав працювати через проблеми на стороні провайдера. Потім це створило відставання. Ви не могли затвердити деякі вилучення коштів, які чекали там більше 24 годин, і коли ви нарешті змогли це зробити, у вас вже було багато нових вилучень коштів у черзі.
Тоді ми впровадили автоматизовану систему. В основному, коли ваш рахунок був підтверджений і були виконані деякі інші умови, які я не хочу вказувати, ваше виведення було затверджено автоматично. Це може значно прискорити процес.
Згідно з моїм досвідом, повільний процес виведення коштів зазвичай спричинений проблемами на стороні постачальника платежів або недостатньою кількістю платіжного відділу в казино, де ви граєте.
Отримати гроші негайно або через 4 години після виведення коштів було практично неможливо, якщо казино не має рахунку в тому ж банку, що і ви. Світ не працює так. Якщо казино має банківський рахунок у Росії, банк не може обробити його так швидко, щоб ваш місцевий банк у Великобританії отримав гроші протягом декількох годин або миттєво. Це міжнародні грошові перекази, і вони займають певний час, зазвичай кілька днів.
The withdrawals are very fast in bigger and better casinos (assuming your account is already verified). I'd say it all depends on the level of automation in the casino and your payment methods.
I remember that when I worked in a casino, ALL withdrawal requests had to be checked manually so for example you had a calendar and you marked there that Daniel - Skrill - 09.00 - 10.00. Then you had to go chronologically through all withdrawal requests to Skrill that were submitted between 9-10 and deal with it. Sometimes, there were more withdrawals, less staff available (weekends, public holiday) or some important payment method stopped working due to issues on the provider's side. Then it created a backlog. You couldn't approve some withdrawals that have been waiting there for more than 24 hours and when you finally could do that, you already had plenty of newer withdrawals in the queue.
Then we implemented an automated system. Basically, when your account was verified and some other conditions that I don't want to specify were met, your withdrawal has been approved automatically. That can speed up the process a lot.
According to my experience, the slow withdrawal process is usually caused by the issues on the payment provider's side or understaffed payment department in the casino where you play.
Getting the money immediately or 4 hours after the withdrawal has been processed in basically impossible if the casino doesn't have an account in the same bank as you. The world doesn't work this way. If the casino has a bank account in Russia, the bank can't process it so quickly that your local bank in the UK would have the money within few hours or instantly. These are international money transfers and they take some time, usually few days.
Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.