ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриВіртуальна перевірка кредитної картки

Віртуальна перевірка кредитної картки

8 міс. тому від timfichtmuller777
|
1310 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
8 міс. тому

привіт люди


Однак у мене є така проблема:


Я часто платив у казино за допомогою своєї віртуальної кредитної картки від Paysafecard, і тепер одне або два казино, природно, хочуть отримати фотографію кредитної картки, як це зазвичай відбувається з процесом kyc. Погано працює з віртуальною карткою.

Я вже запитував у Paysafecard підтвердження того, що я є власником рахунку та картки, але вони не відповіли на мій запит протягом 2 тижнів.

Можливо, хтось інший мав таку саму проблему і, можливо, міг би мені допомогти.


Заздалегідь спасибі

Автоматичний переклад.
timfichtmuller777
8 міс. тому

Привіт, мабуть, це найпоширеніша проблема з віртуальними картками.

Що стосується підтвердження того, що рахунок і карта належать вам, то ви його ще не отримали? Чи пробували ви зателефонувати на лінію обслуговування клієнтів, якщо вона є, щоб дізнатися, чи можуть вони допомогти вам із цим, тому що вона вам потрібна, і ви, ймовірно, не можете рухатися без неї? Які казино задіяні в цій справі?

Звичайно, я був би радий, якщо б хтось до вас підійшов і допоміг своїм досвідом або якщо б ви змогли отримати документ на право власності. це було б найкраще.

Якщо у вас є якісь оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Яро... Ні, на жаль, Paysafecard нічого не отримала від мене після того, як я висловив бажання, щоб вони дали мені щось, що доводить, що я керую рахунком або карткою...

На жаль, Paysafecard не дуже зручна для клієнтів, коли мова йде про контактні варіанти...

Йдеться про казино wunderwins... Раніше я кілька разів вносив кошти за допомогою віртуальної картки, але останнім часом зі свого звичайного банківського рахунку. Ось чому я був трохи здивований, що мені довелося це перевірити, тому що гроші, які надійшли від депозиту з віртуальної кредитної картки, вже давно використані... Так, вони кажуть, що я повинен надати докази, інакше мій рахунок буде бути заблокованим.

Мабуть, найкраще, щоб я не використовував цей спосіб оплати в майбутньому, якщо це така проблема, щоб довести, що він мій.


Дякуємо за повідомлення Яро...


Автоматичний переклад.
timfichtmuller777
8 міс. тому

Це дуже погано, але я думаю, що провайдер картки повинен надати вам такий документ, коли він вам знадобиться. Я думаю, що це один із найпростіших, тому я дуже здивований, що у вас виникли проблеми з отриманням чогось подібного. Вам не потрібно було перевіряти його раніше, коли ви ним користувалися?

Але, звичайно, щодо того, щоб не використовувати його в майбутньому, я вас не звинувачую, тому що я, напевно, ставився б до нього так само. Казино зазвичай вимагають такі документи, і якщо ви не можете їх надати, це не найщасливіше місце.

Я б точно спробував отримати підтвердження того, що це мій рахунок і картка належить мені. Якщо вам якось вдасться це зробити, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого