Виплата з проблемами Cashwin

7 міс. тому від dkqsrvtj55
|
1906 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
7 міс. тому

Чи є сайт Cashwin безпечним і авторитетним? У мене таке відчуття, що вони не виплатять мені гроші

Автоматичний переклад.
dkqsrvtj55
7 міс. тому

Привіт! Відповідно до нашого індексу безпеки я б сказав, що казино досить добре.

Що стосується вашого відкликання, як довго ви його чекали? Я бачив, що в казино не було жодних скарг, які вони ще не вирішили, і ми даємо їм 14 днів, щоб вирішити весь процес, включаючи надсилання грошей. Отже, якщо цього не станеться, ви можете повідомити мені, і наша команда спробує вам допомогти.

Поки що я б не став скептично ставитися і запитувати, на якому етапі ваш вихід.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Вітаю, як я вже побоювався, усі мої зняття було скасовано та відхилено, двічі по 1000 євро та один раз по 309,20 євро. Причина полягала в тому, що документи були неповними, і мені нібито ще потрібно було витратити 1476 євро, але я заплатив 1100 євро, і все зіграно та виграно, чи можете ви мені допомогти? Я не збираюся знову ризикувати 1476 євро і в результаті втратити все

Автоматичний переклад.
dkqsrvtj55
7 міс. тому

Ну, це означає, що ви ще не повністю верифіковані в казино, оскільки документи неповні. Ви надіслали їм те, що їм було потрібно, чи в чому була проблема? Ви не додали те, що мали?

Оскільки ви все ще повинні витратити зазначену суму, чи це якась ставка на депозит, яку ви повинні виконати? Або це ставка на якийсь інший бонус?

У будь-якому випадку, оскільки у вас є відкрита скарга , наша команда спробує вам допомогти, тож ми подивимося, як воно піде.

Якщо у вас є оновлення, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тепер я виконав усі умови продажу, положення та умови стверджували, що внесені гроші мають бути зіграні з мінімальним коефіцієнтом 1,50. Я зробив це з невеликими втратами. Тепер я хотів виплатити гроші, але постійно створюються нові документи, які я надсилав кілька разів, я думаю, що вони просто затягують мене, поки я не втрачу всі гроші, але я не буду цього робити. Мені потрібна допомога щодо подальших дій

Автоматичний переклад.
dkqsrvtj55
7 міс. тому

Які документи казино постійно вимагає від вас і що їм не подобається в тих, які ви надсилаєте?

Я бачу, що ваша ситуація пов’язана зі ставками на спорт, тому вона не найкраща, тому що ми в Casino Guru не займаємося такими речами, тому що у нас немає експертів у цьому.

Тож побачимо, як це вийде, але я сподіваюся, що коли ви успішно завершите перевірку, ви зможете зняти гроші.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я вже перевірений. Вони хочуть скріншот мого переходу в їхнє казино, але на скріншоті не всі дані в одній картинці. Вони хочуть моє ім’я, IBAN, дату, суму, одержувача, але все це не вміщується на одній картинці

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я вже перевірений. Вони хочуть скріншот мого переходу в їхнє казино, але на скріншоті не всі дані в одній картинці. Вони хочуть моє ім’я, IBAN, дату, суму, одержувача, але все це не вміщується на одній картинці

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я б сказав, що ви не повинні надавати знімок екрана. Спробуйте отримати офіційний документ у цьому форматі.pdf

Дуже сумно, що служба підтримки казино не може дати гідного пояснення. Я пропоную вам запитати їх безпосередньо. Скріншоти зазвичай не приймаються, оскільки такі документи можуть бути обрізані або змінені.



Автоматичний переклад.
7 міс. тому
Опубліковано kareniarriaga24 видалено
7 міс. тому

Гей, тобі щось потрібно?

Чесно кажучи, цей скріншот мало що говорить. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

привіт

скільки часу їм потрібно, щоб вивести гроші, які я виграв?

Я читав, що багато гравців не отримали свої гроші, і тепер я хвилююся, що вони не виплатять.


Я чекаю вже 48 годин...



Автоматичний переклад.
kareniarriaga24
7 міс. тому

Скажіть, будь ласка, конкретніше, що б ви хотіли сказати, або допоможіть?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

привіт

скільки часу їм потрібно, щоб вивести гроші, які я виграв?

Я читав, що багато гравців не отримали свої гроші, і тепер я хвилююся, що вони не виплатять.


Я чекаю вже 48 годин...



Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для обробки платежу. Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис у цьому казино, чи це ваше перше зняття грошей у цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

привіт

так, я повністю перевірений. Я запитував службу підтримки 3 рази, чи достатньо моїх документів.

Якщо ви хочете зняти гроші, кажуть, що отримання грошей займає максимум 72 години.

Я не розумію, чому вони просто не виплачують суму, яку ви виграли, але коли ви вносите гроші, вони миттєво зараховуються на ваш рахунок...

Автоматичний переклад.
markxzz
7 міс. тому

Я б ще не був скептиком у цій ситуації. Ви не чекали так довго, але чи дало вам казино якусь причину, чому ще немає грошей? Я бачу, що ви підтверджені, тож вам, ймовірно, доведеться трохи терпіти, і якщо казино не зв’яжеться з вами, і ви не знімете гроші протягом зазначеного Ромі часу, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти . 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого