Ну, це означає, що ви ще не повністю верифіковані в казино, оскільки документи неповні. Ви надіслали їм те, що їм було потрібно, чи в чому була проблема? Ви не додали те, що мали?
Оскільки ви все ще повинні витратити зазначену суму, чи це якась ставка на депозит, яку ви повинні виконати? Або це ставка на якийсь інший бонус?
У будь-якому випадку, оскільки у вас є відкрита скарга , наша команда спробує вам допомогти, тож ми подивимося, як воно піде.
Якщо у вас є оновлення, повідомте нас.
Well, it means that you are still not fully verified in the casino because the documents are incomplete. Did you send them what they needed or what was the issue ? You didn't add something you were supposed to?
As far as you still have to spend the mentioned amount, is it some kind of wagering on the deposit that you have to fulfill ? Or is it a wager on some other bonus ?
Either way, since you have an open complaint, our team will try to help you, so we'll see how it goes.
If you have an update, let us know.
Автоматичний переклад.