Виплата триває

2 р. тому від franzi_1988
|
3194 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Оплата Як казино може встановити час, якщо вони самі не дотримуються інструкцій, не розуміють, як це працює

Автоматичний переклад.
franzi_1988
2 р. тому

ну одна річ, у мене є бланк, я ніколи б не вклав навіть пенні в казино luckywins знову, я попросив вивести 501 євро 7 березня, сьогодні 8 квітня, і це все ще на розгляді, хоча я дотримувався всіх рекомендацій, які підтвердив свій обліковий запис і тепер служба підтримки клієнтів каже мені, що необхідна додаткова перевірка і що це може зайняти місяці для обробки - я ніколи не відчував нічого подібного в жодному казино

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: додано посилання на казино
Автоматичний переклад.
franzi_1988
2 р. тому

Вибачте, але LuckyWins відомий тим, що не виплачує виграш. Вони користуються підробленими іграми, підробленими ліцензіями, на них подається багато скарг... в основному все в них неправильно. Було б дивом, якби ви коли-небудь побачили свій виграш. Подивіться: https://casino.guru/lucky-wins-casino-review

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я просто не розумію, чому платформа проходить через нормально, ви повинні заблокувати платформу або вжити заходів проти людей

Автоматичний переклад.
franzi_1988
2 р. тому

Здравствуйте,

ми надаємо інформацію про хороші та погані казино. У разі поганого ми показуємо попередження:



Ми не несемо відповідальності за вибір будь-якого гравця. Мені шкода, що ви обираєте таку аферу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

кожен контакт, з яким я намагаюся зв’язатися з казино, не вдається, вони продовжують мене гальмувати, і мені цікаво, чи є сенс дзвонити в поліцію та повідомляти про шахрайство, тоді я також отримав дивний лист електронної пошти, в якому було зазначено саме те повідомлення, яке я написав до служби підтримки повернувся з іншого електронного листа без вкладення та вмісту, лише заголовок Я написав електронного листа Шкода, що я не можу прикріпити цей лист

Автоматичний переклад.
franzi_1988
2 р. тому

Я б сказав, що єдиним розумним заходом буде звернення до органу ліцензування - його мета стежити за його казино та вирішувати скарги. Що ж, це шахрайське казино взагалі не ліцензоване – не дивно. 🙁

Спробуйте місцеву владу, цікаво, який може бути результат.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я спробую це сьогодні, тому що вони також забирають наші гроші, з якими ми граємо, тому я не розумію, чому вони не виплачують нам виграші, і ти дійсно завжди відкладаєш, а потім тобі завжди кажуть, що потрібен додатковий тест, я не розумію, як таке казино взагалі може бути онлайн

Я не очікую виплати мого виграшу, і я також не думаю, що отримаю свої гроші назад те, що я заплатив. Сьогодні я спробую повідомити про це в орган ліцензування, а потім побачу багато людей на цій сторінці ми не отримали їхні виграші, як я вже міг прочитати тут

Автоматичний переклад.
franzi_1988
2 р. тому

Як я писав, це казино працює без ліцензії, тому жоден орган ліцензування, ймовірно, не буде розглядати вашу скаргу.

Я пропонував вам звернутися до місцевої влади, але не уявляю, як це може допомогти.

Наступного разу, коли ви захочете грати в онлайн-казино, спершу проведіть дослідження.

Ми постійно працюємо над тим, щоб надати вам, гравцям, найбільшу базу даних казино , тому скористайтеся перевагами та перевірте репутацію кожного казино, відгуки користувачів, скарги, ліцензію та чи приймають вони гравців із вашої країни.

Тоді йди, реєструйся та грай. Це набагато безпечніше.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого