Видалити нитку! Дякую

3 р. тому від Shitta2020
|
3585 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
Shitta2020
3 р. тому

Здається, вони просто просять вас почекати, щоб отримати зняття коштів (оскільки вони мали деякі технічні проблеми з постачальником платежів). На доданому скріншоті вони не сказали, що не хочуть платити вам.

Коли ви просили про зняття?

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Shitta2020,


Вибачте, але, схоже, ви вже подали практично ту саму скаргу з однаковими суперечливими сумами, але щодо двох різних казино - Joka Room та Johnny Kesh. Ви створили новий обліковий запис і подали нову скаргу. Все це насправді не додає надійності Вашим претензіям.


Попередні скарги: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/thank-you-jokaroom#post-1250 , https://casino.guru/joka-room-casino-player-complains-about-unauthorized , https : //casino.guru/johnny-kash-casino-player-complains-about-unauthorized


Як ми вже говорили вам, неможливо здійснювати онлайн-платежі 3DS без будь-якого підтвердження власника картки, тому жодне казино не може починати виводити гроші з вашого рахунку, як їм заманеться. Ми обговорили це з експертом з питань шахрайства, який підтвердив це.


Якщо хтось інший використовував вашу картку для внесення грошей на ваші рахунки в Інтернет-казино, то мені дуже шкода це чути, але вам доведеться мати справу з цим у своєму банку або інших людей, які теоретично можуть отримати доступ до інформації про вашу карту. У будь-якому випадку, це не вина казино, якщо інша людина має доступ до ваших пристроїв та / або платіжної картки.


Вся ця справа надзвичайно підозріла, і ваші претензії насправді не мають сенсу. Це в поєднанні з матеріалами, про які я вже згадував вище, є причиною того, що ми не будемо продовжувати розгляд цієї скарги, поки у вас не буде виписки з вашого банку, яка обґрунтовує ваші вимоги та підтверджує, що операції не були підтверджені вами. Крім того, якщо те, що ви говорите, є правдою, то вам справді слід вирішити цю проблему разом зі своїм банком.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

пояснити це? Чому агент зі зброї робить ставку, що зв’язується зі мною щодо золотої зірки! Тоді N пістолети ставки зв’язалися зі мною за іншою адресою електронної пошти. N заявили, що мають для мене бонус на депозит, і я запитав, чому вони до мене зв’язуються? Вони заявили, що мають рахунок, я підтвердив, що ні, вони заявили, що ви зробили депозит у 700 доларів? Тож ти скажи мені, що відбувається в гуру казино

Автоматичний переклад.
3 р. тому

пояснити це? Чому агент зі зброї робить ставку, що зв’язується зі мною щодо золотої зірки! Тоді N пістолети ставки зв’язалися зі мною за іншою адресою електронної пошти. N заявили, що мають для мене бонус на депозит, і я запитав, чому вони до мене зв’язуються? Вони заявили, що мають рахунок, я підтвердив, що ні, вони заявили, що ви зробили депозит у 700 доларів? Тож ти скажи мені, що відбувається в гуру казино

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Згідно з інформацією, взятою з нашого веб-сайту, і Gunsbet, і Goldenstar мають одного власника - Direx NV. Здається, але у них є кілька брендів казино, але брендами керують одні і ті ж люди.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Шановна Ребекко.

Ми попросили вас надати нам підтвердження того, що у вас є офіційне повідомлення від вашого банку про те, що депозити були несанкціонованими.

Замість цього ви зробили три дописи, де показуєте нам "доказ".

Ваша перша картина нічого не свідчить. Ми не знаємо, яке казино було задіяне, і підтримка не говорить про відшкодування, а про комісію. Служба підтримки також згадала про невдалі вклади - що цікаво, оскільки ви не вносили ці вклади, правда? То чому б ви були зацікавлені в невдалих депозитах.

Більш цікавим є другий малюнок - ви заявили, що казино стягувало з вас рахунок Gunsbet у розмірі 700 євро, і ви ніколи не створювали цей рахунок. На вашому скріншоті відображається дата 24 липня. З вашого виписки з банку, несанкціоновані депозити траплялися у вас з 23 серпня по 13 вересня. (що фактично доводить, що у вас був рахунок у них до того, як вони стягнули з вас)

Знаєте, люди на цьому форумі не дурні.

Я хочу запитати, чому ви створили новий обліковий запис для подання скарги і чому цього разу ви прикидаєтесь чоловіком. Ми допомагали вам раніше, тому у вас не було причин створювати інший обліковий запис, і я бачу, що ви використовуєте обидва облікові записи. Чому ви надіслали мені виписку з нової електронної адреси? Чому ви не розмістили тут офіційну відповідь вашого банку про те, що депозити були несанкціонованими. Чому у своїй скарзі (https://casino.guru/golden-star-casino-player-s-complaining-about-overal) ви згадали Комісію з азартних ігор Великобританії, яка так чи інакше не пов’язана з вашою скаргою, ви з Австралії так? І чому ви не заблокували свою картку, коли казино відраховувало з вас гроші протягом 22 днів і, як ви стверджуєте, ці операції були несанкціонованими? Ви можете пояснити це? Я можу сказати вам, що більшість людей перевіряють баланс свого банку, і якщо є щось підозріле, вони негайно діють.

Мені дуже шкода, Ребекко, але все те, що ти стверджувала, що з тобою сталося, здається дуже нереальним. Ми хочемо вам допомогти, але ми щодня маємо справу з шахраями. Здається, ваша історія не справжня. Здебільшого тому, що ви знову повідомляєте про те саме. Доведіть нам, що ви не з них, і ми готові вам допомогти. Але перед тим, як ви дасте нам офіційну заяву від вашого банку, що ці операції були несанкціонованими, ми не допоможемо вам. Це не повинно бути так важко довести нам, ким ви є насправді.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ні, вони не є.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я працюю на урядового партнера! Якби я був "шахраєм", я втратив би державну роботу! Тож для мене цього досить мотивації!

Автоматичний переклад.
3 р. тому


EDIT1: Зробіть ці останні коментарі приватними, будь ласка, або видаліть їх! Я закінчив цей веб-сайт мертвим!


EDIT2: Тепер я можу повернути свої гроші, щоб я міг продовжувати своє життя?


EDIT3: вони визнають проблеми


file але не вирішуйте їх

Опубліковано Shitta2020 Змінено Daniel
Причина: Спам
Автоматичний переклад.
Matej
3 р. тому

Я щойно надіслав вам електронне повідомлення, додане до нього, це фотографія, на якій я тримаю посвідчення особи!

це я, це мої банківські рахунки, це мої гроші, це реально, це проблема, це трахкає моє життя, мені досить, мені потрібна резолюція, мені потрібна співпраця, я заслуговую на повагу, я заслуговую цілісність!


і найбільше я заслуговую на те, щоб бути позбавленим цього грізного порочного кругообігу будь-якого кластерного ебана, і називай це лайно!


ще раз заборони мене за присягу, я даю 0 трах на цьому етапі!


РЕДАГУВАТИ:

Що стосується нових акаунтів, я сподівався, що мені не доведеться переглядати це ще раз і забути інші деталі рахунку! Тож було зручно замість того, щоб готувати мої бідні клітини мозку, намагаючись розібратися в лайні!

так що я виправлю вас там, люди на цьому веб-сайті страшенно дурні, і ці особи - це я !!!!


РЕДАГУВАТИ:

Ще щось вам потрібно? Або я достатньо довів?

Опубліковано Shitta2020 Змінено Daniel
Причина: Спам
Автоматичний переклад.
Shitta2020
3 р. тому

Я вже просив вас раніше. Чому ти завжди пишеш нове речення у свіжий пост?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я все!


Я подав скаргу!


нуль потрібна подальша допомога!

Автоматичний переклад.
Shitta2020
3 р. тому

Shitta2020,

Ми попросили вас надіслати нам підтвердження з вашого банку про те, що ваші операції були несанкціонованими. (це була наша єдина умова продовжувати справу)

Ви надіслали мені 5 електронних листів - 3 з них майже однакові розмови (але дивно, що ми бачимо, що розмовою маніпулюють на одному з них)

Тоді ви, тримаючи своє посвідчення особи, ми ніколи не просили вас надіслати нам це.

І остання пошта - я справді навіть не знаю, що ви намагаєтесь сказати цим електронним листом, - доказ того, що Джонні Кеш пов’язаний з казино Golden Star? Як?

А тепер повернімось до вашої історії:

Перший інцидент трапився 15 травня, а зараз транзакції відбулися між 23 серпня і 13 вересня.

Отже, ви говорите мені, що майже півроку казино знімає гроші з вашого рахунку, і ви ніколи не зв’язувались зі своїм банком і завжди вирішували справу з казино і звинувачували постачальників платежів?

Ви можете надіслати мені все, що завгодно, але без підтвердження з вашого банку ми не допоможемо вам.

Я впевнений на 99%, що ви шахрай . Ви змінюєте казино, робите депозити, а коли втрачаєте кошти, просите повернути гроші та всюди публікуєте свою історію несанкціонованих депозитів. Мені шкода, але ми маємо розглядати справжні справи. Ви знаєте, що нам слід надіслати, і знаєте нашу думку, поки не доведете нам протилежне, я відмовляюся втрачати час із вами.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого