ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриВеб-сайт Vulkanvegas вони не платять

Веб-сайт Vulkanvegas вони не платять

2 р. тому від brunorodrigues817
|
8968 переглядів 39 відповідей |
|
1 2
2 р. тому

Шановний


Якщо хтось може мені допомогти, я буду дуже вдячний!


Нещодавно я зробив депозити на сайті: https://vulkanvegas3.com/pt/weekly-bonus, гроші миттєво падають, мені вдалося заробити 1000 реалів на платформі, але тепер я не можу зняти гроші, я Зробив більше 10 спроб виведення коштів завжди відхиляється, підтримка не повідомляє мені, що робиться не так, у мене вже є перевірка KYC.


Я відчуваю себе обдуреним, я хотів би знати, чи хтось уже встиг зняти?

У когось така ж проблема? куди можна повідомити про цей сайт, так як він обманює користувачів, не правильно платять і не допомагають


Автоматичний переклад.
brunorodrigues817
2 р. тому

Привіт,

Мені шкода, що ви зіткнулися з такою проблемою. Найважчим для мене є брак спілкування.

Однак я б почав із бонусу, який ви взяли. Чи існує максимальна сума виведення цього бонусу? Ви вже виконали вимоги щодо ставок? Ви виконали всі інші умови, зазначені в акції?

Можливо, ви можете спробувати інший спосіб оплати.

Але спочатку я хочу переконатися, що всі умови бонусів виконано.

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Доброго ранку!


Так, я відповідаю всім вимогам, сума бонусу вже дорівнює реальному значенню, доступна для виведення, у мене вже є всі перевірки KYC, документи...

Перша спроба була через pix, вони скасували метод

інші спроби були через передачу, стверджуючи, що я заповнив неправильні дані, але вони не кажуть, що не так, щоб я міг це виправити, дуже дивно.

Зараз спробував інший спосіб переказу, чекаю, але підтримка жахлива, сподіваюся, що зможу чесно вивести зароблені гроші.

Автоматичний переклад.
brunorodrigues817
2 р. тому

Якщо третя спроба також не вдасться і вони не пояснять, що ви зробили не так, вам слід подати скаргу. Я вважаю, що навіть якщо ви додали неправильні дані, вони повинні допомогти вам правильно подати виведення.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Буду скаржитися тим, кому підтримка не допомагає, вони завжди відповідають або просять почекати, мовляв, процес робить фінансовий сектор...


Я вже відкрив протокол про подію, вже втрачаючи надію отримати цю суму.

Депозити затверджуються миттєво, за лічені секунди, але всі зняття відхиляються.


У мене є докази, пінта., чат все видалено, сайт нечесний.

filefile

Автоматичний переклад.
brunorodrigues817
2 р. тому

Привіт!

Ви можете подати скаргу через наш центр вирішення проблем, просто натисніть це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Я думаю, що вам знадобиться додаткова допомога. На жаль, схоже, що ви не зможете вирішити цю проблему за підтримки казино. Дозвольте нам допомогти вам, якщо це можливо.



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Шановний, я не зміг, я відкрив скаргу через цей сайт!


На сайті вже більше двох робочих днів> https://vulkanvegas.com/pt, дійсно не платять, це шахрайство, це обман користувачів, будьте обережні, не кладіть туди гроші, докази дивіться в зображення...

запит надійшов 09.07.2022, сьогодні 14.07.2022, статус залишається незмінним, я бачу, що каже служба підтримки filefilefile


Цей сайт нудний, зніміть його ... Повідомте

Автоматичний переклад.
brunorodrigues817
2 р. тому

Мені цікаво, чому вони відмовилися від інших вилучень банківськими переказами?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Також хотів знати, чи бачили ви відповідь служби підтримки....


Термін минув, мої документи вони перевірили

Автоматичний переклад.
brunorodrigues817
2 р. тому

Я також стурбований тим, що ви не змогли подати скаргу.

Будь ласка, спробуйте це посилання?

https://casino.guru/complaints

Дайте мені знати, чи вдалося вам, дякую.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Перегляньте електронний лист, який я отримав від них


О, підтверджено, що сайт шахрайський, люди, будьте обережні, не вкладайте гроші

«Ваш запит на зняття коштів скасовано.

Згідно з нашою політикою боротьби з відмиванням коштів, ви повинні внести депозит за допомогою вибраного способу оплати, перш ніж подавати запит на зняття коштів.

Щоб отримати детальнішу інформацію, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів.

Ідентифікатор транзакції: d569d49a-c03d-4d4d-8f54- 0695fc5b6a54

Вартість: 834.00BRL"


Після кількох спроб зняття, усі відхилені, я змінив метод зняття, але нічого не схвалено. Тепер вони повідомляють вам, що для того, щоб мати можливість зняти суму, яку чесно виграли в грі, необхідно зробити більше депозитів, вони божевільні, як я збираюся робити депозит, навіть не знімаючи з вами лол

Я зробив більше 3 депозитів, і жодне зняття не було схвалено, завжди прострочено, вибачення та вибачення.

Прошу чиєїсь допомоги, щоб викрити владу.

file

Автоматичний переклад.
brunorodrigues817
2 р. тому

Електронна пошта від них точно не означає, що вони шахраї. Якщо ви спробуєте зняти кошти за допомогою способу оплати, який ви не використовували для депозиту, у більшості казино його скасують.

Головне питання – чому вони відхилили попередні спроби виведення. Якби він був схвалений раніше, ви б не зіткнулися з проблемою нового методу виведення.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Даніель, якщо я маю гроші, щоб отримати, які були правильно зароблені на сайті, усі документи підтверджені, все добре, кілька спроб, усі відхилені, без допомоги служби підтримки.


Повідомлення про те, що для запиту нового депозиту, щоб я міг спробувати нове зняття, ви жартуєте? Я більше не розміщую на цьому сайті ані реали, ані валюту...


Це для мене удар! Якби це не було вже оплачено, я використовую інші сайти для ставок, наприклад, як і для них це депозит, сайт також має виплатити виграш. Докази є, мені не потрібно вигадувати брехню.

Автоматичний переклад.
brunorodrigues817
2 р. тому

Я просто кажу вам, що я розумію, чому вони просять вас внести депозит за допомогою нового способу оплати (їм, ймовірно, потрібно зареєструвати спосіб оплати у своїй системі таким чином), але я все ще не розумію, чому вони відхилили попередній зняття коштів. Це те, що я вважаю головним, і вони повинні вам сказати, чому вони відмовилися.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви рівні підтримки сайту.


Потрібна допомога! Рішення

Автоматичний переклад.
brunorodrigues817
2 р. тому

Якщо вам не пояснять, чому вони відхилили попередні вилучення коштів, ви можете подати скаргу на нашому сайті. Я розумію, чому ви не хочете робити ще один депозит іншим способом.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви рівні підтримки сайту.


Потрібна допомога! Рішення

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я закликаю вас подати скаргу, будь ласка, зверніть увагу, що ми не можемо допомогти вам у цьому.

Натисніть це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт доброго дня!


Я вже подав скаргу на цьому сайті ( https://casino.guru/complaints/create )


Для тих, хто бачить ці горщики, будьте обережні, не кладіть свої гроші на сайт ( https://vulkanvegas.com/pt )

Сайт не платить, підтримка жахлива, але 30 днів запиту на зняття, більше 10 зняття відхилено, наразі у мене 1000,00 на сайті, і я не можу зняти, я втратив надію, як приклад, не не користуйтеся сайтом ставок.

Автоматичний переклад.
brunorodrigues817
2 р. тому

Привіт,

Мені шкода, але скарг немає. Будь ласка, перевірте вкладку розділу свого профілю: "скарги":

file

Не соромтеся натиснути кнопку «подати скаргу», щоб продовжити.

Щось точно не так із вашими попередніми зняттями. Поділіться будь-якою підтримкою або повтором чату, пов’язаним із цією проблемою. Бажано шляхом копіювання та вставки тексту в тіло повідомлення, щоб його можна було автоматично перекласти англійською мовою.


Автоматичний переклад.
brunorodrigues817
2 р. тому

друже, це казино дуже дивне і нечесне...через кілька місяців я почув ту саму ситуацію...вони роблять те, що хочуть. І я не знаю, хто тобі допоможе (

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого