Чи отримуєш ти це -
чи щось інше? ти намагався використовувати своє ім'я користувача / пропуск?
спробуйте написати їх на - support@sportbro.com
Це трапляється зі мною в одному казино, воно просто зникає приблизно на тиждень, а потім повертається на правильний шлях ... якщо вони нові, можливо, є якісь проблеми з програмним забезпеченням або базою даних, я пропоную вам трохи почекати .. їм платять багато грошей на ліцензію / ігри, які потрібно закрити, я бачу, що у них близько 50 провайдерів
Там сказано: SportBro Casino ліцензовано та регулюється компанією eGaming Curacao на Нідерландських Антильських островах.
Do u get this -
or something else? did u try to use your username /pass?
try writing them on - support@sportbro.com
This happens to me with one casino, it just disappear for like a week then back on track... if they are new maybe there is some problem with software or database , i suggest u to wait a bit..they are paid a lot of money to licence/games to be shut down like that i see they have like 50 providers or so
It says : SportBro Casino is licensed and regulated by the Curacao eGaming in the Netherlands Antilles.
Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.