Як деякі з вас могли знати, я почав займатися бізнесом онлайн-казино як агент підтримки клієнтів, тому я знаю більшість історій з іншого боку, але я маю одну, яку пам’ятаю дотепер.
Є гравці, які щодня приходять просити підтримки про бонуси. Залежно від внутрішньої системи казино, потрібно запитати у старшого агента підтримки клієнтів, чи дозволено вам зарахувати гравцеві бонус. Запитав один із нових агентів, але отримав негативну відповідь. Він не хотів розчаровувати клієнта, тому він придумав план. Агент знав, що ви отримуєте 20 безкоштовних обертань після реєстрації в казино, тому він порекомендував клієнту створити новий рахунок, щоб отримати безкоштовні обертання. Клієнт слідував його рекомендаціям, і на диво, обидва рахунки були заблоковані системою для "кількох рахунків", оскільки, як, напевно, знає більшість з вас, у більшості казино заборонено створювати кілька рахунків.
На щастя для гравця, він врятував розмову з агентом, який порекомендував йому відкрити декілька рахунків, тому врешті-решт його початковий рахунок було знову відкрито. У будь-якому випадку, тому я завжди кажу, що потрібно пам’ятати, що агенти підтримки клієнтів - це також просто люди, як ти. Вони можуть бути недосвідченими, вони можуть робити помилки. Тому завжди рекомендується зберігати розмову з ними, особливо коли вони дають вам будь-яку важливу для вас інформацію. Ви ніколи не знаєте , коли вам потрібно використовувати його в якості доказу для того , щоб отримати свій виграш 🙂
As some of you might know, I started in the online casino business as a customer support agent so I know most of the stories from the other side, but I have one I can remember until now.
There are players who come to ask the support for bonuses every single day. Depending on the casino's internal system, it's required to ask a senior customer support agent whether you're allowed to credit the player a bonus. One of the new agents asked, but got a negative answer. He didn't want to disappoint the customer so he came up with a plan. The agent knew that you get 20 free spins upon registration in the casino so he recommended the customer to create a fresh account in order to get the free spins. The customer followed his recommendation and surprisingly, both of the accounts were blocked by the system for "multiple accounts", because as most of you probably know, it's forbidden to create multiple accounts in most of casinos.
Fortunately for the player, he saved the conversation with the agent who recommended him to open multiple accounts so eventually his original account was reopened. Anyway, that's why I always say that you need to keep in mind that the customer support agents are also just people as you. They might be inexperienced, they might do mistakes. That's why it's always recommended to save conversation with them, especially when they give you any information that's important for you. You never know when you'll need to use it as an evidence in order to get your winnings 🙂
Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.