Привіт
У мене виникли останні проблеми з цією групою казино. Мій обліковий запис Playojo було скасовано без будь-яких пояснень, після запиту … через кілька тижнів вони сказали, що мені потрібно відкрити новий обліковий запис з ліцензією .com. Оскільки я живу на Гернсі, який є островом британського каналу, іноді виникають проблеми з ліцензуванням, тому я погодився з тим, що, хоча я досі не знаю, як це в межах контролю гравців, щоб знати, до якої ліцензії належить їхнє членство… А тепер до другого випуску. Казино Slotsmagic, яке входить до тієї ж групи, вимагало від мене підтвердити свій обліковий запис перед виведенням, надіслав документи і з задоволенням грав із хорошим балансом, який я накопичив, коли раптом я з’являється спливаюче вікно з повідомленням, що я більше не можу грати за допомогою реального грошей і слід звернутися в службу підтримки. У службі підтримки кажуть, що вони перевіряють мій обліковий запис. Тож у мене є баланс, який я більше не можу грати чи знімати, через тиждень, а новин і прогресу все ще немає. Здається, цьому казино потрібні тижні, щоб відповісти на електронну пошту, онлайн-чат більше не працює. Будь-які поради? Оскільки це розумна група, як Playojo, я підозрюю, що вони скажуть, що є проблеми з ліцензуванням, і цілком можуть закрити мій обліковий запис, і в цьому випадку я не знаю, де я стою зі своїм балансом. Тут написано, що вони приймають гравців з Гернсі, тому сподіваюся, що це не так.
Hi there
i have had some recent issues with this casino group. My Playojo account was cancelled without any explanation, after querying …weeks later they said I needed to open a new account with .com license. As I live in Guernsey which is a British channel island there are sometimes licensing issues so I accepted that although I still don’t know how it’s within a players control to know what license their membership belongs to….now to the 2nd issue. Slotsmagic casino which is part of the same group required me to verify my account before withdrawing, submitted the docs and was happily playing with a nice balance that I’d built up when suddenly I get a pop up saying I can no longer play using real money and should contact support. Support say they are reviewing my account. So I have a balance I can no longer play or withdraw, a week on and there is still no news and no progress. This casino seems to take weeks to reply to email, online chat is no longer live. Any advice? As it’s the sane group as Playojo I suspect they will say there are licensing issues and may well close my account too, in which case I don’t know where I stand with my balance. On here it says they accept players from Guernsey, so hoping that’s not the case.