ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриSlotsmagic- вміння працювати в мережі

Slotsmagic- вміння працювати в мережі

2 р. тому від Panders
|
3788 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт

У мене виникли останні проблеми з цією групою казино. Мій обліковий запис Playojo було скасовано без будь-яких пояснень, після запиту … через кілька тижнів вони сказали, що мені потрібно відкрити новий обліковий запис з ліцензією .com. Оскільки я живу на Гернсі, який є островом британського каналу, іноді виникають проблеми з ліцензуванням, тому я погодився з тим, що, хоча я досі не знаю, як це в межах контролю гравців, щоб знати, до якої ліцензії належить їхнє членство… А тепер до другого випуску. Казино Slotsmagic, яке входить до тієї ж групи, вимагало від мене підтвердити свій обліковий запис перед виведенням, надіслав документи і з задоволенням грав із хорошим балансом, який я накопичив, коли раптом я з’являється спливаюче вікно з повідомленням, що я більше не можу грати за допомогою реального грошей і слід звернутися в службу підтримки. У службі підтримки кажуть, що вони перевіряють мій обліковий запис. Тож у мене є баланс, який я більше не можу грати чи знімати, через тиждень, а новин і прогресу все ще немає. Здається, цьому казино потрібні тижні, щоб відповісти на електронну пошту, онлайн-чат більше не працює. Будь-які поради? Оскільки це розумна група, як Playojo, я підозрюю, що вони скажуть, що є проблеми з ліцензуванням, і цілком можуть закрити мій обліковий запис, і в цьому випадку я не знаю, де я стою зі своїм балансом. Тут написано, що вони приймають гравців з Гернсі, тому сподіваюся, що це не так.

Автоматичний переклад.
Panders
2 р. тому

Навіть якщо вони мають справу з деякими проблемами ліцензування, вони повинні надіслати залишок гравцям. Я можу уявити, що це досить унікальний випадок. Це не те, що може бути легко вирішено службою підтримки клієнтів. Я вважаю, що у них, ймовірно, не так багато гравців з Гернсі, тому це досить складна ситуація, з якою їм потрібно мати справу.

У будь-якому випадку, схоже, що вони мають ліцензію у Великобританії, а також на мальтійську, тому я вважаю, що навіть якщо це займе багато часу, ви врешті-решт отримаєте свій баланс. Просто намагався нагадувати їм про вашу справу кожні кілька днів. Це могло б допомогти.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Дякую, Даніель, вони повернули мій баланс і сказали, що мені потрібно відкрити новий обліковий запис з ліцензією .com, але коли я намагаюся, я отримую повідомлення про те, що електронна пошта вже зареєстрована….grrr


Автоматичний переклад.
Panders
2 р. тому

Ви принаймні отримали свої гроші. Я відчуваю, що це неправильна реалізація з їхнього боку, тому що вони, очевидно, мають вашу адресу електронної пошти в базі даних, а іншої бази даних для веб-сайту .com немає. Це, мабуть, те саме.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого