Скарга на заборгованість

8 міс. тому від nevero1989
|
2175 переглядів 9 відповідей |
|
8 міс. тому

Шановна команда обслуговування клієнтів,


Я звертаюся до вас, щоб подати скаргу щодо несплаченого платежу. Я чекаю на виплату свого балансу вже більше 7 днів, що мене дуже засмучує.


Мої дані про трансакцію такі:

- Сума: 3500

- Дата запиту на зняття: 14.03.2024

- Використаний метод виведення: Кредитна картка


Незважаючи на те, що я кілька разів звертався до вашої служби підтримки клієнтів, я не отримав задовільного рішення. Тому я прошу негайно розглянути мій запит на відкликання.


Я очікую, що мої гроші будуть перераховані на мій рахунок якомога швидше. Я закликаю вас вирішити цю проблему, оскільки, як постійний клієнт, я очікую надійного та своєчасного обслуговування.


Заздалегідь дякую за оперативну увагу та сподіваюся на позитивне вирішення цієї проблеми.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Йдеться про казино Frumizi

Автоматичний переклад.
nevero1989
8 міс. тому

Привіт,

Я не міг не помітити, що публікація, здається, адресована команді обслуговування клієнтів Frumzi.

Я хотів, щоб ви знали, що я майже переконаний, що команда обслуговування клієнтів не знайде цю публікацію тут на форумі. Коли йдеться про подібні проблеми з Frumzi, я пропоную вам переглянути цю тему 👈

У багатьох гравців спостерігаються затримки, тому, схоже, нам усім просто потрібно почекати.

Деякі з них, до речі, виплачені.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я досі не отримав свій платіж, я чекаю вже більше 7 днів. Будь ласка, допоможіть мені далі

Автоматичний переклад.
nevero1989
8 міс. тому

Привіт, ти не отримав жодного нового оновлення або казино нічого тобі не повідомило?

Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, тому ви пройшли лише половину шляху. Якщо протягом двох тижнів нічого не станеться, а казино продовжує ігнорувати вас, ви можете подати нам скаргу, і наша команда проведе розслідування та з’ясує, що відбувається.

Я б рекомендував набратися терпіння, хоча я знаю, що це нелегко.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

file

Минуло 15 днів, а я, на жаль, ще не отримав виплату 😕

Автоматичний переклад.
nevero1989
7 міс. тому

Вибачте, казино досі нічого вам не повідомило, і ви не дізналися нічого нового, чому у вас досі немає грошей?

Я бачу, що у вас є відкрита скарга , тож наша команда спробує вам допомогти. Я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше.

Якщо у вас є щось нове, дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

До цього часу я отримав лише те саме виправдання від служби підтримки клієнтів, що вони вибачаються за затримку. Проте минуло вже 16 днів, а я досі не отримав виплату. Я прошу допомоги, оскільки це дуже дратує.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Додається сьогоднішня заява та, як завжди, та сама відповідь

file

Автоматичний переклад.
nevero1989
7 міс. тому

Так, я бачу, що це повторюється знову і знову, і, як я вже згадував, наша команда спробує вам допомогти. Тому нам доведеться запастися терпінням і почекати, поки ми зв’яжемося з казино. Сподіваюся, ви побачите свої гроші якомога швидше. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого