Привіт, я думаю, що майже кожне казино стикається з подібними проблемами, і іноді виведення може бути повільнішим. З того, що я дізнався та прочитав, найкраще зосередитися на відгуках або скаргах користувачів, якщо ви ще не отримали відповіді від жодного гравця. Це джерело інформації від гравців, тому ви можете отримати уявлення про те, як працює казино. Один користувальницький відгук навіть від гравця з вашої країни і досить вичерпний, тому ви можете його прочитати.
Що стосується скарг, казино наразі їх усі розглянуло, що створює гарне враження, якщо щось піде не так.
Тому, якщо ви не отримуєте свої гроші, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти. Звичайно, ми даємо казино 14 днів, щоб провести всі необхідні перевірки та надіслати кошти. Після цього ми зв’яжемося з казино, якщо нічого не зміниться.
Вони також мають ліцензію, тож якщо ми не зрозуміємо це правильно, ви можете зв’язатися з уповноваженим органом, але я б сказав, що поточна ліцензія не є однією з кращих, і часто важко взагалі отримати від них відповідь.
Це те, що я можу вам сказати наразі, і я міг би також згадати тему про це конкретне казино, де ви можете прочитати більше. Ви можете знайти його тут: https://casino.guru/forum/casinos/crownplay-casino---general-discussion
Сподіваюся, у вас все вийде і ви залишитеся задоволені.
Якщо у вас є оновлення, обов’язково повідомте мене.
Удачі. ☘️
Hi, I think almost every casino struggles with this kind of thing and sometimes the withdrawals can be slower. From what I've learned and what I've read, it's best to focus on user reviews or complaints to start with if you haven't heard back from any players yet. These are a source of information from the players and therefore you can get an idea of how the casino works. One user review is even from a player from your country and quite comprehensive so you can read it.
Regarding complaints, the casino has solved all of them so far, which gives a good impression if something goes wrong.
So if you don't get your money, you can contact us and we will try to help. Of course we give the casinos 14 days to make all the necessary checks and send the funds. After that time we will contact the casino if nothing changes.
They are also licensed, so if we don't get it right you can contact the authority, but the current license is not one of the better ones I would say, and it's quite often hard to get a response from them at all.
That's what I can tell you so far, and I could also mention a thread on this particular casino where you can read more. You can find it here: https://casino.guru/forum/casinos/crownplay-casino---general-discussion
I hope you manage to get everything and you will be satisfied in the end.
If you have an update, be sure to let me know.
Good luck. ☘️
Автоматичний переклад.