ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриШукаю допомоги та поради від іншого Озі

Шукаю допомоги та поради від іншого Озі

5 міс. тому від Jackb
|
1262 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
5 міс. тому

Привіт, хочу зв’язатися по телефону з кимось, хто має чітке уявлення про світ онлайн-казино.

Що стосується правил азартних ігор за межами Австралії та деяких інших речей, в ідеалі з кимось, хто знає про компанію Crownplay, заздалегідь дякую, Джек

Автоматичний переклад.
Jackb
5 міс. тому

Привіт, якщо ви хочете поділитися тим, що конкретно ви хотіли б знати, можливо, ми спробуємо відповісти на ваші запитання тут, на форумі. Звичайно, якщо ви почуєтеся з гравцем, це теж буде добре.

Чи є у вас проблеми в казино, яке ви згадали?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

так, друже, на даний момент у мене немає проблеми як такої.

просто цікаво, наскільки вони законні, я бачив, що виплати виплачуються дуже повільно та невеликі суми..

з виграшем на спуску, я намагаюся зняти гроші, хотів знати, який захист я можу мати, щоб отримати свої гроші з часом, чи є шанс, що вони можуть просто закрити магазин, і я пропустю.

очевидно, було б непогано поговорити з гравцем про те, чи були у нього колись драми з отриманням грошей від закордонної компанії, яка тут не ліцензована

Автоматичний переклад.
Jackb
5 міс. тому

Привіт, я думаю, що майже кожне казино стикається з подібними проблемами, і іноді виведення може бути повільнішим. З того, що я дізнався та прочитав, найкраще зосередитися на відгуках або скаргах користувачів, якщо ви ще не отримали відповіді від жодного гравця. Це джерело інформації від гравців, тому ви можете отримати уявлення про те, як працює казино. Один користувальницький відгук навіть від гравця з вашої країни і досить вичерпний, тому ви можете його прочитати.

Що стосується скарг, казино наразі їх усі розглянуло, що створює гарне враження, якщо щось піде не так.

Тому, якщо ви не отримуєте свої гроші, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти. Звичайно, ми даємо казино 14 днів, щоб провести всі необхідні перевірки та надіслати кошти. Після цього ми зв’яжемося з казино, якщо нічого не зміниться.

Вони також мають ліцензію, тож якщо ми не зрозуміємо це правильно, ви можете зв’язатися з уповноваженим органом, але я б сказав, що поточна ліцензія не є однією з кращих, і часто важко взагалі отримати від них відповідь.

Це те, що я можу вам сказати наразі, і я міг би також згадати тему про це конкретне казино, де ви можете прочитати більше. Ви можете знайти його тут: https://casino.guru/forum/casinos/crownplay-casino---general-discussion

Сподіваюся, у вас все вийде і ви залишитеся задоволені.

Якщо у вас є оновлення, обов’язково повідомте мене.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Крім того, чи нормально, коли казино вимагають підтвердження? Вони попросили документ, що посвідчує особу, і фото банківської картки

Автоматичний переклад.
Jackb
5 міс. тому

Звичайно, щоб зняти кошти, це деякі з найважливіших і поширених речей, які слід перевірити. Тож у такому випадку я б однозначно співпрацював і, сподіваюся, процес пройде швидко та успішно.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого