ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриЩо робити, якщо казино не хоче платити вам за те, що виграли?

Що робити, якщо казино не хоче платити вам за те, що виграли?

4 р. тому від apuig89
|
11517 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
4 р. тому

Якщо казино приймає методи зняття грошей, такі як банківський переказ, скрипіл тощо.


Чому ви просто говорите, що я повинен зняти виграш методом депозиту, в даному випадку мастеркард? Банк не приймає отримання кредиту таким чином, і вони мають можливість зняти гроші за допомогою банківського переказу, і вони не дають мені вибрати цей варіант, це несправедливо.


Яке рішення є?

Автоматичний переклад.
apuig89
4 р. тому

Дуже часто зустрічається проблема з Mastercard тим, що можна здати гроші, але зняти їх неможливо. Я був би насправді дуже здивований, якби казино, про яке ви говорите, не знало цього.

Взагалі кажучи, завжди слід відмовитися, використовуючи той самий метод - це правило проти відмивання грошей, але, як я вже згадував вище, з Mastercard це часто неможливо.

То що вам сказало казино? Ви намагалися зняти назад на свою Mastercard? Можливо, якщо вони побачать у своїй системі, що транзакція не вдалася, вони запропонують вам інший варіант.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Що мене дивує, це те, що вони не шукають іншого рішення, і ahota перестали відповідати на мої повідомлення. Останнє повідомлення полягало в тому, що в цьому випадку можна зняти лише той самий спосіб оплати Mastercard, як і в цьому випадку, але зняти його з моєї Mastercard неможливо, сказали в моєму банку ING. З яким мені потрібно, щоб хтось зв’язався з цим казино, вони також мають існуючий і повністю функціонуючий варіант зняття грошей банківським переказом

Автоматичний переклад.
apuig89
4 р. тому

Як називається казино? Напевно, я б запропонував вам створити скаргу на нашому веб-сайті. Наша команда може спробувати допомогти вам і зв’язатися з казино.

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
4 р. тому

Казино Wirwetten

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Wirwetten трохи проклятий, чат не живе, це англійська мова, і у вас є відчуття, що машина відповідає на ваші запитання

Хоча для зняття не було жодної проблеми з поштовою карткою, яка навіть не має вашого імені, я надіслав їм профіль веб-сайту поштового зв’язку, і це не доставляло мені проблем, у багатьох казино я зняв цю картку (вони запитують за те саме через дохід, ніж на пенсію, щоб запобігти відмиванню грошей, як кажуть)


Автоматичний переклад.
4 р. тому

Можешь попробовать внести деньги со Skrill или куда ты хочешь получить деньги,покрутить немного и снять туда же.У меня Вроде норм работало

4 р. тому

Є казино, які працюють таким чином, це насправді несправедливо, тому що якщо у вас немає рахунку або немає карт, єдиний варіант через банківський депозит, який займає багато часу

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Привіт, у мене були проблеми з ігровою сесією зі старказино, де я втратив багато грошей, бо мав повний контейнер для бонусів і збирався заплатити (ставка о 17.50, уявіть собі джекпот), а сервер видав мені помилку і викинув L; з тих пір, як я зв’язався зі службою підтримки, вони продовжують повторювати, що вони чекають відповіді постачальника, і минуло більше двох місяців

Автоматичний переклад.
francescowere
4 р. тому

Я розумію, що казино чекає на провайдера, бо це, швидше за все, вина провайдера, але дивно, що це займає стільки часу. Я пропоную вам подати скаргу тут https://casino.guru/complaints, щоб ми могли спробувати допомогти вам пришвидшити процес. 2 місяці - це занадто багато.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Що це за казино? Це незаконно. Ви перевіряли їх умови та умови? Чи згадували вони щось про утримання виграшів? Я раніше про це не чув.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Червоний гарячий дикий

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я виграв у казино Planet 7, і я вимагаю свій виграш, і вони повертають мене першим, тому що мої документи не надійшли, а тепер, коли вони надійшли та підтверджено відсутність банківської інформації, я сказав їм надіслати їх мені до перевірте, вони постійно говорять те саме, і вони коштують 15 000 доларів, чи може хтось дати мені пораду, як отримати гроші 😔 і я маю докази всього, оскільки я фотографую розмови 😔😔

Автоматичний переклад.
Allison1976
2 р. тому

Привіт, я боюся, що вони не можуть надіслати його чеком, але якщо у вас є будь-який документ із вашого банку, ви зможете надіслати його в казино та підтвердити своє право власності на банківський рахунок. Після цього казино має змогу відправити вам виграш на ваш банківський рахунок. Мені цікаво, як ви зробили свої депозити в казино? Ви користувалися карткою чи яким способом оплати?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене є подробиці про казино, в якому я виграв приз, а баланс не відображається, я говорив зі службою підтримки, але гра також не відображається, і у мене є фотографія призу, а нижче ID гри... Знаєш, що я можу зробити? або що може статися?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ця проблема тільки в Mastercard?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене є подробиці про казино, в якому я виграв приз, а баланс не відображається, я говорив зі службою підтримки, але гра також не відображається, і у мене є фотографія призу, а нижче ID гри... Знаєш, що я можу зробити? або що може статися?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Чи можу я поставити вам кілька запитань спочатку? Ви знаєте, щоб надати корисну пораду, краще почати з основ.

Ви сказали, що зв’язалися з казино – що вам сказала служба підтримки?

Будь ласка, у яку гру ви грали?

Є функція під назвою «скарга», яку я хотів би запропонувати, просто, згідно з моїм досвідом вирішення подібних проблем, така скарга, швидше за все, займе досить багато часу. По суті, навіть казино має чекати, поки постачальник ігор проведе розслідування. Так це зазвичай працює.

У будь-якому разі не соромтеся дізнатися більше про Центр розгляду скарг прямо тут:

https://es.casino.guru/instrucciones-resolution-quejas

Я чекаю ваших оновлень - дякую.


Автоматичний переклад.
FrueHighRoller
1 рік тому

Привіт.

Чи можу я знати, що змушує вас так думати?

Так чи інакше, непогано було б скористатися кнопкою «відповісти». Це підтримує розмову досить добре організованою та допомагає іншим не відставати від контексту. Говорячи про це - кого ви насправді запитуєте? 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дуже дякую за відповідь.

На підтримку вони сказали мені, що це щось дуже дивне, чого з ними ніколи не траплялося, оскільки в історії п’єс ця п’єса-переможець не з’являється, тому вони надіслали фотографію, яку я додав, постачальнику, щоб він міг сказати нам, що сталося.

Гра Dolphin's Pearl deluxe від провайдера novomatic.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Казино betvistas не виплатило мені те, що я виграв, як я можу попросити їх заплатити мені?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого