ГоловнаФорумЗагальна дискусія про азартні ігриЩо робити, якщо казино не хоче платити вам за те, що виграли?

Що робити, якщо казино не хоче платити вам за те, що виграли?

 від apuig89
|
14 273 переглядів 40 відповідей |
|
1 23

Якщо казино приймає методи зняття грошей, такі як банківський переказ, скрипіл тощо.


Чому ви просто говорите, що я повинен зняти виграш методом депозиту, в даному випадку мастеркард? Банк не приймає отримання кредиту таким чином, і вони мають можливість зняти гроші за допомогою банківського переказу, і вони не дають мені вибрати цей варіант, це несправедливо.


Яке рішення є?

Автоматичний переклад.
apuig89

Дуже часто зустрічається проблема з Mastercard тим, що можна здати гроші, але зняти їх неможливо. Я був би насправді дуже здивований, якби казино, про яке ви говорите, не знало цього.

Взагалі кажучи, завжди слід відмовитися, використовуючи той самий метод - це правило проти відмивання грошей, але, як я вже згадував вище, з Mastercard це часто неможливо.

То що вам сказало казино? Ви намагалися зняти назад на свою Mastercard? Можливо, якщо вони побачать у своїй системі, що транзакція не вдалася, вони запропонують вам інший варіант.

Автоматичний переклад.

Що мене дивує, це те, що вони не шукають іншого рішення, і ahota перестали відповідати на мої повідомлення. Останнє повідомлення полягало в тому, що в цьому випадку можна зняти лише той самий спосіб оплати Mastercard, як і в цьому випадку, але зняти його з моєї Mastercard неможливо, сказали в моєму банку ING. З яким мені потрібно, щоб хтось зв’язався з цим казино, вони також мають існуючий і повністю функціонуючий варіант зняття грошей банківським переказом

Автоматичний переклад.
apuig89

Як називається казино? Напевно, я б запропонував вам створити скаргу на нашому веб-сайті. Наша команда може спробувати допомогти вам і зв’язатися з казино.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Казино Wirwetten

Автоматичний переклад.

Wirwetten трохи проклятий, чат не живе, це англійська мова, і у вас є відчуття, що машина відповідає на ваші запитання

Хоча для зняття не було жодної проблеми з поштовою карткою, яка навіть не має вашого імені, я надіслав їм профіль веб-сайту поштового зв’язку, і це не доставляло мені проблем, у багатьох казино я зняв цю картку (вони запитують за те саме через дохід, ніж на пенсію, щоб запобігти відмиванню грошей, як кажуть)


Автоматичний переклад.

Можешь попробовать внести деньги со Skrill или куда ты хочешь получить деньги,покрутить немного и снять туда же.У меня Вроде норм работало

Є казино, які працюють таким чином, це насправді несправедливо, тому що якщо у вас немає рахунку або немає карт, єдиний варіант через банківський депозит, який займає багато часу

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене були проблеми з ігровою сесією зі старказино, де я втратив багато грошей, бо мав повний контейнер для бонусів і збирався заплатити (ставка о 17.50, уявіть собі джекпот), а сервер видав мені помилку і викинув L; з тих пір, як я зв’язався зі службою підтримки, вони продовжують повторювати, що вони чекають відповіді постачальника, і минуло більше двох місяців

Автоматичний переклад.
francescowere

Я розумію, що казино чекає на провайдера, бо це, швидше за все, вина провайдера, але дивно, що це займає стільки часу. Я пропоную вам подати скаргу тут https://casino.guru/complaints, щоб ми могли спробувати допомогти вам пришвидшити процес. 2 місяці - це занадто багато.

Автоматичний переклад.

Що це за казино? Це незаконно. Ви перевіряли їх умови та умови? Чи згадували вони щось про утримання виграшів? Я раніше про це не чув.

Автоматичний переклад.

Червоний гарячий дикий

Автоматичний переклад.

Привіт, я виграв у казино Planet 7, і я вимагаю свій виграш, і вони повертають мене першим, тому що мої документи не надійшли, а тепер, коли вони надійшли та підтверджено відсутність банківської інформації, я сказав їм надіслати їх мені до перевірте, вони постійно говорять те саме, і вони коштують 15 000 доларів, чи може хтось дати мені пораду, як отримати гроші 😔 і я маю докази всього, оскільки я фотографую розмови 😔😔

Автоматичний переклад.
Allison1976

Привіт, я боюся, що вони не можуть надіслати його чеком, але якщо у вас є будь-який документ із вашого банку, ви зможете надіслати його в казино та підтвердити своє право власності на банківський рахунок. Після цього казино має змогу відправити вам виграш на ваш банківський рахунок. Мені цікаво, як ви зробили свої депозити в казино? Ви користувалися карткою чи яким способом оплати?

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене є подробиці про казино, в якому я виграв приз, а баланс не відображається, я говорив зі службою підтримки, але гра також не відображається, і у мене є фотографія призу, а нижче ID гри... Знаєш, що я можу зробити? або що може статися?

Автоматичний переклад.

Ця проблема тільки в Mastercard?

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене є подробиці про казино, в якому я виграв приз, а баланс не відображається, я говорив зі службою підтримки, але гра також не відображається, і у мене є фотографія призу, а нижче ID гри... Знаєш, що я можу зробити? або що може статися?

Автоматичний переклад.

Привіт!

Чи можу я поставити вам кілька запитань спочатку? Ви знаєте, щоб надати корисну пораду, краще почати з основ.

Ви сказали, що зв’язалися з казино – що вам сказала служба підтримки?

Будь ласка, у яку гру ви грали?

Є функція під назвою «скарга», яку я хотів би запропонувати, просто, згідно з моїм досвідом вирішення подібних проблем, така скарга, швидше за все, займе досить багато часу. По суті, навіть казино має чекати, поки постачальник ігор проведе розслідування. Так це зазвичай працює.

У будь-якому разі не соромтеся дізнатися більше про Центр розгляду скарг прямо тут:

https://es.casino.guru/instrucciones-resolution-quejas

Я чекаю ваших оновлень - дякую.


Автоматичний переклад.
FrueHighRoller

Привіт.

Чи можу я знати, що змушує вас так думати?

Так чи інакше, непогано було б скористатися кнопкою «відповісти». Це підтримує розмову досить добре організованою та допомагає іншим не відставати від контексту. Говорячи про це - кого ви насправді запитуєте? 🙂

Автоматичний переклад.
Radka

Дуже дякую за відповідь.

На підтримку вони сказали мені, що це щось дуже дивне, чого з ними ніколи не траплялося, оскільки в історії п’єс ця п’єса-переможець не з’являється, тому вони надіслали фотографію, яку я додав, постачальнику, щоб він міг сказати нам, що сталося.

Гра Dolphin's Pearl deluxe від провайдера novomatic.

Автоматичний переклад.

Казино betvistas не виплатило мені те, що я виграв, як я можу попросити їх заплатити мені?

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого