Привіт, ви маєте на увазі обліковий запис Mifinity? Ви знаєте, чому його заблокували? Можливо, найкраще написати в службу підтримки і запитати, в чому причина і що потрібно зробити, щоб її змінити та розблокувати.
Будь ласка, спробуйте повідомити нам, що вони вам скажуть?
Hello, do you mean Mifinity account ? Do you know why it was blocked ? It's probably best to write to support and ask what is the reason and what you have to do to get it changed and unblocked.
Will you please try and let us know what they tell you ?
Джастін (MiFinity)
6 серпня 2024, 09:25 BST
Шановний Ерміксон Мендес!
Дякуємо за звернення.
Ми вже скинули спроби коду підтвердження з нашого боку, тож ви зможете надіслати запит на новий код для свого мобільного та успішно ввійти.
Також підтвердьте номер, зареєстрований у вашому обліковому записі Mifinity.
Якщо вам потрібна додаткова допомога, зв’яжіться з нами.
З повагою,
Джастін
Це була їхня відповідь
Justin (MiFinity)
6 Aug 2024, 09:25 BST
Dear Ermickson Mendes,
Thank you for your contact.
We have already reset the verification code attempts on our side, so you should be able to request a new code for your mobile and log in successfully.
Also, please confirm the number registered in your Mifinity account.
If you need any further assistance, please contact us.
Kind Regards,
Justin
That was their reply
Justin (MiFinity)
6 Aug 2024, 09:25 BST
Caro Ermickson Mendes,
Obrigado pelo seu contacto.
Já redefinimos as tentativas de código de verificação do nosso lado, pelo que deverá poder solicitar um novo código para o seu telemóvel e iniciar sessão com êxito.
Além disso, confirme o número registado na sua conta Mifinity.
Se necessitar de mais assistência, contacte-nos.
Kind Regards,
Justin
Essa foi a resposta deles
Гаразд, я бачу, що вони скинули код, який ви, ймовірно, використовуєте для входу. Можливо, ви кілька разів неправильно ввели його, і тому це сталося? Чи допомогло те, що вони скинули його, і ви можете увійти зараз? Якщо ні, напишіть їм ще раз і скажіть, що у вас все ще виникають проблеми і нічого не вирішено.
Не соромтеся написати мені ще раз, щоб повідомити, як справи та чи проблему вирішено.
Okay, so I see they reset the code you probably use to log in. You may have entered it incorrectly a couple of times and that's why it happened ? Did it help that they reset it and you can log in now ? If not, then write to them again and tell them that you are still having problems and that nothing has been solved.
Feel free to write to me again to let me know how it is going and if the issue has been fixed.
Що ви маєте на увазі, будь ласка, як потрапити в обліковий запис? Код підтвердження не працює або в чому проблема? Ви знову писали в службу підтримки, щоб вони могли скерувати вас або дати пораду?
What do you mean now, please, how do you get into the account ? The verification code doesn't work or what is the problem ? Have you written to support again so they can guide you or give you advice ?
Вони сказали, що надіслали дзвінок, щоб увійти, але я нічого не отримав, тепер я знову запитав, чи можна зателефонувати на мій номер, тобто 964 396 301, чи можна створити інший обліковий запис, куди вони можуть мене перевести.
They said they sent a call to log in but I didn't receive anything, now I've asked again if it's possible to call my number which is 964 396 301 or if it's possible to create another account where they can transfer me.
Disseram que enviaram uma ligaçao para entrar mas não Recebe nada , agora perguntei de Novo si e possivel ligar para o meu numéro que e 964 396 301 ou si e possivel criar outra conta onde eles podem me fazer a transférerencia
Я хочу повідомити вашому оператору, що у вас виникли проблеми з отриманням кодів підтвердження через SMS. Близько року тому я зіткнувся з такою ж проблемою. У моєму випадку смс заблокував оператор. У будь-якому випадку обов’язково повідомте оператора мобільного зв’язку та казино. За невдачею отримання коду має бути причина. Це також може бути на боці casio. Таким чином, я б спробував обидві пропозиції.
I would let your operator know that you are having trouble getting verification codes via SMS. About a year ago, I encountered the same problem. In my case, the sms was blocked by the operator. In any event, be sure to notify the mobile operator and the casino as well. There has to be a cause behind the failure to receive the code. It also might be on the casio's side. Thus, I would try both suggestions.
Я б сказав, що вам потрібно звернутися до них і пояснити проблему. Оператору, якщо випадково вони блокують номер, на який має надійти код підтвердження, і платіжному оператору, що ви все ще не можете його отримати, і, можливо, є альтернатива надіслати його кудись в інше місце.
Спробуйте і повідомте нам, що ви дізналися.
I would say that you need to contact them and explain the problem. To the operator, if by any chance they are blocking the number where the verification code is supposed to arrive and to the payment provider, that you still can't get it and maybe there is an alternative to send it somewhere else.
Give it a try and let us know what you find out.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.