ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриРизики казино, які не є власниками

Ризики казино, які не є власниками

5 міс. тому від manuno
|
3380 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
5 міс. тому

Добрий вечір,

Вибачте за моє незнання та дивне запитання, але я прочитав кілька статей в Інтернеті, які мене трохи насторожили. Які ризики гри та виграшу в іноземних казино, які не належать до AAM? тому що я читав, що вам загрожують великі штрафи та в'язниця. Я подав запит на зняття виграшу зі свого ігрового рахунку на одному з цих сайтів, і тепер у мене параноїк, оскільки в моєму особистому обліковому записі є кілька входів і виходів. Чи дійсно мені загрожують штрафи та в'язниця?

Автоматичний переклад.
RubenR
5 міс. тому

Звичайно, якщо ви можете дати мені якісь поради, я радо вас вислухаю.

Автоматичний переклад.
manuno
5 міс. тому

Гей, не думай, що тобі доведеться пройти через щось подібне. Зрештою, тоді будь-хто, хто грає в казино не зі своєї країни, повинен був би сісти у в'язницю, а це було б дурницею.

Але, звичайно, я б завжди рекомендував грати в казино, які мають ліцензію у вашій країні, тому що якщо щось піде не так, вам завжди є до кого звернутися.

Тож це все, що я хотів би сказати на цю тему.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Дякую Яро, це мене втішає. У будь-якому випадку, щоб бути більш спокійним, я більше не буду грати відтепер, я навіть не підозрював, що вони не зовсім законні, оскільки вони також вимагають перевірки документів. Сподіваюся, я не вийду дурним через те, що запитав, але я надто стурбований чимось подібним, читання цих статей мене справді схвилювало, але тепер я більш розслаблений, знаючи, що це не справжні наслідки. Я чекаю зарахування останніх виграшів і більше не заходитиму на сайт, я щиро сподіваюся, що це не матиме жодних наслідків. Ще раз дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
manuno
5 міс. тому

Ласкаво просимо. Багато гравців грають на сайтах або в казино за межами їхньої країни. Звичайно, є країни, де азартні ігри абсолютно заборонені та незаконні, і в цьому випадку я можу уявити, що можуть виникнути проблеми, якщо це дійде до цього. Але таких країн дуже мало і, якщо я не помиляюся, Італія до них не відноситься.

Звісно, вам зовсім не потрібно засмучуватися, що запитали, тому ми тут, щоб допомогти та порадити.

Тому я чекаю ваших оновлень і сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше.

Але чи можу я також знати, яке це казино?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Йдеться про казино Winnita. У мене були деякі початкові проблеми, і я подав скаргу, тому що не зміг пройти перевірку документів, і тому відмовився. Потім, приблизно через 11 днів і сотні спроб, перевірка нарешті пройшла, і з цього моменту я вийшов без проблем. Тепер вони сказали мені, що я маю чекати 14 днів, поки буде оброблено останній запит на зняття коштів. Я повідомлю вас про результати, щойно будуть зміни. Фактично, в Італії азартні ігри регулюються, але законні, тому не повинно бути надмірних ризиків. Але зараз моїм пріоритетом залишається відсутність жодних юридичних проблем.

Автоматичний переклад.
manuno
5 міс. тому

Я вважаю, що 11 або навіть 14 днів - це досить великий термін для регулярного виведення. Можливо, ви знаєте, чому це займає так багато часу.

Якщо ви згодні, чи можу я запитати, який спосіб оплати ви вибрали? Так чи інакше, ми, безсумнівно, чекатимемо додаткової інформації.

Якщо можна додати, я вважаю, що ви дуже відповідально турбуєтесь про ліцензії та законність, і я сподіваюся, що це спонукатиме інших гравців проявляти таку ж обережність. 👍

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Привіт, Радко, у них є спеціальна норма, згідно з якою чим більше ви виграєте, тим більше днів вам доведеться чекати на виведення. Я не можу скаржитися, тому що це точно прописано в положенні. Я виграв 4000 євро, тож мені доведеться почекати та подивитися, чи все піде як слід. Я додаю екран із цією конкретною специфікацією. І я повідомлятиму вам, як розвиватиметься ситуація. file

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

о, я забув відповісти на твоє запитання. Я вибрав кредит на кредитну картку як спосіб зняття.

Автоматичний переклад.
manuno
5 міс. тому

Я б, напевно, не грав у такому казино, якщо вам доведеться чекати все нових і нових вилучень залежно від суми. Якщо виникнуть проблеми і ви не отримаєте гроші до того часу, то вам доведеться чекати ще довше? Я знаю, що гравці та казино часто стикаються з технічними труднощами, які можуть виникнути, і це може не входити в відповідальність казино, але я все одно вважаю, що це досить часто, якщо вам доводиться чекати до 21 дня в деяких випадках. Але якщо ви з цим погоджуєтеся, то все в порядку, і ми чекатимемо оновлення.

Крім того, дякую, що згадали спосіб виведення коштів, він один із найпоширеніших. Чи можна також зняти за допомогою криптовалюти? Я вважаю, що це не має великого значення, якщо казино дотримується своїх часових обмежень. Або я помиляюся, і ви спробували інший спосіб, і гроші надійшли раніше, ніж мали бути?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго ранку, Джаро, час очікування однаковий незалежно від способу зняття. Служба підтримки каже, що це залежить від кількості запитів, які обробляються, але я впевнений, що справжній сенс полягає в тому, щоб залишити баланс на ігровому рахунку більше часу, щоб спокусити гравця використати його, і, можливо, завершити його до того, як він буде виплачений. Це моя думка. Я використовував лише метод кредитної картки та один раз банківський переказ, і час завжди був довгим. Я також вважаю, що це надмірне очікування, яке не стимулює мене продовжувати користуватися сайтом, незважаючи на те, що я не думаю, що продовжуватиму ним користуватися, я просто чекаю на оплату. Будемо сподіватися, що все буде добре.

Автоматичний переклад.
manuno
5 міс. тому

Так, насправді схоже, що ви маєте рацію. Іноді це невиправдано довго, і казино мають тактику зупинки. Тож ви думаєте, що чудово просто залишити гроші й подивитися, що станеться. Це найрозумніше, що можна зробити. Подивимося, як все це розгорнеться.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго ранку, мені також довелося грати в казино з міжнародною ліцензією.

І він отримує виграші, які ніколи не перевищують депозити.

Як я повинен поводитися.

Чи потрібно додавати їх до своєї податкової декларації?


Автоматичний переклад.
iakhi1971
4 міс. тому

Я вважаю, що вам слід звернутися до свого бухгалтера і поставити це запитання. Вони точно повинні знати відповідь.😉

Ви пробували це?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Ні, ще ні

Я питав, тому що, можливо, хтось уже знав.

Дякую

Автоматичний переклад.
iakhi1971
4 міс. тому

У кожному штаті виграші можуть оподатковуватись по-різному, тому я думаю, що або гравець з Італії відповість вам, або спробує знайти якусь інформацію, яка може підказати вам, що вам потрібно зробити. 😉

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго ранку, я хотів би повідомити вам про те, що відбувається із запитаним виведенням коштів. На сьогоднішній день я отримав лише 800 євро з 4000 євро. Після запиту пояснень мені спочатку сказали, що ми вийшли в межах 14-денного терміну. Тим часом, зігравши знову та вигравши, я подав запит на ще одне виведення коштів, але попередній залишається в очікуванні, я знову зв’язався зі службою підтримки, яка сказала мені, що: після запиту на нове виведення коштів 14 днів відраховуються від останнього запиту. Щось смішне. В принципі, хтозна, коли і чи побачу я ці кошти. У світлі фактів я категорично не рекомендую казино, виходячи з припущення, що я впевнений, що якби ви не втрутилися, я б не пройшов перевірку документів, у якій ПОСТІЙНО відмовляли І БЕЗ БУДЬ-ЯКОЇ ПРИЧИНИ, мені знадобилося 12 днів для чека із заблокованими коштами навіть у цьому випадку. Політика очікування в 14 робочих днів вже була надмірною, але навіть подовження терміну та його початок заново з кожним новим запитом на зняття здається мені дивним. Категорично відхилено! Вони розумні, і ніхто не любить розумних людей.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго ранку, я хотів би повідомити вам про те, що відбувається із запитаним виведенням коштів. На сьогоднішній день я отримав лише 800 євро з 4000 євро. Після запиту пояснень мені спочатку сказали, що ми вийшли в межах 14-денного терміну. Тим часом, зігравши знову та вигравши, я подав запит на ще одне виведення коштів, але попередній залишається в очікуванні, я знову зв’язався зі службою підтримки, яка сказала мені, що: після запиту на нове виведення коштів 14 днів відраховуються від останнього запиту. Щось смішне. В принципі, хтозна, коли і чи побачу я ці кошти. У світлі фактів я категорично не рекомендую казино, виходячи з припущення, що я впевнений, що якби ви не втрутилися, я б не пройшов перевірку документів, у якій ПОСТІЙНО відмовляли І БЕЗ БУДЬ-ЯКОЇ ПРИЧИНИ, мені знадобилося 12 днів для чека із заблокованими коштами навіть у цьому випадку. Політика очікування в 14 робочих днів вже була надмірною, але навіть подовження терміну та його початок заново з кожним новим запитом на зняття здається мені дивним. Категорично відхилено! Вони розумні, і ніхто не любить розумних людей.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Подібна ситуація трапилася зі мною, але без відповідей, 20 днів нічого не отримав... Я не знаю, чи це пов’язано з ліцензією, тому що я граю на двох сайтах Curacao (один уже заплатив мені вилучення 200 євро, 700 євро та 100 євро), а інший не хоче платити мені 80 євро!! насправді я прийшов сьогодні, тому що мені потрібно вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго ранку, я хотів би повідомити вам про те, що відбувається із запитаним виведенням коштів. На сьогоднішній день я отримав лише 800 євро з 4000 євро. Після запиту пояснень мені спочатку сказали, що ми вийшли в межах 14-денного терміну. Тим часом, зігравши знову та вигравши, я подав запит на ще одне виведення коштів, але попередній залишається в очікуванні, я знову зв’язався зі службою підтримки, яка сказала мені, що: після запиту на нове виведення коштів 14 днів відраховуються від останнього запиту. Щось смішне. В принципі, хтозна, коли і чи побачу я ці кошти. У світлі фактів я категорично не рекомендую казино, виходячи з припущення, що я впевнений, що якби ви не втрутилися, я б не пройшов перевірку документів, у якій ПОСТІЙНО відмовляли І БЕЗ БУДЬ-ЯКОЇ ПРИЧИНИ, мені знадобилося 12 днів для чека із заблокованими коштами навіть у цьому випадку. Політика очікування в 14 робочих днів вже була надмірною, але навіть подовження терміну та його початок заново з кожним новим запитом на зняття здається мені дивним. Категорично відхилено! Вони розумні, і ніхто не любить розумних людей.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені дивно, що з моменту нового зняття завжди відраховується 14 днів. Я вважаю, що зняття, яке ви здійснили раніше, підпадає під дію 14 днів, але коли ви зробите нове зняття, це більше не вплине. У будь-якому випадку, судячи з того, що я прочитав, я, напевно, помиляюся, і я не знаю, як довго ви тепер чекатимете.

У будь-якому випадку, навіть якщо ви продовжите грати, я б не став робити ще раз виведення грошей, якщо ви знаєте, як працює казино, і перевіряєте, чи отримаєте ви гроші, які просили. Я сподіваюся, що так і ви отримаєте хороші новини, коли прийдете сюди знову.

Звичайно, якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, ви можете подати нам скаргу, оскільки ми надаємо казино 14 днів для виведення коштів і не вважаємо справедливим продовжувати його ще на два тижні, коли ви робите нове виведення.

Дайте мені знати, якщо ви вирішите відкрити його.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Подібна ситуація трапилася зі мною, але без відповідей, 20 днів нічого не отримав... Я не знаю, чи це пов’язано з ліцензією, тому що я граю на двох сайтах Curacao (один уже заплатив мені вилучення 200 євро, 700 євро та 100 євро), а інший не хоче платити мені 80 євро!! насправді я прийшов сьогодні, тому що мені потрібно вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я скажу щось подібне, а саме те, що ми даємо казино 14 днів, щоб зняти кошти, і коли ви закінчите цей період, ви можете подати нам скаргу, якщо вам потрібна допомога.

Однак казино нічого не повідомило про те, чому ви ще не зняли кошти? Чи були у вас якісь успішні в цьому, з яким у вас виникли труднощі?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого