ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриПроблеми зі зняттям коштів казино

Проблеми зі зняттям коштів казино

2 р. тому від mattjakob78onTwitter
|
7827 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
2 р. тому

Так багато причин, чому люди страждають від абстиненції. Так багато етапів транзакцій перед зняттям може надійти на ваш банківський рахунок. Багато з цих платформ казино чутливі до збоїв і ddos-атак.


Будь-хто, хто має проблеми зі зняттям коштів, повинен без проблем шукати мою інформацію.

Перш за все будьте впевнені, що ми виведемо ваші кошти. Я фахівець з кібербезпеки і тривалий час працював програмістом у багатьох казино, і завдяки цьому досвіду я можу розраховувати алгоритми для кодування онлайн-казино та завжди вигравати з ними. Хоча іноді я не працюю сам, тому що казино бачать мої пристрої та IP-адреси і не дозволяють мені працювати. Все, що нам потрібно зробити, це провести кілька криптографічних аналізів, і ви зможете зняти гроші.

Тож я не лише відновлю обліковий запис, але й створю модифікації для вашого облікового запису, щоб запобігти виникненню збоїв в обліковому записі.

Багато з цих платформ казино чутливі до збоїв і ddos-атак. Тим часом це впливає на користувачів без їх відома.


Більш важливою інформацією є створення модів для вашого облікового запису казино. Це захистить вас від будь-яких проблем із забороною облікового запису. У цьому полягає мій професіоналізм. залишатися в безпеці

Автоматичний переклад.
mattjakob78onTwitter
2 р. тому

Важко повірити!!

Більшість казино навмисно затримують платіж... Мені цікаво, як можна обійти їхню систему.🤔🤔

Автоматичний переклад.
mattjakob78onTwitter
2 р. тому

Мені здається, що ви відчайдушно намагаєтесь просувати тут деякі послуги кібербезпеки, пропонуючи людям рішення для проблем, яких, на жаль, для вас не існує або вони надзвичайно рідкісні. Якби ви справді грали в онлайн-казино, ви б знали, що відкладене зняття коштів зазвичай затримується через тривалий процес перевірки в казино, тому що в казино повільна підтримка клієнтів, у них бракує персоналу, вони затримують зняття як форму стратегія зупинки, яка намагається переконатися, що переможець втратить виграш протягом періоду очікування тощо.

Зазвичай немає збоїв в обліковому записі та не потрібно відновлювати доступ до облікового запису. Якщо казино заблокує ваш обліковий запис, скажімо, через порушення умов і положень, але ви все одно матимете певні навички, щоб відновити доступ до облікового запису, це вам не допоможе, оскільки казино знову закриє його, коли ви подасте запит на зняття коштів з відновленого облікового запису.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт


з будь-яких питань звертайтеся до СБГОК.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

О так, це чудово. Одного разу Мет допоміг мені відновити мій обліковий запис Bitstarz, заморожений для зняття коштів, кілька місяців тому. Прочитайте про нього на форумі Reddit. я б рекомендував.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Наскільки це правда? Я думаю, що це законно. Якщо так, я хотів би створити мод для свого облікового запису казино. Чув, що так багато ризикованих гравців створюють моди зараз, щоб не втратити свій обліковий запис.

Автоматичний переклад.
justinemark067
2 р. тому

Наскільки це правда, що ви та janeshaffer012 одна людина, мені цікаво...🤔

Чесно кажучи, я не розумію, про який саме мод ви говорите.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
mattjakob78onTwitter
2 р. тому

Дякуємо за цю рекомендацію. Перш ніж найняти цього хлопця, який нарешті допоміг мені отримати мої кошти з казино Wild Bet, я ретельно провів належну перевірку та дослідив.

Мій досвід роботи з WildBet поки що, м’яко кажучи, засмучує. Я грав у вітальний бонус на два депозити, але програв. Тоді я зробив депозит без бонусу та виграв 14000 доларів. Потім надіслав усі мої документи для перевірки. Вони постійно заявляють, що мій доказ банку відхилено. Після того, як я надіслав скріншоти депозитів, мої виписки, лист із підтвердженням рахунку від мого банку. Кожного разу кажуть не правильну інформацію. Я вже надіслав їм, і вони це схвалили, підтвердження платежу їм від мого банку, той самий банківський рахунок, який я хочу, щоб зняття було надіслано. Команда підтримки в чаті була дуже грубою та надзвичайно марною. Я просив навести приклади того, що саме вони хочуть, але вони ніколи не відповідають. За весь час онлайнової гри мені ніколи не було так важко перевірити. Я можу лише подумати, що це тому, що я здобув пристойну перемогу. На цьому етапі я більше не робитиму депозит і не можу рекомендувати їх, доки не вважаю, що вони є законним казино, або вони краще пояснять, чого я їм не даю, щоб остаточно підтвердити свій рахунок.

У мене не було іншого виходу, окрім як звернутися до Метта, який дійсно допоміг у процесі відновлення.


Автоматичний переклад.
parksholly1977
2 р. тому

Привіт,

звучить принаймні жахливо, і я, мабуть, кинув би раніше, ніж ти. 😀

Тепер я хочу знати, як саме цей Мет допоміг тобі?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, я б не знав, як саме вони це зробили. Він сказав, що це «неортодоксальний підхід» із невеликим аналізом криптографії. Мене лише попросили надіслати необхідні документи, що я й зробив. Мені це здається хаком, оскільки процес і відповідь були дуже швидкими. Що дійсно важливо, я зміг повернути свої гроші, мало кому так пощастило.

Автоматичний переклад.
parksholly1977
1 рік тому

Це все звучить досить дивно для мене - вибачте.

Ви помітили цей пост, написаний Даніелем? Я думаю, що це має набагато більше сенсу:

"для mattjakob78 у Твіттері

1 МІСЯЦЬ ТОМУ

Я відчуваю, що ви відчайдушно намагаєтеся просувати тут деякі послуги кібербезпеки, пропонуючи людям рішення для проблем, яких, на жаль, для вас не існує або вони надзвичайно рідкісні. Якби ви справді грали в онлайн-казино, ви б знали, що відкладене зняття коштів зазвичай затримується через тривалий процес перевірки в казино, тому що в казино повільна підтримка клієнтів, у них бракує персоналу, вони затримують зняття як форму стратегія зупинки, яка намагається переконатися, що переможець втратить виграш протягом періоду очікування тощо.

Зазвичай немає збоїв в обліковому записі та не потрібно відновлювати доступ до облікового запису. Якщо казино заблокує ваш обліковий запис, скажімо, за порушення умов і положень, але ви все одно матимете певні навички, щоб відновити доступ до облікового запису, це вам не допоможе, оскільки казино знову закриє його, коли ви подасте запит на зняття коштів з відновленого облікового запису».

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Особисто я б не ризикнув відправляти нікому документи. Я також не посилаю їх у казино. Я ніколи не граю на гроші, лише заради задоволення від безкоштовних обертань :)

Автоматичний переклад.
Ronan1001
1 рік тому

У цьому випадку проігноруйте мою відповідь щодо скріншотів виграшів 😀👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У цьому випадку проігноруйте мою відповідь щодо скріншотів виграшів 😀👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене десь були скріншоти моїх віртуальних виграшів. Я грав з бездепозитним бонусом. Я не міг вивести ці кошти, але виграш був пристойний 😀 Не можу знайти. Можливо, я їх видалив, тому що вони мені не потрібні.

Гаразд, не буду дивитись 😀👍

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Ronan1001
1 рік тому

Чому ви не змогли забрати хоча б частину виграшу? Я знаю, що суми для зняття зазвичай обмежені, але ви маєте щось отримати, принаймні, якщо виграєте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чому ви не змогли забрати хоча б частину виграшу? Я знаю, що суми для зняття зазвичай обмежені, але ви маєте щось отримати, принаймні, якщо виграєте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, через обмеження бонусної політики.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також зіткнувся з тією ж проблемою.

Автоматичний переклад.
Ronan1001
1 рік тому

Я вважаю, що це потребує більш детального пояснення від казино.

У будь-якому випадку, я пам’ятаю один із ваших попередніх постів, де ви згадали, що ніколи не надішлете жодних особистих документів для перевірки, можливо, це причина?

Ще одне загальне правило полягає в тому, що для виплати виграшу гравець повинен внести мінімум, щоб зареєструвати бажаний варіант оплати, щоб казино могло продовжити виведення коштів. Чи може це бути так?

🙂



Автоматичний переклад.
AmyLeonard
1 рік тому

Не могли б ви пояснити проблему, будь ласка?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що це потребує більш детального пояснення від казино.

У будь-якому випадку, я пам’ятаю один із ваших попередніх постів, де ви згадали, що ніколи не надішлете жодних особистих документів для перевірки, можливо, це причина?

Ще одне загальне правило полягає в тому, що для виплати виграшу гравець повинен внести мінімум, щоб зареєструвати бажаний варіант оплати, щоб казино могло продовжити виведення коштів. Чи може це бути так?

🙂



Автоматичний переклад.
1 рік тому

І це теж може бути так :)

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого