ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриПроблема зняття з IWINFORTUNE CASINO

Проблема зняття з IWINFORTUNE CASINO

9 міс. тому від elouise16
|
1863 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
9 міс. тому

У мене не було жодних проблем із виведенням коштів із казино IWINFORTUNE, доки я не подав запит на зняття 1000 фунтів стерлінгів 8 лютого 2024 року. Він був ЧЕКАЄТЬСЯ. Я надсилав електронні листи без відповіді, я надсилав електронні листи своєму особистому менеджеру, жодної відповіді. я зайшов у чат, і вони сказали, що це займе 7-21 робочий день, і немає проблем, я отримаю свої гроші !!! я ніколи не чув про щось подібне. я сказав їм, що в їхніх положеннях та умовах чітко вказано 24-48 годин для обробки зняття коштів, тож вони закрили чат...все ще чекаю на свої гроші

Автоматичний переклад.
elouise16
9 міс. тому

Гарного вам дня!

Хоча я думаю, що ці проблеми з казино можуть зіпсувати день...

Чесно кажучи, у мене є погана новина, яку я маю тобі повідомити. Головне, що казино закрилося, принаймні згідно з останніми даними, які ми отримали від керівництва. Я б сказав, що це пояснює відсутність спілкування з боку казино.

Чи можу я знати, коли ви востаннє отримували відповідь? Мені неприємно бачити вас, не знаючи, що вони планують закрити, залишивши ваш активний баланс заблокованим у непрацюючому казино...

Хоча все можливо,..

Можливо, подання офіційної скарги дозволить поговорити з кимось із цієї компанії.

Ваш час буде єдиною інвестицією, тому не бійтеся, це безкоштовно. Я вважаю, що варто спробувати.

Натисніть на це посилання, щоб подати скаргу 👈

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Привіт, Радька, правда, вау? Я насправді отримав відповідь від мого особистого менеджера сьогодні, щоб сказати, що він надіслав повідомлення групі обробки, і, сподіваюся, моє зняття буде оброблено незабаром! Він також дав мені безкоштовний бонус у 25 фунтів стерлінгів для гри в автомати! я такий розгублений і розлючений через це, мені вдалося зняти 400 фунтів стерлінгів 3 тижні тому без жодних проблем, це було зроблено за 24 години


Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
elouise16
9 міс. тому

Привіт,

Я дуже радий це чути. Будь ласка, щоб уникнути непорозумінь, ми обидва говоримо про це казино 👈? Якщо так, будь ласка, дайте мені знати, я проінформую нашу команду обробки даних, щоб налаштувати правильну інформацію та підтримувати огляд в актуальному стані.

У будь-якому разі ми будемо тут, щоб отримати оновлення, сподіваємося, що менеджер дотримає свого слова. 🙂


Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Привіт .

Вибачте за таку пізню відповідь, мені було досить погано 🙁 Хороші новини, кошти надійшли на мій банківський рахунок через 3 дні після нашої розмови 🙂

Я знову зняв 400 фунтів стерлінгів і ще 200 фунтів стерлінгів без жодних проблем 🙂

Отже, чесно кажучи, я повинен сказати, що IWINFORTUNE.CO/EN — це хороший сайт, який виплачує, якщо ви пройшли верифікацію, грали через свої ставки. але іноді вам просто потрібно почекати трохи довше, оскільки вони повинні зробити свої перевірки, що добре 🙂

Спілкування між мною та моїм особистим менеджером було дуже хорошим щодо будь-яких проблем, з якими я міг стикатися електронною поштою.

Автоматичний переклад.
elouise16
7 міс. тому

Ну, я радий, що все налагодилося, тому що те, що ти отримав свої гроші, це найголовніше. Скільки часу все це зайняло врешті-решт і який метод ви використовували для зняття? Чи залишитеся ви в цьому казино, коли ваші інші зняття коштів будуть нормальними? 🙂 ☘️🎉

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого