ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриПроблема уточнення виключення

Проблема уточнення виключення

2 р. тому від gkiokgkiok
|
2456 переглядів 5 відповідей |
|
2 р. тому

Добрий вечір. Я зробив розбіжність у казино Rollingslots, і сьогодні я створив новий обліковий запис у їхній дочірній компанії wildtokyo.

Поки я вносив звичайні гроші і грав (130 євро), мені повідомили, що рахунок потрібно закрити і він заблокований. Що буде з цими грошима? Що я повинен зробити?

(Я уточнюю, що гроші були азартні та програні, а потім мене звільнили.) Дуже дякую за будь-яку інформацію.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я маю на увазі, оскільки мені не дозволили грати, мене не слід було повідомляти заздалегідь, інакше казино не прийме мій депозит;

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добрий вечір. Я зробив розбіжність у казино Rollingslots, і сьогодні я створив новий обліковий запис у їхній дочірній компанії wildtokyo.

Поки я вносив звичайні гроші і грав (130 євро), мені повідомили, що рахунок потрібно закрити і він заблокований. Що буде з цими грошима? Що я повинен зробити?

(Я уточнюю, що гроші були азартні та програні, а потім мене звільнили.) Дуже дякую за будь-яку інформацію.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Тож чи є у вас активний баланс на вашому рахунку в казино або ви вже зіграли гроші, будь ласка?

Якщо рахунок ось-ось закриють, вам слід повернути свій активний баланс.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я маю на увазі, оскільки мені не дозволили грати, мене не слід було повідомляти заздалегідь, інакше казино не прийме мій депозит;

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У разі самовиключення в дочірньому казино кожному казино потрібен деякий час, щоб оцінити вашу інформацію, щоб переконатися, що це справді ви. В іншому випадку чужий обліковий запис може бути закрито. Ймовірно, вони знайшли збіг, коли ви використали свій спосіб оплати, тому вони вчинили дію та закрили ваш обліковий запис.

Наступного разу, можливо, вам варто спробувати зв’язатися зі службою підтримки заздалегідь, сказавши: "Привіт, я попросив самовиключення в казино вашої сестри, і тепер я хочу зробити депозит тут. Можна?" І подивіться, що буде.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні. Сестринське казино приймає мої гроші. Я втратив гроші, але аґтер забанив мій обліковий запис.. І я зараз питаю...

Чому казино-сестра приймає від мене гроші??? Як я можу їх повернути???

Автоматичний переклад.
gkiokgkiok
2 р. тому

Привіт,

сестринське казино прийняло ваші гроші, тому що це не те казино, з якого ви самі виключилися.

Чесно кажучи, не існує глобального інструменту самовиключення, тому, щоб не потрапити в казино, ви повинні повідомити кожне казино окремо, щоб бути впевненим, що вони підтвердили ваш запит. Це безпечніший шлях.

Важливо: чи зазначали ви, що у вас виникли проблеми з азартними іграми, коли ви самостійно виключили себе з казино, будь ласка?

У будь-якому випадку, глобальне самовиключення – це ідея, над якою ми зараз працюємо:

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого