ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриПредставники служби підтримки клієнтів

Представники служби підтримки клієнтів

2 р. тому від Winwinbig007
|
3469 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

У мене була проблема з депозитом протягом п’яти днів після того, як я надіслав підтвердження платежу, але моя проблема все ще не вирішена. Кожного разу, коли я переходжу в чат, 4 представника клієнтів казали мені, що підтвердження платежу перевіряється, а результатом буде 2-3 робочих дні, які зараз тривають 4 робочі дні, і мій рахунок все ще не зараховано. Мені зрозуміло, що представники служби підтримки не мають повноважень, тому що вони не вирішують вашу проблему. Ось чому їх називають представниками клієнтів, чи не так. Вони дійсно не мають жодної мети, і ви даремно витрачаєте свій час та дані. Крім того, дуже поганий зв’язок між командою підтримки та клієнтом. Вони не підтверджують і не визнають ваші електронні листи і ви, як клієнт, повинні розглянути свою власну скаргу, яка є несправедливою та необґрунтованою, оскільки проблема, яка виникла, була помилкою, а не моєю. Ця проблема створює незручності, і я дуже незадоволений, що казино розглядає скаргу клієнтів. Здається, ви не важливий і є лише гравцем у цьому казино. Я точно не буду запрошувати жодного зі своїх друзів грати в казино Thunderbolt.

Автоматичний переклад.
Winwinbig007
2 р. тому

Привіт, перевірка KYC не займе багато часу, однак це казино заслужило сумнівну репутацію, тому у нього можуть виникнути деякі проблеми. Я пропоную вам приділити цьому процесу ще кілька робочих днів. Якщо вони не можуть пройти, ви можете подати на них скаргу.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Як тут додати бонуси?

Автоматичний переклад.
Dreday0078
5 міс. тому

Будь ласка, як ви можете повідомити іншим про цікаві бонуси, точніше, як наша команда збирає бонуси, щоб ви могли їх переглядати?

Перша тема вказана тут: https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Трохи підказки: «якщо є щось цікаве (рекламна пропозиція, бонусна пропозиція тощо), чим ви хотіли б поділитися з іншими, не соромтеся це робити. Ми просто хочемо, щоб випадкові люди не публікували свої партнерські посилання на веб-сайті або публікації казино які звучать як "ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЯ ТУТ, НАЙКРАЩЕ КАЗИНО - натисніть ТУТ!!!" - я видаляю подібні дописи щодня.

Взагалі, якщо промо чимось цікаве для форумчан, поділіться з ними, але, скажімо, якщо казино пропонує 100% на 1-й депозит, то це нічого цікавого, тому що ви можете знайти подібну пропозицію всюди».

Друга частина пов’язана з процесом оцінки, який застосовується до кожного казино в нашій базі даних. Після перевірки хороші можуть представити свої бонуси нашій спеціальній команді, яка потім визначає умови та гарантує, що такі бонуси належним чином доступні в списку та меню казино.


Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Я Dreay1978 хотів би додати бонус 20БОНУС як бездепозитний бонус!!

Автоматичний переклад.
Dreday0078
5 міс. тому

Привіт! Ми не казино, тому я не можу додати вам бонуси. Якщо ви хочете, вам доведеться отримати його в казино. Вам було б цікаво побачити бездепозитні бонуси? Якщо так, ви можете побачити це на цій вкладці - бездепозитні бонуси . 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого