ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриПредставники служби підтримки клієнтів

Представники служби підтримки клієнтів

2 р. тому від Winwinbig007
|
2139 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
2 р. тому

У мене була проблема з депозитом протягом п’яти днів після того, як я надіслав підтвердження платежу, але моя проблема все ще не вирішена. Кожного разу, коли я переходжу в чат, 4 представника клієнтів казали мені, що підтвердження платежу перевіряється, а результатом буде 2-3 робочих дні, які зараз тривають 4 робочі дні, і мій рахунок все ще не зараховано. Мені зрозуміло, що представники служби підтримки не мають повноважень, тому що вони не вирішують вашу проблему. Ось чому їх називають представниками клієнтів, чи не так. Вони дійсно не мають жодної мети, і ви даремно витрачаєте свій час та дані. Крім того, дуже поганий зв’язок між командою підтримки та клієнтом. Вони не підтверджують і не визнають ваші електронні листи і ви, як клієнт, повинні розглянути свою власну скаргу, яка є несправедливою та необґрунтованою, оскільки проблема, яка виникла, була помилкою, а не моєю. Ця проблема створює незручності, і я дуже незадоволений, що казино розглядає скаргу клієнтів. Здається, ви не важливий і є лише гравцем у цьому казино. Я точно не буду запрошувати жодного зі своїх друзів грати в казино Thunderbolt.

Автоматичний переклад.
Winwinbig007
2 р. тому

Привіт, перевірка KYC не займе багато часу, однак це казино заслужило сумнівну репутацію, тому у нього можуть виникнути деякі проблеми. Я пропоную вам приділити цьому процесу ще кілька робочих днів. Якщо вони не можуть пройти, ви можете подати на них скаргу.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого