Дякую Nigeljc – як експерт, оскільки скасування зняття коштів є незаконним (і я вважаю, що це бажана зміна до закону), і клієнти не можуть цього робити – безумовно, компанія, яка скасувала ваше зняття коштів, є набагато серйознішою – у них не було проблем із моїм прийомом депозити з мого облікового запису PayPal - який має ту саму адресу електронної пошти та контактні дані - єдина проблема полягала в тому, що він був на моєму дівочому прізвищі - цікаво, якщо сайт дозволяє клієнту скасувати зняття коштів, які засоби захисту є у клієнта - З проведеного мною дослідження здається, що комісія з азартних ігор штрафує ігрову компанію, але я просто не можу знайти жодної інформації про звернення до клієнта – я, напевно, щось пропускаю, наче комісія з азартних ігор штрафує компанії за порушення правил, тоді це випливає клієнт, який постраждав несправедливо, повинен отримати певну компенсацію - інакше Комісія з азартних ігор стягує штрафи, казино зазнає збитків, а клієнт, який зазнав збитків і повідомив, що витрачає час на весь процес, не отримує компенсацію, і ви починаєте цікаво, який сенс повідомляти про це, оскільки для них немає позитивного результату - я сподіваюся, що помиляюся, але витратив години, намагаючись дізнатися про компенсацію клієнтам, і нічого не можу знайти
Thank you Nigeljc - as an expert as reversing withdrawals is illegal (and I think that is a welcome change to the law) and customers can’t do that - surely a company reversing your withdrawal is much more serious - they had no issues taking my deposits from my PayPal account - which has the same email address and contact details - the only issue was it was in my maiden name - as a matter of interest if a site allows a customer to reverse their withdrawal what recourse is there to the customer - from the research I have done it seems the gambling commission fines the gaming company but I simply can’t find any information on the recourse to the customer - I have to be missing something as if the Gamblong Commission fine companies for breaching regulations then it follows the customer who has been wronged should be compensated in some way - otherwise the Gambling Commission collects fines, the casino suffers the loss and the customer who has suffered the loss and reported it spending time going through the whole process is not compensated and you start to wonder what is the point in reporting it as there is no positive outcome for them - I hope I am wrong but have spent hours trying to find out about compensation to the customers and can find nothing
Автоматичний переклад.