Привіт.
Спочатку я б рекомендував знайти більш гідне казино з вищим рейтингом репутації та більш справедливими умовами.
На ваше запитання:
Це варіюється і залежить від кількості документів, які потрібно подати, і від того, наскільки гнучкий персонал казино.
Я б сказав від кількох днів до тижня.
Щодо оплати, я б сказав, що те саме.
Подальшу дискусію щодо Icecasino можна знайти тут .
Не соромтеся добре перевіряти скарги: https://casino.guru/complaints
Hello.
At first, I would recommend finding a more decent casino with a higher reputation score and more fair terms and conditions.
To your question:
It varies and depends on how many documents you need to submit and how flexible the casinos staff is.
I'd say from a few days to a week.
Regarding the payment, I'd say it's the same.
You can find further discussion concerning the Icecasino here.
Feel free to check complaints s well: https://casino.guru/complaints
Це залежить від того, скільки документів вони запитують. Але я б порекомендував вам скористатися іншим казино з вищою репутацією.
It depends on how many documents they're asking. But I would recommend you to use another casino with a higher reputation.
Добре, я прислухаюсь до вашої поради, але я хотів би свої гроші, з документів я надіслав посвідчення особи, кредитну картку та рахунок skrill
Ok I will listen to your advice, but I would like my money, from the documents I sent an ID card, credit card and skrill account
Швидкість перевірки дуже індивідуальна для кожного казино та кожного гравця, але я вважаю, що це не повинно тривати більше 2 тижнів. У нормі приблизно 2-5 днів.
The verification speed is very individual in every casino and every player, but I believe it should never take more than 2 weeks. The standard is about 2-5 days.
Привіт. Ice Casino не зараховує 10000 тенге, внесені мною через платіжну систему Beeline. Нічого конкретного оператори в чаті не говорять. Я надіслав їм квитанції про оплату через чат та електронну пошту. Мої запити ігноруються. Скажи мені що робити?
Hello. Ice Casino does not credit 10000 KZT deposited by me through the Beeline payment system. The operators do not say anything specific in the chat. I sent proof of payment receipts to them via chat and email. My requests are being ignored. Tell me what to do?
Здравствуйте. Ice Casino не зачисляет 10000 KZT внесённые мной через платёжную систему Билайн. В чате операторы ничего определённого не говорят. Я отправил квитанции подтверждения об оплате им в чат и по электронной почте. Мои обращения игнорируют. Подскажите что делать?
Привіт,
якщо ви не можете вирішити ситуацію з казино самостійно, ми можемо спробувати втрутитися і допомогти вам.
Будь ласка, скільки часу ви чекали, коли сума з’явиться на вашому рахунку казино?
Якщо вам потрібна допомога, все, що вам потрібно зробити, це подати скаргу, просто натисніть це посилання:
Hello there,
if you can't solve the situation with the casino on your own, we can try to step in and help you.
For how long have you been waiting for the sum to appear in your casino account, please?
In case you need help, all you need to do is submit a complaint, just click this link:
Привіт, дякую за відповідь. Казино перерахувало гроші на мій рахунок. Термін реєстрації 1,5 дня
Hello, thanks for answering. The casino credited the money to my account. Enrollment time 1.5 days
Здравствуйте, спасибо что ответили. Казино зачислило деньги на мой счет. Время зачисления 1,5 суток
таке запитання ... що ви в основному використовуєте для внесення та виведення грошей у казино? прямо на карту чи може якісь платіжні системи?
such a question ... what do you mainly use to deposit and withdraw money from the casino? directly to the card or maybe some payment systems?
такой вопрос...а чем вы в основном пользуетесь для ввода-вывода денег с казино? прямо на карту или может какие-то платежные системы?
Привіт. В основному користуюсь карткою VISA та платіжною системою SKRILL
Hello. I mainly use VISA card and SKRILL payment system
Привет. В основном использую карту VISA и платёжную систему SKRILL
ох дякую! Я також іноді використовую Skrill, але не так часто. Я також використовую ecoPayz у деяких казино. Я подумав, може хлопці ще використовують якісь нові фінансові інструменти)
ooh thanks! I also use Skrill sometimes, but not as often. I also use ecoPayz in some casinos. I thought maybe the guys still use some new financial instruments)
оо, спасибо! я тоже иногда Skrill использую, но не так часто. Еще в некоторых казино ecoPayz юзаю. Думал может ребята еще какими-то новыми фин.инструментами пользуются)
Привіт, лександро.
Я б сказав, що це могло б бути швидше, але справа в тому, що казино вирішило вашу проблему.
Сподіваюся, вам сподобається час у казино. Якщо вам вдасться виграти, поділіться з нами детальнішою інформацією про перевірку та час виведення коштів. 🙂
Hello, leksandr.
I'd say that it could be quicker, but the point is that the casino solved your issue.
I hope you'll enjoy your time in the casino. If you manage to win, please share more details about verification and withdrawal time with us. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.