привіт
Я зміг увійти минулого тижня та зробити депозит у розмірі 200 євро. Застава не надійшла. Я спробував знову внести депозит у розмірі 20 євро, щоб перевірити, чи проблема в моїй стороні, але те саме повторилося. Після цього я безуспішно намагався зв’язатися зі службою підтримки клієнтів через чат і електронну пошту. Сьогодні (29.01) я зміг увійти і отримав відповідь з чату, що проблема в платіжному брокері і вона вирішується. Сказали, що скоро отримаю гроші. Проте нічого не сталося. Я перевірив у Zimpler (платіжного брокера), чи є проблема з їх системою. Я отримав квитанцію та підтвердження від Zimpler, що гроші були перераховані абсолютно правильно та без проблем. Я досі не отримав свої гроші, і жодна електронна пошта не відповідає з жодної адреси.
Hey.
I was able to log in last week and make a deposit of 200e. The deposit did not arrive. I tried again with a 20e deposit to see if the problem is on my end, but the same thing happened again. After that, I tried to contact customer service via chat and email without success. Today (29.01) I was able to log in and received an answer from the chat that the problem is with the payment broker and it is being fixed. They said I would get my money soon. However, nothing happened. I checked with Zimpler (payment broker) that there is a problem with their system. I received a receipt and confirmation from Zimpler that the money had been transferred completely correctly and without any problems. I still haven't received my money and no e-mails are answered from any address.
Hei.
Pystyin kirjautumaan viime viikolla ja tekemään talletuksen 200e. Talletus ei saapunut perille. Kokeilin vielä 20e talletuksella onko vika minun päässäni mutta sama toistui. Tämän jälkeen yritin kontaktoida asiakaspalvelua chatin ja sähköpostin kautta tuloksetta. Tänään (29.01) pystyin kirjautumaan ja sain vastauksen chatista että ongelma on maksunvälittäjässä ja sitä korjataan. Saisin kuulemma rahani pian. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Varmistin Zimpleriltä (maksunvälittäjä) että onko vika heidän järjestelmässään. Sain kuitin ja vahvistuksen Zimpleriltä että rahat olivat siirtyneet täysin oikein ja ongelmitta. Edelleenkään en ole rahojani saanut eikä sähköposteihin vastata mistään osoitteesta.
Автоматичний переклад.