Привіт. Я трохи збентежений і скажу вам чому. По-перше, це казино є закритим у нашій базі даних. Ви можете перевірити це тут 👈. Тож я зв’яжуся з нашою групою даних, щоб вони ще раз оглянули казино, щоб дізнатися, що насправді відбувається. Чи можу я попросити вас опублікувати тут знімок екрана, на якому видно URL-адресу казино, будь ласка 🙏.
А потім я хотів би запитати, будь ласка, коли ви отримали електронний лист від служби підтримки? Я чекаю вашої відповіді, а тим часом спробую дізнатися, що тут відбувається 🤔.
Hello. I am a bit confused and will tell you why. Firstly, we have this casino as closed in our database. You can check it out here 👈. So I will get in touch with our data team, so they will have a look at the casino again, to find out what is actually going on. May I ask you, to post here a screenshot where the URL of the casino is visible, please 🙏.
And then I would like to ask, when have you received the email from the support, please? I will wait for your response and meanwhile will try to find out what is going on here 🤔.