7 міс. тому
Вибачте, можливо, ви говорите не про виграш у казино? Чи правильно я розумію?
Sorry, are you talking about not winning at a casino, perhaps? Do I understand it correctly?
0
Вибачте, можливо, ви говорите не про виграш у казино? Чи правильно я розумію?
Sorry, are you talking about not winning at a casino, perhaps? Do I understand it correctly?
Ні, я виграв, але вони не виплачують тижнями щоразу, коли надсилають його назад, але вони також незаконні в Нідерландах
No i had won but they do not pay out for weeks everytime they send it back but they are also ilegal in the netherlands
Нагадайте мені, будь ласка, яке казино ви маєте на увазі?
Could you remind me please which casino are you referring to?
Я бачу вашу скаргу , яку було закрито, як «невиправдану», і Томас також пояснив вам, як це відбувається з ліцензією на казино: «Якщо казино дозволяє гравцям з певної країни робити депозити та грати, вони повинні виплачувати свої законні виграші. За тим же принципом, якщо гравець робить депозит у казино та програє, він не має права на відшкодування.
Тому мені прикро, що ви справді вважаєте це казино шахрайством, але кожен може побачити та визначити власну думку щодо цього.
I can see your complaint which was closed as "unjustified" and Tomas has explained to you how it is with a casino license as well: "If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund. We can't penalize casinos if they lack any particular license."
So I am sorry that you actually feel that this casino is a scam, but everyone can see and determine their own opinion about that.
Вибачте, але Томас уже пояснив нашу позицію у вашій скарзі.
Sorry, but Tomas has already explained our position in your complaint.
Привіт, про яке казино ти говориш? Я хотів би побачити, чи є у вас докази. Не соромтеся писати, і наша команда даних розгляне.
Hi, what casino are you talking about ? I'd like to see if you have any proof. Feel free to write and our data team will take a look.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.