ГоловнаФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриНезаконні операції казино в Нідерландах

Незаконні операції казино в Нідерландах

1 рік тому від Youssf
|
5 733 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

5 грудня 2022 року нідерландська юридична фірма оголосила, що вона викликала в суд 4 операторів казино за їх незаконну діяльність у Нідерландах.


Багато гравців не знали про те, що до жовтня 2021 року азартні онлайн-ігри були заборонені в Нідерландах, якщо оператор казино не мав ліцензії на азартні ігри, виданої KSA (Голландським органом з азартних ігор). Це означає, що багато великих операторів казино (на Кюрасао чи Мальті) нелегально пропонували свої послуги в Нідерландах.


З жовтня 2021 року KSA почала видавати ліцензії на азартні ігри, кілька казино отримали ліцензію та мають законний дозвіл працювати тут.


Те, що було невідомо (поки нідерландська юридична фірма не порушила це через повістку в суд), так це те, що якщо нідерландський гравець коли-небудь грав в азартні ігри до цієї дати (або після, якщо оператор не має ліцензії KSA), його угода вважається недійсною, оскільки оператор казино не мав права пропонувати свої послуги тут, через це гравець має повне право подати претензію, щоб отримати повне відшкодування свого чистого збитку від казино. Все це, звичайно, відповідає нідерландському законодавству. Інший аргумент полягає в тому, що «нелегальні» казино, швидше за все, не виконають своїх обов’язків, що може призвести до того, що гравці будуть обдурені за занадто багато азартних ігор або втратять більше грошей, ніж вони хотіли. Особливо деякі бренди казино на Кюрасао відомі відсутністю політики відповідальної гри, наприклад.


Єдина проблема полягає в тому, що для того, щоб подати таку претензію, гравець повинен отримати свої особисті дані та список транзакцій, щоб підтвердити наявність дійсної претензії, і повідомити про це казино або передати справу до суду.



Давайте скористаємося цією темою, щоб обговорити проблеми, з якими стикаються гравці, і новини від юридичної фірми, яка зараз перебуває в суді з принаймні 4 справами.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино, які не співпрацюють (немає відшкодування, не відповідають тощо)

- Westcasino

- Бруноказино

- Playboom24

- Казино Руж

Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 рік тому

Ви вже подали скаргу в КДА?


Це не змінить їхньої поведінки, але принаймні призведе до штрафів, якщо вони все ще працюють тут.


Для перших 2 казино, можливо, варто звернутися до юридичної фірми (залежно від сум, які ви хочете повернути), останні 2, лише якщо це серйозна сума грошей, яка варта боротьби, і почекати, оскільки судові процедури вимагають часу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просто повторюся, оскільки ви створили цю спеціальну тему на цю тему:

Виходячи з того, що я тут прочитав, я вважаю, що точка зору Casino Guru просто відрізняється від вашої та деяких інших гравців, які приєдналися до дискусії. Наша головна мета в Casino Guru полягає в тому, щоб «рекомендувати казино, які чесно ставляться до гравців».

Головне питання полягає в тому, чи платило казино голландським гравцям, які там виграли, не пишучи їм виправдання про відсутність ліцензій і країни з обмеженнями. Якщо казино вирішило прийняти голландських гравців, знаючи, що вони не повинні, але вони також вирішили заплатити в разі виграшу, тоді казино діяло чесно.

Я хотів би, щоб хоч один голландський гравець, який виграв у цих казино, повернув виграш у казино, стверджуючи, що виграш не був заслуженим, оскільки гравець не повинен там грати.

Казино ніколи нікого не змушували там грати. Якщо ви вирішили приєднатися до них, то, очевидно, це був вибір, який ви зробили самостійно.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Ви хоч читали статті про те, що KSA штрафує всі ті казино, які працюють без голландської ліцензії!?

І чому вони отримують штрафи!?

Багато брендів казино повернули гравцям усі депозити.

Казино без ліцензії орієнтуються на голландських гравців... надсилають рекламні електронні листи, орієнтуються на голландські веб-сайти партнерів тощо, навіть якщо вони знають, що це заборонено.

Голландські гравці, які грають в закордонних казино, як правило, є голландськими гравцями, які самостійно забанили участь у голландських казино через проблеми з азартними іграми. Потім вони стають цілями іноземних казино, і залежність від азартних ігор повертається.. і вони вносять усі свої гроші. Казино без ліцензії знають це! І все одно вони продовжують націлюватися на них.

Що в цьому справедливого!?


Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 рік тому

Звичайно, немає нічого справедливого в образі вразливих гравців, які борються зі своєю залежністю від азартних ігор і вирішили самовиключити себе з усіх доступних казино в Нідерландах.

Я не думаю, що казино з ліцензією на Кюрасао знають про конкретних гравців, які мають проблеми з азартними іграми, і вони навмисне намагаються заманити їх на свій веб-сайт, але очевидно, що деякі % гравців, які там грають з Нідерландів, будуть частиною вразливої групи.

Тоді я вважаю, що було б справедливо відшкодувати цим гравцям, коли вони зможуть довести, що виключили себе з казино в Нідерландах.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Так... і наскільки я читав скарги на форумах і спілкувався з деякими гравцями... вони залежні від азартних ігор.

Я радий, що ви розумієте, що я маю на увазі... і чому так важливо попередити голландських гравців. Щоб убезпечити себе та інших. І сподіваюся, що казино зміниться... заблокують голландську IP-адресу тощо, якщо у них немає ліцензії.

Тому що казино зараз ... знає, що діяти без ліцензії незаконно. Але продовжуйте це робити... тому що, звичайно, це заробляє багато грошей... гроші залежних від азартних ігор.

І чому, якщо ви знаєте, що це незаконно ... продовжуйте!?. Ось чому важливо повідомляти про ці казино.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Я розумію думку Casino Guru і можу уявити, що через це ви не будете приймати до уваги скарги щодо цього питання.


Як ми всі знаємо, що казино завжди виграє в кінці дня, для гравця важливо знати, коли зупинитися і отримати виграш.


Головне питання полягає в тому, чи платило казино голландським гравцям, які там виграли, не пишучи їм виправдання про відсутність ліцензій і країни з обмеженнями. Якщо казино вирішило прийняти голландських гравців, знаючи, що вони не повинні, але вони також вирішили заплатити в разі виграшу, тоді казино діяло чесно.

Я згоден, але водночас і не згоден, оскільки питання також полягає в тому, скільки казино заробило на голландському ринку та що вони виплатили гравцям.


Якщо ви пошукаєте в Інтернеті суму штрафів, яку KSA наклало на кількох операторів казино, ви можете сказати, що оператори отримали хороший прибуток на ринку, працюючи нелегально.


Я хотів би, щоб хоч один голландський гравець, який виграв у цих казино, повернув виграш у казино, стверджуючи, що виграш не був заслуженим, оскільки гравець не повинен там грати.

Цілком імовірно, що гравці цього не робили, але відповідно до нідерландського законодавства, якщо це підходить для казино, вони теоретично можуть вимагати повернення всіх цих виграшів, які вони виплатили голландському гравцеві, якщо казино виграє, сумнівно, оскільки згідно із законодавством прямий Результатом цього було б, перш за все, що кожен гравець, який коли-небудь втратив гроші, повинен отримати відшкодування. І по-друге, гравці не знали про це, доки Закон Нідерландів про азартні ігри не став «активним» у жовтні 2021 року. З цього моменту Управління з азартних ігор Нідерландів дозволило онлайн-казино працювати тут, у Нідерландах, і піклується про те, щоб казино, які не повинні працювати обслуговувати громадян Нідерландів цього не роблять (ну майже тоді вони докладають усіх зусиль).


Казино ніколи нікого не змушували там грати. Якщо ви вирішили приєднатися до них, то, очевидно, це був вибір, який ви зробили самостійно.

Я погоджуюся з цим, але багато гравців (включаючи мене для протоколу) грали в кількох онлайн-казино, оскільки вони орієнтувалися на громадян Голландії, пропонували iDeal, який є способом оплати лише для Нідерландів, і в багатьох випадках пропонували голландську службу підтримки. І через це юридична фірма зараз захищає кількох гравців, оскільки цього не повинно було бути.


Не тільки незаконні операції є причиною їхнього позову, також у багатьох казино відсутні обов’язки казино, і через незаконні операції гравці також можуть постраждати від незаконних операцій казино.

І я також погоджуюся з дописом @sabine1984, оскільки кілька казино роблять усе можливе, щоб заманити вас у казино, незважаючи на самовиключення, оскільки бачать ринок для отримання прибутку.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Так, я не збираюся заперечувати те, що ви тут описали, оскільки це має сенс для мене і безперечно має сенс для голландської влади. Справа в тому, що це навіть не так просто для казино, оскільки все більше і більше країн зараз мають власне законодавство та закони, пов’язані з азартними іграми, і закони дуже різні.

Кілька років тому вам потрібна була лише ліцензія MGA, і все було добре. Вам не потрібно було піклуватися про конкретну національність ваших клієнтів. Сьогодні потрібно мати особливе ставлення до німців, британців, австрійців, італійців, голландців, чехів та багатьох інших гравців.

Великі казино знають, як з цим боротися, оскільки у них для цього є спеціальний відділ відповідності, але малі, як правило, не надто дбають.

Я вважаю, що ми в Casino Guru поважаємо той факт, що деякі казино пішли на ризик, з іншого боку, коли гравці намагатимуться відстоювати свої права, ми не будемо проти цього, оскільки це зрозуміло.

Мені просто не подобаються гравці, які намагаються цим зловживати. Вони точно знають, що роблять, вносять багато грошей, якщо виграють, залишають їх, якщо програють, миттєво намагаються повернути гроші через державу та операторів ліцензування. У такому випадку це означає, що гравець намагається грати без ризику, і ось з цим я не згоден.

Я знаю про гравців, які постійно шукають казино, які не мають ліцензії в їхній країні, але вони намагаються грати там навмисно, щоб спробувати повернути свої програші.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нарешті Westcasino оштрафували. Це один зі списку 🙂, сподіваюся, наступним буде казино Bruno.


https://www.vegasslotsonline.com/news/2023/05/30/dutch-gambling-regulator-orders-unlicensed-maltese-operator-to-leave-market/

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Вони не деякі вже зробили це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вау, щойно зрозумів, що в Нідерландах є чудове регулювання онлайн-казино... на відміну від Малайзії, наш уряд все це заборонив ⛔️⛔️⛔️

Автоматичний переклад.
sladki03
1 рік тому

погана ситуація правильно

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Оновлення щодо цих заяв про відшкодування.

Playboom24 і Brunocasino повернули мої депозити. Після місяців листування електронною поштою.


Автоматичний переклад.
Sabine1984
10 міс. тому

Чи можете ви зв'язатися зі мною електронною поштою? collyn-daamen@hotmail.com

Автоматичний переклад.
C078
10 міс. тому

Готово

Автоматичний переклад.
Sabine1984
8 міс. тому

Playboom24 не відповідає на електронні листи, Winstler Casino також, смішно, що все це може бути таким. Вони намагаються заманити гравців, знаючи, що їм заборонено реєструвати цих гравців або брати гроші з гравців, оскільки вони не мають ліцензії, а багато гравців мають проблеми з азартними іграми.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони справді брудні шахраї

Автоматичний переклад.
C078
7 міс. тому

Чи є у вас якась проблема, з якою ми можемо спробувати вам допомогти?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

це одне велике шахрайство, якщо депозит кілька разів навіть не виводиться

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого