ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриНеправомірна конфіскація залишку

Неправомірна конфіскація залишку

5 міс. тому від Aleauzzass
|
1532 переглядів 11 відповідей |
|
5 міс. тому

Привіт усім, хлопці, я запрошую вас прочитати мою скаргу (закриту безпідставно як необґрунтовану) і розглянути заподіяну несправедливість.

Ось посилання:


https://casinoguruit.com/smokace-casino-le-vincite-del-giocatore-vegono-confiscate


Нижче наведено мою останню відповідь, яка все ще перебуває в процесі затвердження:


Привіт, Браніславе, ти закрив скаргу, не давши мені можливості відповісти.

По-перше, я не отримав жодного спливаючого сповіщення про закінчення WR (я вважаю, що казино має продемонструвати, що я отримав спливаюче вікно).

По-друге, розділ сповіщень казино було додано після подання цієї скарги, і я маю докази цього зі скріншотами.

По-третє, де сказано, що токени не мають цінності, якщо їх заробити з бонусами?

Оскільки після зняття балансу з мого рахунку токени залишалися в моєму гаманці і дозволяли мені продовжувати гру навіть після конфіскації балансу.

Розглянуті токени не містять жодних T&C, тому до них не прив’язано жодних правил.


Будь ласка, майте на увазі, що ви абсолютно не в курсі, і я вважаю приватний обмін електронними листами між вами та казино неправильним, оскільки дані, що належать мені, були передані, і через це я не мав можливості надати подальшу відповідь.


Я вимагаю, щоб ви надіслали мені ВСІ документи, надіслані казино, на ваші електронні адреси.

Чекаю на вашу відповідь

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Aleauzzass
5 міс. тому

напишіть мені на електронну адресу, вказану в моєму профілі. Спробую надати вам юридичну допомогу (за консультацію платити не потрібно)

Автоматичний переклад.
Vurtnex
5 міс. тому

ПРИВІТ,

Думаєш, він якось правий?

Вам теж здається, що в цьому є щось дуже дивне й несправедливе?

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
5 міс. тому

юрист може переглянути ваші докази та оцінити ваші шанси на успіх. Після цього ми можемо спробувати на них тиснути

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
5 міс. тому

Загалом, якщо ви хочете отримати юридичну допомогу і, можливо, подати позов до казино, звертайтеся до мене

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт усім, хлопці, я запрошую вас прочитати мою скаргу (закриту безпідставно як необґрунтовану) і розглянути заподіяну несправедливість.

Ось посилання:


https://casinoguruit.com/smokace-casino-le-vincite-del-giocatore-vegono-confiscate


Нижче наведено мою останню відповідь, яка все ще перебуває в процесі затвердження:


Привіт, Браніславе, ти закрив скаргу, не давши мені можливості відповісти.

По-перше, я не отримав жодного спливаючого сповіщення про закінчення WR (я вважаю, що казино має продемонструвати, що я отримав спливаюче вікно).

По-друге, розділ сповіщень казино було додано після подання цієї скарги, і я маю докази цього зі скріншотами.

По-третє, де сказано, що токени не мають цінності, якщо їх заробити з бонусами?

Оскільки після зняття балансу з мого рахунку токени залишалися в моєму гаманці і дозволяли мені продовжувати гру навіть після конфіскації балансу.

Розглянуті токени не містять жодних T&C, тому до них не прив’язано жодних правил.


Будь ласка, майте на увазі, що ви абсолютно не в курсі, і я вважаю приватний обмін електронними листами між вами та казино неправильним, оскільки дані, що належать мені, були передані, і через це я не мав можливості надати подальшу відповідь.


Я вимагаю, щоб ви надіслали мені ВСІ документи, надіслані казино, на ваші електронні адреси.

Чекаю на вашу відповідь

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт. Я прочитав вашу скаргу , і Браніслав закрив її як «необґрунтовану» після того, як казино надало чіткі докази з поясненням: «Казино надало докази того, що гравця було поінформовано про умови бонусу та що використані токени були недійсними. Ми дійшли висновку, що казино діяло відповідно до своїх умов, і скаргу гравця було визнано необґрунтованою».

Він також порекомендував вам звернутися до грального органу, якщо ви не задоволені результатом вашої скарги. Ви випадково це пробували? Будь ласка, ми б хотіли знати результат.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт Ромі, я запитую тебе:

Яка різниця між цим випадком і моїм? Я дам вам посилання

https://casinoguruit.com/dozenspins-casino-the-winnings-of-the-player-have-been


Враховуючи, що казино, про яке йде мова, створене Altacore, тим самим власником Smokace.

Є інші подібні випадки, успішно вирішені вашою командою, знову ж таки в казино Altacore. Тому я прошу, щоб ви мені пояснили, чому в деяких скаргах ваші рішення/заяви є справедливими, а в моїй вони взагалі не були прийняті до уваги.


Також повідомляю відповідь Петра з центру розгляду скарг:


Шановна команда Dozenspins Casino!


«У нашому казино, як тільки гравець накопичує бонус для ставок, вся сума бонусу (якщо немає ліміту акції, за якою нараховується бонус), яка є на ігровому рахунку, перераховується на реальний рахунок гравця, тобто трансформуються в реальні кошти.

За наявності ліміту на виграш/зняття з бонусу в реальні кошти буде переведено лише суму, встановлену максимальними значеннями акційної акції».


Якщо я правильно зрозумів, відповідно до вищесказаного, якщо гравець успішно закінчив відіграти бонус, кошти переходять безпосередньо на баланс реальних грошей, чи не так? Моє запитання: як гравці дізнаються, що бонус закінчився і що інші бонусні умови не діють? Коли я граю з бонусом і закінчую ставку, гроші переходять на мій реальний баланс, це мої справжні гроші, чи не так? Як застосувати максимальний бонус на виведення реальних грошей? Це не має особливого сенсу. Ми вважаємо, що Ypsi2005 має бути виплачений у повному обсязі, оскільки виграші, які він зробив, були зроблені з його балансу реальних грошей.




Автоматичний переклад.
5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Aleauzzass
5 міс. тому

На жаль, я не можу відповісти на це ваше запитання. Ми розглядаємо кожен випадок індивідуально, і наша команда робить все можливе, щоб допомогти кожному гравцеві.

У вашому випадку ми нічого не можемо зробити, і тому Браніслав рекомендував вам звернутися до ігрового органу, якщо ви вважаєте, що рішення було неправильним. Крім того, якщо ви вважаєте, що вашу справу не було точно розкрито, і у вас є якісь інші докази, ви можете попросити повторно відкрити справу.

Якщо у вас виникли інші проблеми і вам потрібна допомога, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Привіт Ромі,

лише для інформаційних цілей.

Чому в цій скарзі ( https://casinoguruit.com/iwild-casino-le-vincite-del-giocatore-vegono-ripetutatamente ), яка була успішно завершена, двічі вирахування виграшу було визнано неправильним, тоді як у Was вважати мою справу законною?

Ви самі в багатьох постах і статтях говорите, що така поведінка є абсолютно неправильною.

У моєму випадку, як і у випадку з гравцем Iwild, виграш вираховувався як після досягнення бонусного повторного обертання, так і під час фази виведення. Так вирахували двічі.

Чекаю на вашу відповідь

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
4 міс. тому

Я вважаю, що кожен випадок різний і не може розглядатися однаково.

Якщо ви вважаєте, що вашу справу розглянули неналежним чином, або у вас є будь-які інші докази, не соромтеся попросити повторно відкрити її в будь-який час. Я впевнений, що наша група розгляду скарг розгляне це та звісно, чи може вони щось для вас зробити.

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
3 міс. тому

Гей, напиши мені тут nicola.vecera@libero.it

Також хотілося б обговорити по телефону, щоб обмінятися досвідом і трохи зрозуміти

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого