Привіт,
Я вважаю, що тільки казино відповідає за вирішення ваших проблем.
Що сталося, будь ласка? Я припускаю, що з якихось причин ви не можете вивести свій виграш, тому дозвольте мені відразу поставити вам кілька запитань:
Ваш обліковий запис повністю перевірено? якщо так, то коли саме? Чи можете ви зараз отримати доступ до свого облікового запису?
Я також хотів би зазначити, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та продовження виведення коштів.
Я буду чекати на ваше оновлення.
Hello,
I believe that only the casino is responsible for solving your issues.
What has happened, please? I guess that for some reason you can't withdraw your winnings, so allow me to ask you a few questions right away:
Has your account been fully verified? if so, when exactly? Can you access your account now?
I would also like to mention that we allow casinos 14 full days to verify the account and proceed with the withdrawal.
I'll wait for your update.
Автоматичний переклад.