ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриКазино завжди порушують правила

Казино завжди порушують правила

2 р. тому від Anonymized233
|
6287 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

чи є у когось проблеми

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт гравцям


Я завжди хочу закрити свій обліковий запис після того, як повідомив про свою залежність, але казино ніколи не закривають мій обліковий запис спочатку, якщо інші люди також мають таку ж проблему з ігровими ліцензіями Antiillephone nv?

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Привіт гравець!

то що зазвичай роблять казино?

Я також хотів би знати, чи просите ви про пряме самовиключення, чи просто згадуєте, що у вас можуть бути проблеми з азартними іграми? За всіма вашими закритими скаргами, я б сказав, що ви маєте уявлення, як все працює в індустрії азартних ігор 🙂.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт


мої скарги завжди закінчувалися невдалими, особливо Antiillephone nv. Я хочу, щоб ви, хлопці, попередили інших гравців, які реєструються в казино Кюрасао, оскільки гроші гравців не захищені. Скажіть, будь ласка, як отримати юридичну консультацію щодо юрисдикцій Кюрасао.

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Здрастуйте,

ми намагаємося попередити їх, запевняю вас, що це мета всієї діяльності Casino Guru.

Єдина порада, яка спадає мені на думку, — проконсультуватися із ситуацією у будь-якого юриста, який добре знає ігрову індустрію. Боюся, влада Кюрасао не дуже відома своїм добрим і чесним ставленням до гравців.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

Тоді ви зможете попередити юрисдикції curcacao про захист гравців. Якщо вони не захистять гравців, вони втратять бізнес. Тому що в казино Casinoguru Curacao бізнесу набагато більше, ніж в інших юрисдикціях. Інакше ви можете зробити попередження про всі казино Кюрасао, тоді тільки ми думаємо про це, перш ніж відкривати рахунок.

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Здрастуйте,

ми постійно намагаємося висвітлити всі можливі способи, як попередити гравців. Проте ми не можемо виступати як офіційний регулятор. Ми можемо консультувати та підтримувати гравців у ролі модератора. На вашу стурбованість щодо казино, ліцензованих на Кюрасао, ми не можемо сказати, що всі вони погані лише через те, що вони підпадають під дію цього органу ліцензування. Ми докладаємо багато зусиль, щоб надати важливу інформацію для кожного казино на панелі казино, ви також можете заздалегідь ознайомитися з відгуками користувачів. Якщо ви особисто вважаєте, що всі казино, ліцензовані відповідно до повноважень Кюрасао, не підходять вам, скористайтеся фільтром, щоб показати лише те, що ви дійсно хочете бачити:

file

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Чесно кажучи, кожне казино втрачає частину свого рейтингу репутації, якщо має лише ліцензію Кюрасао і нічого більше. Велика кількість казино мають ліцензію Кюрасао, тому що її відносно легко отримати.

Це також правда, що багато казино, ліцензованих на Кюрасао, мають погану репутацію, з іншого боку, є також чудові казино, які володіють ліцензією Кюрасао.

Погана річ у ліцензії Кюрасао полягає в тому, що навіть якщо очевидно, що казино несправедливо поводилося з гравцем, влада все одно надає перевагу казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт


Спасибі за Вашу відповідь. Якщо Кюрасао назавжди віддає перевагу казино. Який сенс захисту гравців і грошей? Я бачив усі казино Кюрасао лише такими, а не в іграх Mga чи ukgc чи khanawake. Скажіть, будь ласка, з чим мати справу, якщо регулятор Кюрасао не допомагає і не сприяє казино. Оскільки всі мої скарги становили в середньому 2000 доларів, я не можу отримати юридичну консультацію, оскільки сума була дуже низькою, щоб сплатити будь-які збори.


Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Привіт, реальність така, як ви її описали. Якщо регулятора це не турбує, ви завжди можете спробувати довести справу до суду. Тож ми всі можемо мати справедливість – цікаво, скільки гравців мають гроші, щоб сплатити всі гонорари, і гарного адвоката? Я навряд чи бачу тут інший варіант.

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Оскільки я бачу, що у вас подано багато скарг, і багато з них стосуються казино з поганою репутацією, я був би більш прискіпливим до казино, в яких ви хочете грати, і якщо ви знайдете кілька, які вам подобаються, і в них немає проблем, я дотримувався б їх. Це перший крок, який ви можете зробити, щоб захистити себе від поганих казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

Згідно з моєю останньою скаргою, була невдалою, якщо гравці повідомили оператору про закриття облікового запису, не сказавши, що залежність від азартних ігор не матиме права на повернення коштів. Оскільки я сказав оператору закрити мій рахунок, вони не робили цього 6 днів навмисно, а потім зробили після того, як я знову втратив 2000 доларів.

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Привіт, це сумно, але Деніел сказав. Знайдіть надійне казино з хорошою чи кращою репутацією, там для вас має бути набагато безпечніше.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

Я розглядаю одну зі своїх скарг до юристів, шукаю документи, які надіслав у petronela минулого року. Ці документи мені потрібні для розгляду скарги. Я вже надіслав їй листа про це, але я не отримав жодної відповіді. Не могли б ви нагадати їй про це, тому що ви дуже зайняті. Будь ласка, допоможіть мені отримати ці документи. Форум дуже швидкий, тому я звертаюся сюди.

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Звичайно, я дам їй знати через наш внутрішній чат. Сподіваюся, у вас буде успіх у справі 🙂

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Гей, Анто1318.

Я щойно пересилав усі документи, які міг знайти з вашої електронної адреси. Сподіваюся, це допоможе вашій справі. 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт


Ви можете сказати мені, коли Zevcasino було закрито? Я шукаю підтвердження про закриття облікового запису від Zevcasino, яке я надіслав petronela. Будь-ласка дайте відповідь.

Автоматичний переклад.
Anonymized233
2 р. тому

Гей, Анто1318.

Ми закрили ZevCasino на нашому сайті 15.02.2021, але це може бути не точна дата їх закриття. Це лише дата, коли ми це дізналися.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну що я можу сказати, я граю в онлайн-казино порівняно недавно.

Автоматичний переклад.
Gundyr
2 р. тому

Привіт.

Це означає, що у вас немає поганого досвіду? Це безперечно добре. 🙂 Де ти граєш?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого