Привіт гравцям
Я завжди хочу закрити свій обліковий запис після того, як повідомив про свою залежність, але казино ніколи не закривають мій обліковий запис спочатку, якщо інші люди також мають таку ж проблему з ігровими ліцензіями Antiillephone nv?
Hello players
i always wants to close my account after informed my addiction but the casinos never close my account in first instance, if other people also have same problem with Antillephone nv gaming licenses?
Привіт гравець!
то що зазвичай роблять казино?
Я також хотів би знати, чи просите ви про пряме самовиключення, чи просто згадуєте, що у вас можуть бути проблеми з азартними іграми? За всіма вашими закритими скаргами, я б сказав, що ви маєте уявлення, як все працює в індустрії азартних ігор 🙂.
Hello player,
so what do casinos usually do?
I'd also like to know whether you ask for direct self-exclusion or just mention you may have a gambling problem, please? According to all your closed complaints, I would say you have an idea how things work in the gambling industry 🙂.
Привіт
мої скарги завжди закінчувалися невдалими, особливо Antiillephone nv. Я хочу, щоб ви, хлопці, попередили інших гравців, які реєструються в казино Кюрасао, оскільки гроші гравців не захищені. Скажіть, будь ласка, як отримати юридичну консультацію щодо юрисдикцій Кюрасао.
Hi
my Complaints always been end up with unsuccessful especially Antillephone nv. I want you guys to warn other players registering with curacao casinos because no protection for players money. Please tell me how to get legal advice against curacao jurisdictions.
Здрастуйте,
ми намагаємося попередити їх, запевняю вас, що це мета всієї діяльності Casino Guru.
Єдина порада, яка спадає мені на думку, — проконсультуватися із ситуацією у будь-якого юриста, який добре знає ігрову індустрію. Боюся, влада Кюрасао не дуже відома своїм добрим і чесним ставленням до гравців.
Hello,
we try to warn them all this is the purpose of all Casino Guru's activities, I assure you.
The only advice that comes to my mind is to consult the situation with any lawyer with good knowledge of the gambling industry. The Curacao authority is not well known for its good and fair attitude towards players, I'm afraid.
Привіт
Тоді ви зможете попередити юрисдикції curcacao про захист гравців. Якщо вони не захистять гравців, вони втратять бізнес. Тому що в казино Casinoguru Curacao бізнесу набагато більше, ніж в інших юрисдикціях. Інакше ви можете зробити попередження про всі казино Кюрасао, тоді тільки ми думаємо про це, перш ніж відкривати рахунок.
Hi
Then can you able to warn curcacao jurisdictions about for players protection. If they don’t protect the players they will loose the business. Because in casinoguru curacao casinos business is a lot more than other jurisdictions. Otherwise can you make a warning about all the curacao casinos then only we think about it before open a account.
Здрастуйте,
ми постійно намагаємося висвітлити всі можливі способи, як попередити гравців. Проте ми не можемо виступати як офіційний регулятор. Ми можемо консультувати та підтримувати гравців у ролі модератора. На вашу стурбованість щодо казино, ліцензованих на Кюрасао, ми не можемо сказати, що всі вони погані лише через те, що вони підпадають під дію цього органу ліцензування. Ми докладаємо багато зусиль, щоб надати важливу інформацію для кожного казино на панелі казино, ви також можете заздалегідь ознайомитися з відгуками користувачів. Якщо ви особисто вважаєте, що всі казино, ліцензовані відповідно до повноважень Кюрасао, не підходять вам, скористайтеся фільтром, щоб показати лише те, що ви дійсно хочете бачити:
Hello,
we constantly try to cover every possible way how to warn players. However, we can't act as an official regulator. We can advise and support players in a role of a moderator. To your concern about casinos licensed in Curacao, we can't say all of those are bad just for being under this licensing authority. We put much effort into providing a piece of important information for every casino on its casino panel, you can also find user reviews in advance. If you personally think that all casinos licensed under Curacao authority are not good for you, please use a filter to show you only what you really want to see:
Чесно кажучи, кожне казино втрачає частину свого рейтингу репутації, якщо має лише ліцензію Кюрасао і нічого більше. Велика кількість казино мають ліцензію Кюрасао, тому що її відносно легко отримати.
Це також правда, що багато казино, ліцензованих на Кюрасао, мають погану репутацію, з іншого боку, є також чудові казино, які володіють ліцензією Кюрасао.
Погана річ у ліцензії Кюрасао полягає в тому, що навіть якщо очевидно, що казино несправедливо поводилося з гравцем, влада все одно надає перевагу казино.
Honestly, every casino loses some part of their reputation rating when they only have the Curacao license and nothing else. Large amount of casinos have the Curacao license, because it's relatively easy to get.
It's also true that many of the casinos licensed in Curacao have a bad reputation, on the other hand, there are also great casinos who own the Curacao license.
The bad thing about the Curacao license is the fact that even if it's obvious that the casino treated the player unfairly, the authority usually favours the casino anyway.
Привіт
Спасибі за Вашу відповідь. Якщо Кюрасао назавжди віддає перевагу казино. Який сенс захисту гравців і грошей? Я бачив усі казино Кюрасао лише такими, а не в іграх Mga чи ukgc чи khanawake. Скажіть, будь ласка, з чим мати справу, якщо регулятор Кюрасао не допомагає і не сприяє казино. Оскільки всі мої скарги становили в середньому 2000 доларів, я не можу отримати юридичну консультацію, оскільки сума була дуже низькою, щоб сплатити будь-які збори.
Hi
thanks for your reply. If Curacao favour the casino for always. What is the point of players protection and money? I have seen all the Curacao casinos only like this, not in Mga or ukgc or khanawake gaming. Please tell me where to deal with if Curacao regulator not helpful and favour the casino. Because all of my complaints been 2000$ average, I can’t get legal advice because the amount was very low to pay for any fees.
Привіт, реальність така, як ви її описали. Якщо регулятора це не турбує, ви завжди можете спробувати довести справу до суду. Тож ми всі можемо мати справедливість – цікаво, скільки гравців мають гроші, щоб сплатити всі гонорари, і гарного адвоката? Я навряд чи бачу тут інший варіант.
Hello, the reality is as you just described it. If the regulator does not care, you can always try to bring the case to court. So we can all have the justice- well, how many players have the money to pay all the fees and a good lawyer, I wonder? I can hardly see any other option here.
Оскільки я бачу, що у вас подано багато скарг, і багато з них стосуються казино з поганою репутацією, я був би більш прискіпливим до казино, в яких ви хочете грати, і якщо ви знайдете кілька, які вам подобаються, і в них немає проблем, я дотримувався б їх. Це перший крок, який ви можете зробити, щоб захистити себе від поганих казино.
Since I can see you have many complaints submitted and many of them were against casinos with bad reputation, I'd be more picky about the casinos where you want to play and if you find a few that you like and have no issues there, I'd stick to them. That's the first step you can do in order to protect yourself from bad casinos.
Привіт
Згідно з моєю останньою скаргою, була невдалою, якщо гравці повідомили оператору про закриття облікового запису, не сказавши, що залежність від азартних ігор не матиме права на повернення коштів. Оскільки я сказав оператору закрити мій рахунок, вони не робили цього 6 днів навмисно, а потім зробили після того, як я знову втратив 2000 доларів.
Hi
According to my last complaint was unsuccessful, if the players inform the operator to close the account without telling gambling addiction wouldn’t eligible to get refunds. Because I told operator to close my account they didn’t do it for 6 days intentionally then they did after I lost 2000$ again.
Привіт, це сумно, але Деніел сказав. Знайдіть надійне казино з хорошою чи кращою репутацією, там для вас має бути набагато безпечніше.
Hello, it's a sad thing but Daniel made the point. Find a reliable casino with a good or better reputation, it should be much safer there for you.
Привіт
Я розглядаю одну зі своїх скарг до юристів, шукаю документи, які надіслав у petronela минулого року. Ці документи мені потрібні для розгляду скарги. Я вже надіслав їй листа про це, але я не отримав жодної відповіді. Не могли б ви нагадати їй про це, тому що ви дуже зайняті. Будь ласка, допоможіть мені отримати ці документи. Форум дуже швидкий, тому я звертаюся сюди.
Hi
I am proceeding one of my complaint to legal lawyers, I am looking for some documents I sent to petronela last year. I need those documents to proceed my complaint. I already sent mail to her about this but I haven’t received any reply. Could you please remind her about this because you guys are very busy. Please help me to get those documents. Forum is really quick response that’s why I am contacting here.
Звичайно, я дам їй знати через наш внутрішній чат. Сподіваюся, у вас буде успіх у справі 🙂
Sure, I'll let her know through our internal chat. I hope you'll have success with the case 🙂
Гей, Анто1318.
Я щойно пересилав усі документи, які міг знайти з вашої електронної адреси. Сподіваюся, це допоможе вашій справі. 🙂
Hey Anto1318.
I have just forwarded all the documents I could find from your email address. I hope It will help your case. 🙂
Привіт
Ви можете сказати мені, коли Zevcasino було закрито? Я шукаю підтвердження про закриття облікового запису від Zevcasino, яке я надіслав petronela. Будь-ласка дайте відповідь.
Hi
can you tell me when was Zevcasino closed? I am looking for my closure account confirmations from Zevcasino I sent to petronela. Please reply.
Гей, Анто1318.
Ми закрили ZevCasino на нашому сайті 15.02.2021, але це може бути не точна дата їх закриття. Це лише дата, коли ми це дізналися.
Hey Anto1318.
We did close ZevCasino on our site on 15/02/2021, but it may not be an exact date of their closure. It is just the date when we did find it out.
Привіт.
Це означає, що у вас немає поганого досвіду? Це безперечно добре. 🙂 Де ти граєш?
Hello.
Does it mean you have no bad experiences? That's definitely good. 🙂 Where do you play?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.