Казино VuLcan Vegas

1 рік тому від VladoBucher
|
5354 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Я грав у Vulcan Vegas і на моєму рахунку було 600 євро, але моя дружина та старша донька зіграли в неї кілька місяців тому... Коли я хотів отримати готівку... Мене заблокували та сказали, що у мене є кілька профілів...

Прислали повідомлення, що заблокують, якщо я віддам гроші....

Чого я можу очікувати?

Автоматичний переклад.
VladoBucher
1 рік тому

Шановний VladoBucher

Ми пропонуємо вам подати скаргу тут, оскільки нам потрібен ідентифікатор гравця для розслідування.

Заздалегідь спасибі!

Автоматичний переклад.
Vulkan Vegas Casino
1 рік тому

Я не буду скаржитися, оскільки правила були явно порушені (одна домогосподарство може мати лише 1 профіль)... Але я хотів би, щоб KYC, зроблений дружиною, одним із дітей чи мною, розглядався як інший профіль ...

Автоматичний переклад.
Vulkan Vegas Casino
1 рік тому

Привіт,

лише пропозиція - ви можете надати гравцеві адресу електронної пошти, щоб ідентифікатор міг бути надісланий вам таким чином.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я не розумію... Що ти хочеш сказати...

Автоматичний переклад.
VladoBucher
1 рік тому

Привіт,

не хвилюйтеся, відповідь була призначена для казино.

Я б сказав, що вам було б легше подати скаргу. Все, що вам потрібно зробити, це натиснути або торкнутися тут .

Дайте мені знати, якщо вам потрібна допомога з цим.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я сумніваюся, що мені отримають гроші, тому що ми мали кілька профілів в одній родині...

Автоматичний переклад.
VladoBucher
1 рік тому

Звідки ти Радка?

Автоматичний переклад.
VladoBucher
1 рік тому

Я розумію, але ніколи не завадить спробувати 🙂.

Казино звернулося до вас напряму, тож, здається, є зацікавленість у цьому.

Автоматичний переклад.
VladoBucher
1 рік тому

Живу в Чехії - теплий привіт Словенії! 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю Чехію... 🙂





Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт!

Якщо у вас є інші облікові записи на нашому сайті, надайте ідентифікатори інших облікових записів.

Volcano Vegas надіслав мені це повідомлення... Що ви думаєте?

Автоматичний переклад.
VladoBucher
1 рік тому

Я думаю, що вам слід відповісти на запитання Ніка і співпрацювати далі, це найпростіший спосіб.

Будь ласка, перевірте скаргу там і поясніть, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я вирішив залишити гроші. Вони відкрили мій профіль ... KYC готовий ... один із профілів заблокований ... Інший профіль ні ... Тут, де я зробив KYC, мені сказали, що я можу грати ... Вони не розглядатимуть чи відтепер два інші профілі? Вони можуть знову покарати мене, якщо я виграю - забравши мої гроші...

Автоматичний переклад.
VladoBucher
1 рік тому

Я б не хвилювався в цьому випадку. Вам дозволено використовувати обліковий запис, який залишається відкритим, інший закрито. Ви також можете зробити знімок екрана відповіді від казино, коли ви спілкувалися з ними, і я також можу побачити відповідь від казино, що очікує на розгляд, у вашій скарзі. Щойно відповідь буде схвалена та відображена для вас, ви можете зробити її знімок екрана. Це також підтверджує те, що ви вже описали тут. Вам усе ще дозволено використовувати один із ваших облікових записів, і KYC завершено.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Ця відповідь особисто мене заспокоїла б.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я чекаю грошей від VulkanVegas 8 днів і постійно відкладаю. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Dennis1311
1 рік тому

Привіт Dennis1311

Ви вже подали скаргу?

Чи можете ви надати ідентифікатор свого облікового запису, щоб провести розслідування?

Дякую тобі!

Автоматичний переклад.
Vulkan Vegas Casino
1 рік тому

Ось ID мого облікового запису ID гравця 36940619

Автоматичний переклад.
Dennis1311
1 рік тому

Шановний Dennis1311

Усі виведення схвалені згідно з Умовами Казино. Ми бачимо, що запит заплановано до оплати. Ми перевіримо, чи можна прискорити 🙂

Гарного дня!

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого