Привіт,
чудово, дякую за роз'яснення. Вам не потрібно ображатися на мої запитання, тому що ми обидва використовуємо різні мови, я просто хочу переконатися, що я розумію всю ситуацію. 🙏
А тепер, будь ласка, як довго ви чекали на зняття?
Я запитую, тому що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису, що було зроблено, і для надсилання виграшів.
Я відчуваю, що казино, як і деякі інші, відчуває проблеми з варіантами оплати, на жаль, сьогодні це стає все більш частою темою, і казино потребує певного часу, щоб вирішити цю проблему. Зазвичай проблеми виникають через сторонню компанію казино, яка здійснює транзакції.
Будь ласка, чи можете ви вибрати інший варіант виведення коштів? Я б запитав про це в казино.
Hello,
great, thank you for the clarification. You don't need to feel offended by my questions, because we both use different language, I just want to ensure that I understand the whole situation. 🙏
Now, for how long have you been waiting for the withdrawal, please?
I'm asking because we allow casinos 14 full days to verify the account - which has been done - and to send the winnings.
I feel that the casino, like some others, is experiencing troubles with payment options, sadly it became a more and more frequent topic nowadays, and it requires some time for the casino to solve that. Usually, the trouble is caused by the casino's 3rd party company that takes care of the transactions.
Can you opt for a different withdrawal option, please? I would ask the casino about that.
Автоматичний переклад.