ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриКазино Royal Vegas виснажує нас

Казино Royal Vegas виснажує нас

1 рік тому від Aguaje
|
1746 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
Aguaje
1 рік тому

Привіт,

Я боюся, що таке твердження було б краще пояснити. Чи можете ви пояснити, що здається не так? Чи може випадково ваш обліковий запис заблокувати через поточну перевірку?

Будь ласка, дайте нам знати. Тим часом не соромтеся дізнатися, як працюють скарги тут, на Casino Guru .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ми вносимо депозит у VR Casino. Вони попросили у нас жахливий бонус у 35 000 (@Roolover)... Ми це зробили! Ми потроїли відкладене. Спосіб внесення депозиту (віза - Перу), його схвалено, тепер ми можемо зняти кошти, ми анулюємо той самий рахунок, з якого зробили депозит, протягом 2 тижнів, він дійсний, МИ ХОЧЕМО І МАЄМО НАМІР ПОВІДОМИТИ ПРО НИХ

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Aguaje
1 рік тому

Мені шкода, але я не знаю, як вам допомогти, через доволі зашифрований переклад.

Схоже, що ви отримали величезний бонус і виконали вимогу щодо перекидання/ставок. Ви пройшли перевірку облікового запису? Депозит не означає, що рахунок верифікований.

Будь ласка, дайте мені знати, чи ви розумієте, дякую.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Затверджений і підтверджений обліковий запис, ЩО Я НЕ РОЗУМІЮ? МОЇМ СПОСОБОМ ВНЕСЕННЯ ДЕПОЗИТУ БУВ ДЕБЕТ VISA. ВОНИ ПРИЙНЯЛИ ДЕПОЗИТ, Я ПОДАВ ЗАПИТ НА ЗНЯТТЯ ЦИМ ТИМ ЧАСОМ, І ВІН БУВ НЕДІЙСНИМ, ЧОМУ? Юридична сфера мого банку підтверджує, що мій дебетовий рахунок Visa приймає депозити з-за кордону!!! Чесно кажучи, це казино RV є найгіршим, у яке я грав

Автоматичний переклад.
Aguaje
1 рік тому

Привіт,

чудово, дякую за роз'яснення. Вам не потрібно ображатися на мої запитання, тому що ми обидва використовуємо різні мови, я просто хочу переконатися, що я розумію всю ситуацію. 🙏

А тепер, будь ласка, як довго ви чекали на зняття?

Я запитую, тому що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису, що було зроблено, і для надсилання виграшів.

Я відчуваю, що казино, як і деякі інші, відчуває проблеми з варіантами оплати, на жаль, сьогодні це стає все більш частою темою, і казино потребує певного часу, щоб вирішити цю проблему. Зазвичай проблеми виникають через сторонню компанію казино, яка здійснює транзакції.

Будь ласка, чи можете ви вибрати інший варіант виведення коштів? Я б запитав про це в казино.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого